Oprire Curea Accesorii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprire Curea Accesorii

    Am si eu o mare pb cu loganelul (mot 1.6 16v E4): pornesc AC si imi opreste cureaua de accesorii respectiv toate functiile adiacente servo alternator , prima reactie/idee schimbare compresor ac (venita de la mecanici) , din pacate face la fel in continuare , mentionez ca am schimbat si cureaua de accesorii ca incepuse sa ciupeasca din ea, ce ar mai putea fi ... fulia alternator , alternator ?

  • #2
    Nici un răspuns? Menţionez că şi loganul meu prezintă aceleasi simtome dar numai la drum lung. Am făcut recent vreo 1100 km şi după vreo 9 ore de mers pe autostradă cu AC pornit am păţit acelaşi lucru. Am oprit AC şi am putut să-mi continui drumul încă vreo 200 km până la destinaţie.

    Comment


    • #3
      pai pot sa fie asa: fulia de la alternator, vreo rola de la cureaua de accesorii sau rulmentul de la fulia compresorului de ac

      Comment


      • #4
        Am fost la service, au dat roata dreaptă jos, apărătorile din plastic, au verificat fuliile, rolele (chiar au demontat o rolă, cred că rola întinzătoare). Concluzia: nu are nimica, fuliile (de la servo, alternator, compresor de climă) sunt în regulă, nu au joc, se învîrtesc normal, cele două role sunt în regulă. Cureaua de accesorii este în regulă, nu prezintă urme de frecare, "pişcare", rupere. Recomandarea lor a fost să schimb compresorul de climă că POATE din cauza lui fiind în sarcină se întâmplă fenomenul. Precizez că de la drumul menţionat în postarea de mai sus, maşina s-a comportat normal cu toate că am mers cu clima prin oraş în fiecare zi de atunci. Deci am rezolvat problema, nu am aflat ce are

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google