Nelamuriri Schimbare Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nelamuriri Schimbare Viteze

    Va salut.

    Am si eu cateva probleme si nelamuriri.


    1. Cateodata atunci cand scot din viteza a I-a ramane maneta agatata sau cateodata chiar se blocheaza si trebuie sa mai ridic si sa apas odata ambreiajul ca sa iasa.

    2. In celelalte viteze cand bag parca ar intra din doua bucati o tine ceva putin dupa aia scapa de obstacolul acela si intra. (Am fost azi la service s-a uitat la bucsile alea de la cutie unde vin cablurile de la maneta si a zis ca e in regula acolo)
    Eu i-am sugerat mecanicului sa umble si la baza manetei in cutia aia neagra de plastic unde este mecanismul ala pe cabluri nu stiu cum se numeste si cred ca nu stia ce e pe acolo si de teama mi-a zis ca nu are timp si sa vin altadata smile.gif)


    3. Ce se gaseste in cutia aia de plastic de la baza manetei, cum se numeste, si daca stie cineva cum se desface, eventual niste poze
    Keep smiling, live your life...

  • #2
    eu nu ma pricep, sunt incepator.... singura problema pe care am intampinat-o la cutia mea de viteze, este atunci cand imping tare maneta din treapta 2 in 3 se aude ca si cum nu as apasa ambreajul destul, intra in treapta 3 dar cu zgomotul acela de ambreaj necalcat. Insa cand duc usor maneta din 2 in liber si dupaceea in 3 (fara sa ma opresc pe liber) totul este ok. A si mi-am amintit uneori cand duc maneta in marsarier nu intra :| si se aude un zgomot de frecat... daca iau piciorul de pe ambreaj, insa masina nu se misca, si trebuie sa scot din marsarier sa o duc pe liber si sa trag inapo in marsarier mai cu vlaga, pana cade pe pozitie. Insa aceste probleme nu sunt grave, sa ma incurce sau....am invatat cutia de viteze si sunt multumit. Daca a mai avut cineva probleme ca noi il rugam sa ne spuna si noua si ce e de facut (masina mea are 80.000 km, nu e noua sa merg la garantie). STIMA
    Last edited by crististreulea; 9 June 2010, 22:01.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Ce va mai rog eu spuneti-mi si mie cateva site-uri cu piese auto logan in special cu timonerie maneta de viteze pentru ca lucrul asta chiar nu il gasesc pe google, ma directioneaza pe aaz si acolo e ca alandala
      Keep smiling, live your life...

      Comment


      • #4
        Eu zic sa mai faceti scoala o data

        Comment


        • #5
          baieti cand bagati in viteza se apasa pedala de ambreiaj pana la capat .. si spun asta pt ca su am talpa mare si cand apas pedala de ambreiaj, virful piciorului este pe tijja si nu se apasa prea bine.

          asa ca incercati asa de proba sa apasati pedala de ambreiaj cu varful piciorului pana la podea si apoi bagati in viteza .. si mie imi intra greu in marsarier daca nu apas pedala pan ala mocheta..
          succes

          Comment


          • #6
            Problema cu intratul in marsarier e veche la Logan. Ceva de genul "asa face toate".
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • #7
              la mine nu este vprba de calcatul ambreajului la fund, cu toate ca la mine ambreajul prinde foarte sus, insa eu il apas pana jos mereu. Probleme de genul, minore, la cutia de viteze au majoritatea Loganurilor(dupa cate am mai auzit), insa nu se pot numi probleme, eu le-as numi mici erori de proiectie.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by CataLiNNN View Post
                Eu zic sa mai faceti scoala o data
                Eu zic sa te duci tu la culcare pentru ca nu mi-ai fost cu nimic de ajutor, asta e un raspuns pentru "grupa mica".

                Eat ...Asshole !
                Keep smiling, live your life...

