Schimbare Toba Esapament

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Alege-o pe a 3-a, OEM!

    Comment


    • #32
      Vad ca toti ati optat pentru solutia cu coliere la prindere ptr toba intermediara.

      Sa inteleg ca e mai buna (net mai buna) decat solutia de a monta toba cu sudura? Cum este mai bine?

      la 1.6 16v eur4 esapamentul este tot de 45mm, stie cineva?
      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

      Comment


      • #33
        ca sa o sudezi trebuie sa o dai jos cu totul... cel mai bine e sa nu zgandari ce nu e cazul

        Comment


        • #34
          Va salut. Sunt si eu in situatia de a imi programa schimbarea tobei intermediare. La mine s-a desprins din sudura si am reparat-o singur acum 2 ani cu colier si gun gum (f bun produs). As opta pentru Bosal ca e totusi firma renumita (si oricum masina mult nu mai are de circulat, altfel as fi lut Borla).
          Daca nu as stii ce inseamna sa te tavalesti pe sub masina as schimba-o singur dar fiindca stiu si n-am ajutor prefer sa merg la meseriasi.
          Va rog, dati-mi si mie o directie, un service serios in Bucuresti (preferabil sect 6) care se ocupa cu asa ceva.

          Comment


          • #35
            Logan dci 85cp,a facut 10 ani
            A inceput sa scoata un zgomot metalic si la mine cand stau la ralantiu si cand o accelerez usor in gol
            Se aude pe la jumatatea masinii
            Sa fie oare intermediara?
            Esapamentul pentru logan dci e la fel ca cel de benzina? ca nu gasesc doar de mpi
            multumesc
            Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

            Comment


            • #36
              Înainte sa te grăbești cu intermediara, verifica prinderile, 2 la numar, amonte și aval de intermediara. Aia de la finala de obicei nu cedează.

              Comment


              • #37
                Era rupta prima prindere, am rezolvat cu un colier
                Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

                Comment


                • #38
                  Te astept c-o bere!

                  Comment


                  • #39
                    Salut am si eu o problema cu zbarnaitu
                    Masina am luat-o de la prieten.
                    Logan 1.4 benzina + gpl an 2010 km 109000 a stat vro 3 ani in parcare.
                    Schimbat ambreaj, filte, ulei, antigel, capete bara, bielete directie, bujii ngk, distributie, tampoane toba (x3), sudat doua prinderi ale esapamentului


                    Sa va explic cum se manifesta, imediat dupa ce motorul a trecut din subturare apare acest zbarnait in orice viteza ar fi. A devenit enervat circul prin bucuresti si la fiecare plecare de la semafor aud acest zbarnait

                    Am dat scutu jos verificat tot. Montat pe scut niste cauciuc pt a il distanta de prindere si sa absoarba vibratiile, nici un rezultat.

                    Am facut test fara scut si nu mai apare acest zbarnait, a aparut un sunet ca de tractor il auzeam foarte incet, un prieten a spus cand se aude asa e galeria fisurata.

                    Am mai ascultat si alte masini dar nu fac acest zgomot

                    Ce parere aveti ? Voi cum ati scapat de el ? Poate fi toba intermediara infundata ?

                    Comment


                    • #40
                      Ar trebui verificat daca nu cumva inelul de etansare dintre galeria de la motor si catalizator; cand capata joc acel inel zbarnaie ca naiba si doar in sarcina sau la plecare subturata de pe loc.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #41
                        Acolo nu am umblat. Am incercat sa misc de ea e tapana.
                        Am turat-o pe liber si am urmarit teava se misca foarte putin.

                        Comment


                        • #42
                          Super nu mai are nimeni acest zbarnait ?
                          Un prieten a condus aseara masina si ma intrebat daca eu numesc asta servo ca el nu il simte.
                          Acest zbarnait nu ar putea fi produs de caseta de directie sau de pompa servo ?

                          Eu am ascultat pompa servo si se aude mormaie acolo, recent am schimbat uleiul de servo

                          Comment


                          • #43
                            Servo nu face cum zici tu ca se aude.
                            Verifica ce ti a zis Iancu, con galerie se numeste.
                            Io am schimbat 2 până acum in aproape 300k. E cca. 50-60 lei unul pe OEM. Dacă se.dovedeste ca de acolo e buba, iti recomand sa iei doar OEM. E format dintr un soi de azbest ceva facut sa reziste la temp de sute de grade, armat cu sârmă otelita.
                            Vezi ca acces la el ai doar pe dedesubt, canal sau elevator. Ai 2 șuruburi care prind niste urechi, inainte obligatoriu sa dai cu degripant, altfel riști să rupi urechile alea.
                            Last edited by Kojak; 8 November 2018, 10:52.

                            Comment


                            • #44
                              Am schimbat inelu de etansare cu unu ieftin ca apucasem sa il cumpar si acum se aude ca o toba sparta
                              Am comandat un inel oem cum ai spus tu Kojak, am gasit la 65 ron
                              Acum chiar daca se aude urat zbarnaitu nu a disparu
                              Tare imi e ca problema nu este de la toba
                              Am comandat si o pompa servo pt ca zilele trecute am mers cu loganu unui prieten si la el se simte ca servo merge bine .. la mine abea ca se simte.. adica nu prea

                              Comment


                              • #45
                                Revin cu detalii
                                Schimbat inel etansare cu unul original, acum e liniste totala, zbarnaitul a ramas.
                                Cu ocazia asta am schimbat si pompa servo dar nici o schimbare la fel de greu merge.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google