1.0 SCe Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cei din service pot face o diagnoza, pot repara, fac tot ce e posibil ca masina care este in garantie sa functioneze cu costuri de reparatie cat mai mici, dar daca in cazul de fata bujiile ar fi de vina cei din service nu le vor schimba niciodata cu ceva mai bun din 2 motive:
    cost si "nu este recomandat de producator"
    Daca uda bujiile este clar ca e prea multa benzina injectata...nu stiu, personal am avut masina care avea electrodul bujiei plin de ulei dat tot mergea, fara erori si fara rateuri.

    Comment


    • #32
      sau benzina e proasta, sau distanta electrozilor...pt mine ramane neclar de ce nu are/nu avea eroare obd in bord, detonatie sau rateu combustie. astea nu le ai decat daca temperaturile agentului de racire si a aerului sunt vazute "mici"-motor rece si se merge degeaba in regim de imbogatire. daca e asa, presupun ca problema va reaparea mai devreme sau mai tarziu, mai ales daca masina va fi folosita pe frig, pe distante scurte si cu benzina de calitate indoielnica.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Da, personal cred ca e de la carburant, in acea perioada rompetrol avea campanie cu mcdonalds cu vouchere de carburant si imi rezerv dreptul de a crede ca trebuiau sa-si amortizeze cumva costurile voucherelor. Mai am jumatate de rezervor de atunci pt care am cumparat si am pus jumatate de sticluta de aditiv si sper sa functioneze pana termin de tot benzina din rezervor.
        Eu cel putin nu voi mai alimenta de la ei de acum inainte, ma gandesc sa bag de la omv sau mol pe viitor.

        Vizavi de constatare si interventie:
        Cand nu mi-a mai pornit masina aveam in bord martorul de check engine aprins. La service au pus testerul si nu le-a indicat nimic, cel putin asa mi-au zis. Imediat un mecanic s-a apucat de bujii si a constatat ca sunt ude. Le-a suflat cu aer comprimat, a facut la fel si in lacasul in care intra, a dat un pic cu o perie sarmoasa pe una din bujii si asta a fost interventia.
        Daca mi sr mai intampla inca o data nu voi pleca fara bujii noi de acolo.
        Cam asta e...

        Comment


        • #34
          Vezi ca poate sta o discuție pe aici cf căreia nu e voie a punem aditivi.

          Comment


          • #35
            La B4D bujiile sunt 224019874R, marcaj REA6MX
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #36
              Originally posted by barsene View Post
              ...
              Cand nu mi-a mai pornit masina aveam in bord martorul de check engine aprins. La service au pus testerul si nu le-a indicat nimic, cel putin asa mi-au zis...
              Torquemada, exista obd aprins fara pana memorata? dac ar fi eori temporare/aleatoare, inteleg s anu se aprinda obd. dar odata aprins, nu inseamna ca eroarea nu mai e ocazionala si ramane memorata in ecu?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Vorbim de surse sigure nu:

                La service au pus testerul si nu le-a indicat nimic, cel putin asa mi-au zis...


                În mod normal, nu dar... să nu uităm comportamentul reclamat de cei cu TCe euro6, bâlbâiala, care nu lasă urme și nu aprinde nimic.

                Comportamentul e așa (explicat în termeni mai usor de înțeles):
                -avem o eroare, aprindem martorul și mai așteptăm puțin până la memorarea evenimentului
                -eroarea persistă memorăm pana și așteptăm, dacă dispare eroarea, stingem martorul iar evenimentul memorat devine galben(să zicem eroare istorică)

                -în orice caz, fiecare eroare stochează suficienți parametrii necesari unei diagnoze, în plus ai și trimitere la documentație, mură-n-gură
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #38
                  errile alea care dispar dupa luarea contactului stiu ca nu se memoreaza (alea temporare, rare sau care nu sunt grave), dar omul nostru, desi nu scrie foarte clar cum s-a intamplat, deduc ca si la service avea eroarea pe bord...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by t0rquemada View Post
                    La B4D bujiile sunt 224019874R, marcaj REA6MX
                    Nu. Bujiile pentru B4D400 sunt tip REA8MX Champion 224013705R.

                    Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Seba View Post
                      errile alea care dispar dupa luarea contactului stiu ca nu se memoreaza (alea temporare, rare sau care nu sunt grave), dar omul nostru, desi nu scrie foarte clar cum s-a intamplat, deduc ca si la service avea eroarea pe bord...
                      Confirm, si la service eroarea era in bord. De fapt a fost tot timpul cat masina nu a pornit...

                      Comment


                      • #41
                        Realizezi, sper, că martorul check engine stă aprins dacă pui cheia în contact dar nu pornești
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #42
                          Cum dracu sa nu mai porneasca un motor NOU, cu 1k la bord?
                          Asta e al 3-lea motor nou lansat cu probleme la pornire, dupa 1.2, 0.9, acum si 1.0 intra in club.

                          Dupa ce ca rablele costa din ce in ce mai mult, le fac si din ce in ce mai proaste si mai putin fiabile.
                          Zi Renault si da-i foc!

                          A naibii daca Renault nu face dieselari si dintre iubitorii de benzinare, cu petardele astea noi de motoare.
                          Eu, daca presupunand prin absurd mi-as lua maine Dacia, as alege 1.5 dci.
                          Last edited by mr.K; 26 January 2018, 21:50. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #43
                            250.000 de km cu 1.5 dci euro 4 68hp cumparata la 150.000 de km. Turbina originala, injectoare originale, fara interventii la motor. Consumabile schimbate la timp, uleiul la maxim 12.000 km, la fel si filtrul de aer, filtru de motorina la fiecare 15.000.
                            Porneste la prima cheie fara nici cea mai mica ezitare.
                            Asta a fost primul motiv pentru care am vrut un diesel nou de 1.5 de la Renault.
                            aaa...si ambreiajul este cel din fabrica.

                            Comment


                            • #44
                              Poftim? Ambreiaj la 250 000 km din fabrică? Vrei să bați vreun record?

                              Comment


                              • #45
                                Nu, dar nici mult nu cred ca mai are, prinde foarte sus si smunceste putin. Masina in cauza nu e Logan, dar are 1.5 dci ul.
                                E folosita in regim de autostrada 97% si cred ca de asta duce asa mult discul.
                                Ma opresc aici, am facut off topic . Scuze.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google