Suport Din Mijloc Esapament

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by stolniceanulucian View Post
    Mi-a venit si mie randul acum vreo luna.

    Am fost la un atelier specializat in esapamente(Sibiu, strada Stefan cel Mare).

    Au sudat si au grunduit.

    Costul a fost 25 de RON.

    Sunt foarte multumit de operatiune. ........................
    Cam mult 25 lei pt niste puncte, dar acum nici gratis sa ti-o faca.

    Grunduitu ala pe tzava de esapament e zero barat, la o forja dispare instant.

    Cel mai sanatos e sudat tabla noua mai groasa, sau cu colier (nu-si face joc in timp pt ca nu are de ce sa-si faca joc).

    Originally posted by ealex View Post
    Pana la urma in cate puncte este prins esapamentul? Mi s-a rupt si mie ieri suportul acela de la jumatate, insa am de facut un drum de ~100 Km. Dupa acest suport, pana la final mai este ceva?
    Nu mai este nimic (inafara de finala), dar poti merge fara stres pana o repari.
    Last edited by Octavian; 3 June 2013, 21:07. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #32
      Originally posted by mcornel View Post
      m-am si dus la reparat, pana la urma am sudat-o, dar cred ca e buna si solutia colierul. prinderile erau ruginite, oricum nu stiu cat o sa mai tina
      si teava era foarte ruginita, mai ales pe bucata din mijlocul masinii, dupa mufa catalizator in jos mai e o zona unde e teava cu diametru mai mare, acolo e dezastru au zis aia ca nu mai dureaza mult si o schimb de tot! ce teava au pus astia de rugineste in 5 ani de nu mai ramane nimic din ea? cel putin prinderile alea erau praf pulbere fina.
      Am coleg cu un Ambition din 2005, motorul de 1,6 90 cp. Face 8 ani cu ea. Am fost cu el la un service si a urcat-o pe elevator. M-am uitat de curiozitate la teava de esapament. Nu are pic de rugina. Sa vedeti finala cum arata zici ca-i scoasa din fabrica. La mine de 1,6 luni si deja are puncte de rugina finala la greu, sa nu mai vorbesc de traseul intermediar care este de culoare ruginie totul. Sa nu mai vorbesc de prinderea tobei la mijlocul masinii, care rezista. La unii dupa 4 ani s-a rupt. Are 130k km cu ea, deci nu poti spune ca a dormit cu ea in parcare.
      De ce oare si-au batut joc, nu stiu? Cred ca Loganele din 2005 sunt cele mai reusite Loganuri . Nu are pic de rugina masina colegului.

      Comment


      • #33
        salutare.....
        cine imi recomanda un sudor bun in sectoru 4 ca si mie mi a cedat acel suport din mijloc
        sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

        Comment


        • #34
          salutare......am rezolvat la un service cand intri in popesti pe stanga...era rupt suportul din mijloc si cel de langa catalizator.....cost distractie 50 ron
          _
          sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

          Comment


          • #35
            Fara suparare, chiar nu inteleg de ce este nevoie de sudura pentru chestia asta. Odata ce punem colier zdravan, prins cu suruburi de 8 si contrapiulite, putem uita de subiectul acesta. Este clar ca nu tine sudura odata ce s-a rupt si este normal, la vibratiile si momentul fortei care actioneaza acolo.

            Comment


            • #36
              o sudezi si ii pui un colier ca sa stii ca nu mai scapa de acolo....mie daca nu mi se rupea si prinderea de la catalizator mergeam mult si bine cu ea desprinsa....

              P.S. mai bine strangi niste bani si ii faci toata evacuarea inox si acolo moare
              sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

              Comment


              • #37
                si mie mi s a rupt prinderea din mijloc la esapament auzeam un zgomot ciudat metalic de sub masina si cand m am uitat sub masina si cand am miscat de toba am vazut vinovatul,prinderea aceea este destul de ruginita dar am si dat cu ea de o teava mult inaltata.mai merg cu masina pe drumuri desfundate un pic de off road,de nevoie,eu am masina culmea tot fix de 5 ani si 67k km
                partea aiurea e ca s a rupt in delta si pana la bucuresti tre sa merg cam 350 km, sper ca nu o sa am probleme,ca am vazut ca si prinderea finala este putin ruginita,in rest cum arata toba eu zic ca mai tine cativa ani buni
                Last edited by panselin4; 10 October 2013, 22:52.

                Comment


                • #38
                  Nu vei avea nici o problema, in afara de zgomote suspecte...Eu am mers asa cam 6.000 de km, fara sa ma stresez prea tare.Ca si sfat: da lautarii mai tare.In rest...forja si drum bun!
                  Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                  Comment


                  • #39
                    cand am facut revizia de 5 ani am vazut ca aveam si prinderea de la mijloc a tevii de esapament desprinsa dar si pe cea dinspre motor(am mai atins o pe drumurile patriei dar nu stiam ca este si ea desprinsa),esapamentul mai fiind prins in prinderea finala,pana la urma mecanicul a zis sa le sudam,apoi a dat acolo cu un spray cu zinc anticoroziv(in orice caz o toba nou vine cu prinderi noi-asta pt cand va fi inlocuita)

                    Comment


                    • #40
                      salutare colegi azi a venit randul meu sa descopar ca mi sa rupt acel suport de la mijloc stie cineva dimensiunile pentru solutia improvizata de user 2012 pare una foarte buna ..

                      Comment


                      • #41
                        Si la mine s-a descoperit anul trecut ca suportul central necesita o sudura. Pana la urma am apelat saptamana trecuta la un service si au sudat-o cu flacara oxi si cu adaos de material. Daca mai tine cativa ani e ok.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • #42
                          din ce zicea baiatul din service dacia care mi a sudat acel suport,va tine ani buni sudura(probabil pana se va gauri toba in alte parti de la rugina)
                          tot el zicea ca este o problema des intalnita la logane,desprinderea acelui suport din mijloc

                          Comment


                          • #43
                            Eu zic ca nu e o problema des aparuta ci inevitabila )
                            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                            Comment


                            • #44
                              Evitati sudura acolo ca riscati sa gauriti esapamentul.La service sau in magazine se gasesc deja coliere pentru aceasta problema devenita inevitabila la Logan.Tine mai mult decat toata toba.Succes.

                              Comment


                              • #45
                                A venit si randul meu,am vazut azi teava de esapament ataranand doar in mansonul de cauciuc de langa toba.Maine m-am programat la un atelier(improvizat,dar care m-a rezolvat mereu).Zicea prietenul ceva de sudura/suport/clema insa a zis sa vedem clar la fata locului.

                                S-a rezolvat,inlocuit cu totul,cu un esapament de 1.6.Dupa ce ca era clema/suportul rupt mai era si esapamentul rupt din detenta.Am o banuiala ca proemineta tipsului de inox a fost folosita drept treapta de niste copii(masina sta parcata langa gardul scolii) asa ca nu am mai pus tipsul.Si parca suna mai bine (probabil ca e detenta putin mai mare)cand e pornita la ralanti.
                                250 tubulatuara esapament,30 manopera.
                                Last edited by viorelu; 17 January 2014, 14:54. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google