                Comment


                • #9
                  @krissstian: prietene,mai citeste si tu pe forum,cam care sunt problemele cutiei de viteze.O sa vezi,ca in afara de cele specifice cutiilor nesincronizate (tr I si R) nu prea au probleme.Ti s-a confirmat si la service.Mai mult ajutor de atat cum ti-ar putea da cineva?
                  Invata sa lucrezi cu ambreiajul.

                  p.s.: foloseste cu incredere functia "search". O sa ramai surprins.Ex.:
                  Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
                  Last edited by crististreulea; 10 June 2010, 13:06.

                  Comment


                  • #10
                    Problema nu este la treptele nesincronizate ci la trecerea de pe treapta I pe treapta II si nu permanent.
                    Cutia in cauza are comanda pe cabluri deci n-are legatura cu experienta fantastica pe 1.4 mp3.
                    Acelasi fenomen de "agatare" pe iesire din treapta I si intrare pe treapta II l-am patit si eu, in conditiile in care pedala este complet jos, s-ar putea sa fie ceva legat de ambreiajul hidrauluic sa piarda presiune pe undeva si atunci nu decupleaza complet discul la schimbare.
                    Last edited by crististreulea; 10 June 2010, 13:06.
                    sigpic
                    Ambition 1.5 dc

                    Comment


                    • #11
                      Cristi incearca sa mergi la o intalnire a baietilor de la tine din zona si/sau schimba mecanicul. Problema ta poate fii una simpla de genul... reglat camblu ambreiaj sau una foarte complicata ce ar presupune demontarea CV.
                      Last edited by crististreulea; 10 June 2010, 13:07.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        dani030669 decat sa ma ataci pe mine,mai bine ti-ai aduce aminte cum se schimba corect vitezele,si daca aflii,posteaza aici sa afle si cei care au intrebat.
                        Respect,nu mi-o lua in nume de rau.

                        Comment


                        • #13
                          din ce in ce mai multi ingineri pe forum vad, domnu irman, ce fenomen se intampla cand e placa de presiune calata?

                          domnu catalin, ai fost cam ... , ca musca, daca nu stie omu ... nu te mai agita, nu posta, razi si schimbi pagina decta sa faci posturi de draguri de a le face

                          domnu are dizal, nu ambreiajul si comenzile manetei pe cabluri, nu prin fiare, cablu otelit si busci ca la noi

                          la benzinar, stiu ca daca placa e reglata mai departe de disc decat normal, agata in r, aceasta nefiind sincronizata activ cu 1

                          de obicei e nevoie de dublu ambreiaj pt debreierea sau breierea r

                          la benzinare se rezolva relativ facil, regland cablul de ambreiaj sa tina mai jos, adica cu pedala putin mai coborata, (cursa pedalei fiind putin mai scurta cu 1 cm) dar in moment minim de apasare, sa nu fie cuplat,
                          la disel, fiind totul prin comanda hidraulica, e mai complicat, am mai spus pe 4 5 threaduri cum se poate regla ambreiajul hidraulic, tiganie, dar se poate

                          domnu, mai usor cu asshole
                          sigpicMy ride

                          Comment


                          • #14
                            Asa e,la benzinare,e ceva comun,nu as zice foarte deranjant...insa doar la R ,daca la celelalte viteze e o problema similara,in conditiile folosirii in mod corect a ambreiajului,este o problema la cutie.Eu am reusit sa zapacesc cutia mai demult si nu mai intra decat intr-a doua ...si-a revenit dupa cateva ore(la rece).

                            Comment


                            • #15
                              Domnu` injiner simptomele decalirii placii de presiune sunt mai multe si variaza de la "intra greu in viteze" si pana la "nu mai debraiaza deloc". Mai exact "soarele" placii de presiune din cauza unor factori termici isi pierde din calitatile elastice si nu mai actioneaza placa care apasa discul de presiune.


                              ps:Iar vrei sa imi dai lucrare de control la fizica/mecanica ?
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google