Asta iarna masina mergea perfect pornea bine chiar foarte bine la -20 grade. Apoi o perioada de vre-o 3 luni nu am circulat cu masina , a stat in garaj .
Acum a venit vara si am inceput sa umblu cu masina , dar apare o problema , si anume: dimineatza cand e mai rece bujiile stau aprinse aproape la intervalul normal (dar totusi mai putin decat asta iarna) se sting apoi masina porneste normal . Dupa ce umblu cu ea sau daca se incalzeste afara cand pun contactu bujiile stau aprinse foarte putin rar depaseste 1-2 secunde si cand dau sa pornesc porneste un pic mai greu . Ceea ce am observant evident este treaba cu bujiile , sunt convins ca daca si la cald mi-ar tine bujiile 3-4-5 sec( sau cat o fi normal) ar porni la sfert de cheie masina .
Aveti idee de unde poate veni defectul ? sau pur si simplu asa sunt construite ?
ps. Daca incerc sa iau contactu si sa il pun iara a doua oara nu se mai aprind deloc bujiile!
Acum a venit vara si am inceput sa umblu cu masina , dar apare o problema , si anume: dimineatza cand e mai rece bujiile stau aprinse aproape la intervalul normal (dar totusi mai putin decat asta iarna) se sting apoi masina porneste normal . Dupa ce umblu cu ea sau daca se incalzeste afara cand pun contactu bujiile stau aprinse foarte putin rar depaseste 1-2 secunde si cand dau sa pornesc porneste un pic mai greu . Ceea ce am observant evident este treaba cu bujiile , sunt convins ca daca si la cald mi-ar tine bujiile 3-4-5 sec( sau cat o fi normal) ar porni la sfert de cheie masina .
Aveti idee de unde poate veni defectul ? sau pur si simplu asa sunt construite ?
ps. Daca incerc sa iau contactu si sa il pun iara a doua oara nu se mai aprind deloc bujiile!
Comment