R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da, din cate stiu, nu esti legat de o singura statie

    Atata tot ca vei plati taxa din nou


    Ideea este ca "trebuie uns mecanismul"......adica sa-l prezinti pe "George Washington" sau pe "Brancusi" sau cine naiba e pe bancnote la noi ( sau straini daca prefer).....intelegi tu )))


    Trebuie spaga...chiar daca iti iese ok, pe individ nu-l costa nimic sa nu te treaca fara spaga, folosindu-se de faptul ca masina e veche si "uzata" moral


    Stiu cum e, de aceea nici nu ma mai obosesc sa ma enervez si imi prezint "amicii" cand ajung la ITP


    Si da, e real in Romania.....nu tampenii ca in senzatii cu Rom

    Comment


    • Gunoaiele astea de loganuri euro 4 au modificari foarte mici fata de euro 3 si cel mai important e ca nu au FILTRU DE PARTICULE ! Is facute sa scoata fix 1.5 noi , cand ies din fabrica , cu motorina frantuzeasca (desigur). Adica dupa o luna de mers pe drumurile patriei nu se vor mai incadra in normele RENO. Adica 77SKY ar fi trebuit sa-l imbunezi pe inginer , nu pe flacau , ca nu ati pascut gastele impreuna , sa-i dai o cafea , sa vorbesti frumos si totul ar fi fost bine. plus ca si data trecuta te-a trecut mokka ... nu?

      ps: te duci in alta parte si o iei de la 0. sau te duci inapoi si dureaza 5 minute si costa mai putin.
      Last edited by Costi-bc; 13 June 2017, 21:27.
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Costi_Bc ma provoci.
        Daca m-ai cunoaste, ai vedea ca dau dovada de un calm incredibil. Detest linguseala si periatul fin pentru anumite interese.
        Am stat peste 2 ore si jumatate in asteptare, era un Clio benzinar inaintea mea (doar pentru el!). La un moment dat s-a scuzat ca are o problema tehnica cu un aparat (nu scriu mai multe, ca nu e deloc bine) si ...incerca sa "rezolve" acel client (data fiind deficienta aparatului).
        Am fost foarte respectuos, comunicativ.
        M-a chemat in interior, habar nu aveam ce avea de gand. Mi-a spus ca masina este in stare tehnica f buna, daaar...si aici s-a rupt filmul.
        Da, nu pot sa il numesc d-nul inginer, pentru mine este vorba de respect reciproc. Pentru a fi "d-nul inginer" trebuie sa aiba o anumita atitudine, limbaj.
        Asa cum habar nu avea de profesia mea, eu nu il pot domni, pentru felul in care a procedat (si aici ma refer strict la cele 2 ore si jumatate pierdute)
        Stiindu-si problema tehnica (si nu era una simpla), putea decide sa intru eu primul, nu sa ma fiarba atata timp...
        Totul a fost premeditat si cu un gand. Masina este una foarte bine intretinuta (inclusiv test de injectie! inainte de aceasta zi)
        Ma irita astfel de situatii, care sugereaza...stiti voi ce
        Stiu cazuri apropiate de auto care nu ar trebui sa circule, fiind furnale ambulante.
        Tehnic, asa cum i-am spus, nu am ce-i face, doar sa-i dau foc. Ca in veci nu va trece testul de opacitate. NU am ce piesa sa curat (atata timp cat piesele in cauza erau bec, curatate personal si este un regim de turatie f ridicat)
        Sincer si acum pun la indoiala corectitudinea acelui test. Sunt foarte curios daca se poate manipula in vreun fel.
        Singura solutie este ca el sa fie "d-nul Inginer", eu o carpa umila cu janghina mea si sa "fiu atent" pentru serviciul efectuat.

        Tipic romanesc!
        Ne meritam soarta, lipsiti de coloana vertebrala!
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • Eu nu inteleg de ce ai insistat . ai fost data trecuta ,ai vazut ca omul trebuie uns. trebuia sa te duci in alta parte daca nu vrei sa astepti si sa te prezinti "frumos". puteai sa mergi la RAR cu programare (acolo nu te tineau mai mult de o ora si nici nu te respingeau decat daca chiar meritai).
          Daca nu ies noxele pe loc , atunci ,nu poate nimeni dovedi ca defapt ieseau. Daca ies dupa , asta e , nu-i poti face nimic.

          ps:nu e tipic romanesc. de exemplu mie politia si vamesii nu mi-au cerut spaga in romania niciodata. la toti vecinii tarii noastre mi-au cerut pe fata spaga.in bulgaria, moldova, ucraina, ungaria (prin sebia nu am fost) am cate 10-15 euro pregatiti.
          Last edited by Costi-bc; 13 June 2017, 23:11.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Sa iti explic motivele:

            1) In 2013 am iesit valoarea de 1.5-1.65 (repetat test) - rulaj de cca 77 kkm
            2) In 2015 s-a ajuns la 3.5 ?!?! cca 105 kkm
            3) In 2017 3.0 , cca 132 kkm

            La cel din 2013 nu curatasem deloc egr, nu umblasem la tubulatura, aveam un regim de turatie mult scazut fata de acum.
            Eram foarte curios ce valori am acum, mai ales ca am piesele curatate, am avut ceva drumuri lungi in care a urlat motorul.
            Fratele meu are o Skoda 2.0, i-a iesit 1.5 (!), la alta statie ITP, in conditiile in care scoate un fum negru la acceleratii usoare, ce sa mai vorbesc de cele inalte. Nu a curatat nimic!
            Tatal meu, regim de pensionar, daca apesi brutal pedala, te crucesti ce fum scoate...Nu a avut niciodata probleme la revizia asta pacatoasa

