1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Incearca sa o tii intre 1000-1100 rpm si o sa-l auzi tot timpul zgomotul respectiv, sau mai bine porneste ac-ul stand pe loc la turatie de ralanti (forteaza cresterea turatiei cu 200-300 rpm) si la fel, auzi tot timpul bataia aia enervanta.

    Comment


    • #32
      Intradevar la 1100 e vibrația,voiam să trec pe la reprezentanta într-un final.Deci,să înțeleg că "așa face toate",nu exista remediu?
      Last edited by alex1ioan; 4 July 2018, 06:09.

      Comment


      • #33
        Mergi, totusi, pe la reprezentanta si arata-le minunatia..banuiesc ca or sa indrepte ceva pe acolo..
        In plus, fii d pe garantie, nu iti trebuie programare, ar trebui sa te preia direct..

        Comment


        • #34
          Poate pe ăsta și mizează, pe delăsare, lipsa timpului, las că merge și așa. Cu cât zgomotele se accentuează, cu atât dam sonorul mai tare la media .

          Problema e, daca la ei zgomotul se pitește că durerea de măsea la stomatolog?
          Last edited by alex1ioan; 4 July 2018, 11:04. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            Deci, Logan1.0 .. 8200km. Avem vibrații la pornire, sar scurt in treapta doua și totul e OK. Să înțeleg că ”așa face toate ” ?.

            Comment


            • #36
              Încearcă să pui palma in dreapta jos, la pornire, in dreptul filtrului. Daca nu pornește radio , zgomotul e foarte enervant, dar după ce se satura de clănțănit, dispare. De obicei daca staționarea e de câteva minute, nu opresc motorul, opresc muzica și în mașină e liniște, nimic supărător. Vibrează doar la pornire până se așează.

              ... si nu mereu
              Last edited by alex1ioan; 4 July 2018, 15:12. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                La a mea zdranganea catarama centurii, daca sta lipita de plastcul de pe stalp face un zgomot deranjant. Trebuie doar indreptata. Ulterior am remarcat zgomotul pe dedesubt.
                Dar acum nu mai zdrangane, totul e ok, dupa ce am vizitat reprezentanta.
                Daca ati identificat un zgomot si mai ales stiti cand apare/il puteti reproduce la anumite turatii, folositi garantia si remediati, altfel e pacat ca ati dat banii pe masina noua.
                Fiind totusi in 3 pistoane, mereu se va simti o trepidatie kn special in stationare, dar nu ignorati zgomotele suspecte.
                Eu am aproape 5000 km cu SCE, chiar e ok, imi place ca se tureaza mai usor ca 1.2 16v, nu stiu de ce se aude ca un mixer/avion cand e turat motorul..iar la 1.2 si 1.6 ai alt motor in 4 pistoane), cu motorul pornit aproape ca nu se auzea la relanti..la 1.0 SCE se simt si in volan trepidatiile..

                Comment


                • #38
                  Cu centura de pe dreapta(a sotiei) am patit-o in primele zile, dar in bord a aparut ulterior zgomotul. Am sa merg, in functie de timp, la reprezentanta pentru remediere. Revin cu detalii.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by adrianmm View Post
                    Intampin urmatoarele probleme la un Logan 1,0 sce 2017:
                    masina prezinta un zgomot ca de bataie de tacheti la relanti, mai ales in jur de 1000rpm. parca ar vibra ceva dedesubt pt ca sunetul nu e din motor.
                    ati intampinat problema asta si cei care aveti acest motor? "asa face toate"?
                    uneori se aude si cand stau la semafor. daca dau sa plec si e in viteza 1-a cand cuplez ambreiajul si e la 1000 se aud accentuat bataile.
                    ce face zgomotul asta? ambreiajul? vibreaza scutul? toba, esapament...? daca deschid capota, zgomotul nu pare a fi de la motor.
                    deci :zgomot/vibratie////
                    Poate fi de la capota motorului,se intîmplă , eu am pus un cheder de usă de la D.1300.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by maddogg View Post
                      Incearca sa o tii intre 1000-1100 rpm si o sa-l auzi tot timpul zgomotul respectiv, sau mai bine porneste ac-ul stand pe loc la turatie de ralanti (forteaza cresterea turatiei cu 200-300 rpm) si la fel, auzi tot timpul bataia aia enervanta.
                      " asa-s astea "
                      vad ca ai 0,9. la fel e si la tine?

                      Comment


                      • #41
                        La mine se aude acea bataie enervanta din primele posturi filmuletzele yt, care acum nu mai sunt accesibile, 0.9 tce.
                        La service nu au gasit nimic desi au recunoscut zgomotul, au repozitionat pina si tamponul motor, nu e de la el.
                        Se-Fe bataia aia, nimeni nu stie de unde vine.

                        Comment


                        • #42
                          Salut. Am o problema cu loganul meu 1.0 sce, 2000km. Cateodata cand merg constant cu treapa 5 la viteze de 65-70 km motorul are o intrerupere de o secunda, turatia scade aprox 200 rpm si da in nas. Vreau o parere de-a voastra inainte de a merge cu ea la reprezentanta. Ce poate sa fie? Mentionez ca in rest masina merge foarte bine, in celelalte viteze nu se intampla fenomenul si nici la viteze mai mari, sau mai mici. Am alimentat cu petrom 99 si omv 100. Daca cineva a intampinat problema sa.mi zica si mie care e buba. Multumesc!

                          Comment


                          • #43
                            Daca ai doar 2000 km, la 65-70 nu prea ar trebui treapta a 5-a..chiar daca in bord iti rscomanda treapta superioara, e cam mincinos.
                            Legat de acel delay, nu am auzit/patit, dar atata timp cat nu ai vreo eroare in bord, poate fi de la faptul ca are un cuplu mic, poate si de la benzina..
                            Sfat prietenesc, invat-o mai sprintena/mergi cu ea mai turata, cu a 5-a la 65-70 ai mult sub 2000 rpm, ceea ce nu ii face bine.La viteza aceasta mai bine mergi cu a 4-a..

                            Comment


                            • #44
                              Asa este, la 65-70 la ora parca se simte mai bine in treapta 4, insa la mers constant in localitati i.am dat a 5a pentu ca, de la 55 km/h imi recomanda sa dau treapata sulerioara. La 60 la ora are 2000 rpm si m.am gandit ca nu e nicio problema sa merg peste 2000 rpm.
                              Nu am nici o eroare in bord. La vechiul 1.2 16v nu avea nimic la stlul asta de mers. Oricum daca mai face figura, merge la doctor.
                              Daca cineva a intampinat problema sa-mi zica ai mie.
                              La multi ani romani!

                              Comment


                              • #45
                                Întreruperi din astea am avut la fostul motor de 1,4 și proveneau de la o bujie defecta. Poate n-ar fi rău să-ți verifici bujiile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google