Pornire Grea Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bujiile incandescente sunt concepute pentru a usura pornirea pe timp de iarna (ridicarea temperaturii in clindru); implicit, vara ar putea sa porneasca fara ele.
    Nu au legatura cu speta aceasta, din nefericire.
    Eu nu inteleg legatura dintre ledul incandescentelor si injectoare problematice...
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #17
      Conform manualului de service:
      Martor bujii aprins=defect injectie gravitate 1
      Martor temperatura lichid racire=defect injectie gravitate 2
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #18
        Originally posted by 77sky View Post
        Bujiile incandescente sunt concepute pentru a usura pornirea pe timp de iarna (ridicarea temperaturii in clindru); implicit, vara ar putea sa porneasca fara ele.
        Nu au legatura cu speta aceasta, din nefericire.
        Eu nu inteleg legatura dintre ledul incandescentelor si injectoare problematice...
        da dar dacia sigur nu porneste daca ai 2 bulite.porneste greu.2 uite ce zice si fane-l ca are treaba una cu alta.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #19
          Eu am avut injectoare terminate dar nu se aprindea la bord nici un led!!!

          Comment


          • #20
            incearca sa tragi o purjare a filtrului de motorina intr-un pahar transparet dupa ce l-ai agitat bine si apoi cu un magnet puternic, gen magnet de difuzor , verifici plimbandu-l pe fundul exterior paharului , daca exista pilitura metalica acolo si apa si mizerii.....pregateste-te de injectoare ! euro 3 sau 4?
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #21
              salut, de 3 zile imi porneste si mie putin mai greu si ieri mi-a pornit la a 2 cheie. a inceput sa faca figuri dupa ce am mers cu ea cu 140-150 pe autostrada si se pare ca nu sunt injectoarele ( am i.5 dci) ca motorul merge ceas; doar dimineata porneste la a a doua cheie, in timpul zilei porneste putin mai greu decat normal, ce credeti ca ar putea fi? astept pareri

              Comment


              • #22
                Originally posted by gene View Post
                salut, de 3 zile imi porneste si mie putin mai greu si ieri mi-a pornit la a 2 cheie. a inceput sa faca figuri dupa ce am mers cu ea cu 140-150 pe autostrada si se pare ca nu sunt injectoarele ( am i.5 dci) ca motorul merge ceas; doar dimineata porneste la a a doua cheie, in timpul zilei porneste putin mai greu decat normal, ce credeti ca ar putea fi? astept pareri
                Trebuie sa ai ceva defect, un dci in conditiile astea de vreme porneste la sfert de cheie.

                Comment


                • #23
                  Chiar dacă motorul merge ceas simptomele care le descrii sunt pentru injectoare terminate!!! Cu timpul va porni tot mai greu atât la cald cât şi la rece. Eu am văzut filmul ăsta!!!

                  Comment


                  • #24
                    [QUOTE=MARIUS692;360748]cand se aprinde becul la apa la turatia de 2500 rotati /min ,ai probleme cu injectoarele. [/QUOT incercati sa goliti filtrul de motorina de la busonul de golire la 5000 km ,eu am gasit mizerie in filtru.

                    Comment


                    • #25
                      sal daca esti din bucuresti te trimit la un centru pt verificat injectoarele si curatat de asemenea si apropo la dci mai trebuie din cand in cand sa o supra turezi pt a curata galeriile si filtrele de evacuare

                      Comment


                      • #26
                        De acord cu ce a spus colegul de mai sus : mergi si verifica injectoarele, nu mai merge subturat si mai pune si un aditiv akolo la 2-3 luni pentru sanatatea masinii !!! Bafta :-)
                        http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                        Comment


                        • #27
                          Baieti a fost un injector terminat , am rezolvat problema dar ma gandesc pe viitor oare ce o sa fac ? am inteles de la un mecanic ca asta este inceputul...daca nu le schimb pe toate nu am facut nimic. problema la ele sunt cele doua pastile care nu mai fac presiune si o arunca pe retur inapoi...

                          Comment


                          • #28
                            soso cat te-a costat manevra? ai reparat sau inlocuit injectorul?
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by soso View Post
                              Baieti a fost un injector terminat , am rezolvat problema dar ma gandesc pe viitor oare ce o sa fac ? am inteles de la un mecanic ca asta este inceputul...daca nu le schimb pe toate nu am facut nimic. problema la ele sunt cele doua pastile care nu mai fac presiune si o arunca pe retur inapoi...
                              Se pare că am avut dreptate, din nefericire pentru tine!! Faptul că ai rezolvat doar un injector a rezovat problema doar temporar. Mai ai de lucru!!! Ne-a trebuit diesel!!!

                              Comment


                              • #30
                                Injectorul l-am inlocuit cu unul nou.pretul +filtru motorina a fost 13 milioane

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google