            Sincer, am mari semne de intrebare in privinta acestui test, aparat (decalibrat...?)
            Si a mai fost lehamitea de a ma deplasa la alt punct de lucru
            Timpul la mine este cronic, plec devreme de acasa, vin tarziu, am zis sa stau sa termin povestea. S-a intamplat sa fiu liber, habar nu aveam de conditiile in care se desfasoara lucururile la RAR.
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • Când se face ITP-ul în funcție de vechime
              O altă noutate majoră a introdusă prin lege modificarea intervalului la care se face ITP-ul, prin apariția a 3 categorii:

              ● pentru mașinile noi, primul ITP se face la 3 ani de la înmatriculare;

              ● pentru mașinile cu o vechime de peste 12 ani, ITP-ul se face anual;

              ● pentru toate celelalte mașini, ITP-ul se face o dată la 2 ani, la fel ca și în prezent.

              Pentru a intra în vigoare, legea trebuie promulgată de președintele României și publicată în Monitorul Oficial.

              Comment


              • O masura foarte buna. Eu puneam 10 in loc de 12.

                Comment


                • 3 ani e mult chiar si pentru o masina noua...
                  nu s-au mai vandut noi si nu au mai intrat procentele de rigoare?

                  Comment


                  • Nu este mult 3 ani pentru o masina noua deoarece in primul rand este o masina noua iar in al doilea rand aproape toate masinile au parte in perioada de garantie, care este de minim 3 ani, de revizii in reprezentante.

                    Revizii la intervale corecte (numar de kilometrii si perioada de timp). Iar prin revizie nu se intelege doar schimbarea consumabilelor (in general ulei si filtru).
                    Last edited by abc; 22 November 2017, 10:12. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Si daca renunti voluntar la garantie?
                      Sau daca faci >100.000 km intr-o perioada mai scurta de 3 ani si iesi oricum din garantie?
                      Ce treaba are asta cu ITP-ul?
                      Ti-am mai zis, nu toata lumea face 100k in 25-30 de ani, gandesti prea personal orice problema.
                      E o masura gandita sa aduca mai multi bani RAR-ului si statiilor ITP, n-are treaba cu securitatea pe sosele, oricum jumatate din verificarile ITP nu se iau pe bune.
                      Last edited by mr.K; 22 November 2017, 11:16.

                      Comment


                      • Eu consider ca o verificare in plus pentru masinile foarte vechi este oricum si oricand bine venita.
                        Chiar numai deranjul pentru propietarii acestor masini care vor fi nevoiti sa mearga mai des la ITP si sa bage mana in buzunar pentru o taxa, pentru diverse reparatii (piese + manopera) si eventual pentru alte cheltuieli este un lucru bun.
                        Macar o parte dinte ei sper ca vor renunta la masinile foarte vechi si se vor orienta catre masini mai noi.

                        Comment


                        • de ce discriminare si nu 1 an la toti? ca e mult si asa intre inspectii...

                          Comment


                          • Poa' sa fie si din 6 in 6 luni, vor circula toate rablele pe drumuri in continuare, problema nu e frecventa verificarilor, ci de modul cum se trec aceste verificari. Oricum, si spaga se va micsora, ca intervalul de circulatie e mai mic.
                            Doar cei cu masini bune vor avea de pierdut niste bani pentru ITP+timp.

                            Iar cine are de poluat, isi face propria statie ITP.
                            RATB-ul crezi ca ar trece ITP-ul la unele autobuze la o statie independenta?

                            Comment


                            • Pe mine nu m-ar deranja s-o puna anual de la 10 ani in sus, desi as fi oarecum "afectat" intr-un viitor nu foarte indepartat, intrucat masina mea face 8 ani in februarie 2018. Eu insa ma gandesc inainte de toate la siguranta mea si a familiei mele, care circula zilnic cu masina, acesta fiind si motivul pentru care imi doresc un ITP facut "pe bune". Oricum, eu inainte cu 2-3 zile de orice drum mai lung planificat obisnuiesc sa trec pe la mecanic si sa-i cer sa-mi verifice amanuntit tot utilajul din dotare, asa ca nu ma sperie ideea unui ITP corect si la intervale mai scurte.
                              Dar ce ne facem, ca eu am o masina bine pusa la punct si condusa, zic eu, prudent si cu respectarea pe cat posibil a legislatiei, dar care se intersecteaza in trafic cu "petardele" astea pe care le poti urmari dupa urmele de rugina pe care le lasa pe asfalt, care sunt praf la toate capitolele, dar la care sfanta spaga la ITP merge ca unsa? Daca intra un nenorocit de-asta in mine din cauza starii tehnice a rablei sale, masina mea o sa fie mai putin afectata din cauza ca e bine pusa la punct? Aici e tragedia...
                              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                              Comment


                              • Daca noxele ar fi facute pe bune, 30% din parcul auto al Romaniei ar trece la casare.
                                Inclusiv multe din autohtonele 1.5 dci, pe langa tedeiurile cu sute de mii de km.
                                Efectiv, dimineata si seara abia poti respira prin oras, fumul nu se ridica mai sus de nivelul stalpilor de iluminat public, se observa ca o patura ce acopera strazile.
                                Diesel-urile ar trebui eliminate din orase, exceptie camioanele si autoutilitarele de aprovizionare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google