Carlig De Remorca MCV Stepway (SL Explorer)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Carlig De Remorca MCV Stepway (SL Explorer)

    Dealerul mi-a facut o oferta de 1.400 ron pentru carlig de remorca cu instalatia electrica dar fara montaj. Mi-a cam taiat avantul caci mi se pare cam mult.

    Imi poate recomanda cineva o solutie alternativa cu tot cu instalatie pentru masina din titlu.

    Sasiul este acelasi ca la MCVul 2013 - xxxx?

  • #2
    Ca de fabrică, OEM, nu ai alternative

    Instalația electrică cu modul e destul de scumpă.

    MCV II 2013 e tot K52ph1, a ta e K52ph2, în mare sunt strict identic și la fel
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      ce anume are in plus instalatia cu modul? Nu am mai avut carlig pe masini sau montat pana acum si sunt un pic nedumerit. Ms

      Comment


      • #4
        E plug&play și nu încarcă instalația electrică
        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          o sa incerc sa vad care sunt preturile separate pentru carlig si instalatie, poate gasesc o solutie sa ies un pic mai ieftin decat totul de origine..

          Comment


          • #6
            Am vazut le olx sau ocazii, carlige fabricatie polonia dedicate si iesi pana in 1000ron, si pe mine ma intereseaza dar caut mai ieftin, daca nu am sa iau de pe olx, la reprezentanta e mult.
            Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

            Comment


            • #7
              Cam 800 lei cu montaj e unul aftermarket. Atentie la deflectorul de aer din plastic de la toba (daca ai asa ceva montat), aparent nu se poate monta la loc dar are pe el indicatii pe unde trebuie decupat si se poate monta apoi perfect cu carligul.

              M-am tot gandit si eu daca merita banii unul original, aveam mare nevoie si am montat unul aftermarket. E ok, n-am probleme, doar ca la revizie mi-au trecut la observatii ceva de genul improvizatie la instalatia electrica. Ma gandesc sa cumpar la un moment dat doar instalatia originala si sa o montez daca asta imi face ceva probleme. Ce nu imi place la astea aftermarket e ca de fiecare data mi-au taiat cu cutter-ul un cablu gros de plus sub bord unde s-au legat cu plusul de la instalatie, apoi le-au izolat cu banda. Dupa cum arata in diagrama ala original, tot cam asa se prinde...

              In rest instalatia are o cutie cu relee care sesizeaza cand semnalizeaza masina sau cand aprinde un bec si da comanda pe mufa de carlig, nu se leaga direct ca ar da eroare in bord. Se aude cand semnalizezi cum face click-uri si releul mic al carligului ascuns in portbagaj.

              Comment


              • #8
                ce producator ti-ai luat carligul? ai idee cat este instalatia originala?

                Comment


                • #9
                  Eu am pus un model de la Hakpol, la ATI Motors pe Iuliu Maniu, peste drum de Auchan, ca mi-e in drum. Am pus 2 carlige la ei.

                  Pe original mi s-a facut si mie la Dacia oferta de 1400 lei, nu stiu cat costa doar instalatia electrica. Oricum si la astia unde am fost eu e ceva de genul 300-400 lei carligul, vreo 200 lei instalatia si vreo 150 lei montajul.

                  Comment


                  • #10
                    asm gasit si eu carlig galia 470 ron cu instalatie inclus si mai costa 180 ron modulul canbus

                    Comment


                    • #11
                      inca nu mi-am achizitionat carligul, ma uitam pe accesorii.dacia.ro
                      am facut o lista din tot ce apare acolo pentru montajul carligului si iese un pic mai ieftin decat costul oferit initial de dealer. ce nu sunt sigur daca asta e tot ce ar trebui
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Păi e normal, lipsește cablajul(firele) și montajul(manopera), primești doar modul și priză în lista ta
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by t0rquemada View Post
                          Păi e normal, lipsește cablajul(firele) și montajul(manopera), primești doar modul și priză în lista ta
                          Prima pozitie din lista e un cablaj de 12v, ma gandeam ca ala e..
                          Oferta initiala tot fara montaj era.
                          Oare daca il montez in regim propriu, dar intr-un service autorizat RAR (reprezentata unei alte marci) e afectata garantia?

                          Comment


                          • #14
                            Pentru K52ph2 codul instalație complete(cabluri+modul) pe 7 pini e 8201686858 și cu 860 în coadă pe 13pini
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #15
                              cu alte cuvinte, pot monta orice carlig pe care il gasesc pe piata: Galia, autohack, atata timp cat folosesc cablajul + modulul OEM?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google