Problema Pompa Sau Injectoare Logan 85 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Pompa Sau Injectoare Logan 85 Cp

    Din cate am vazut pana acum loganul diesel are probleme cu injectoarele/pompa de injectie . Conform celor auzite prin popor cele de 85 cp ar avea alta pompa de motorina fata de restul, si nu ar mai avea problemele motorizarilor anterioare ,asa ca lansez intrebarea : cati din cei cu diesel de 85 cp ati avut problema cu injectoarele /pompa de injectie
    Va rog sa votati doar cei care aveti diesel de 85 cp
    Pentru dci 65-70cp click aici
    Specificati si numarul de km parcursi pana acum .
    180
    DA
    30.00%
    54
    NU
    64.44%
    116
    Da,dar ma asteptam pentru ca bag motorina proasta .
    5.56%
    10
    Last edited by Cristi_Xp; 29 October 2010, 23:08.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    teoretic nu ar disparea problemele prin schimbatul de pompa de motorina de la dci 85 cp la celelalte? sau nu se potriveste?

    eu cunosc 2 persoane care au dci de 70 cp ( amibion ) si nu au avut probleme pana acu ( din cate stiu.. ) si au ceva km ( peste 70 000 km )
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #3
      Am cam 34000 km facuti , 75% in oras. Momentan nu am avut probleme cu asa ceva. Vitezele le schimb pe la 2700-3200 rot/min si din cand in cand la drum lung mai bag cate putin la 4500 rot / min ca am inteles ca e de bine.

      Cu respect,
      Cristi
      For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

      Comment


      • #4
        am un mcv dci de 85 cp. ce inseamna probleme la injectie? ce anume face sau nu face? pana acum nu m-a deranjat nimic.

        Comment


        • #5
          39960km, 90% urban (Bucuresti) plecare de pe loc numai din ambreiaj cand e "bara la bara" si iarna pe zapada sau polei, schimbat vitezele intre 2200 si 3500 rot/min in functie de trafic si "bazdaci". Alimentat numai Petrom sau LukOil fara nici un fel de probleme. O singura data am alimentat de la AGIP si mi s-a aprins martorul de apa in motorina asa ca nu m-am mai dus pe la pompele lor.
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • #6
            am facut 45.000km,an fabricatie 2008,nici o problema pe partea de injectie sau pompa si sper sa nu apara
            Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

            Comment


            • #7
              Salut,

              Am dci-ul 85cp din noiembrie 2007 cu 57000 Km in bord.
              In septembrie 2010 mi-a picat injectorul 3.
              Folosesc numai motorina buna, de la Rompetrol, iar cand am fost plecat din tara (cateva ori) am alimentat numai de la statii peco mari.

              Rezervorul este mereu plin... o singura data am reusit sa-l golesc ... sper sa nui fi tras multe mizerii.

              Asadar, nu stiu exact cauza defectarii injectorului... practic dadea tot pe retur, pompa nu mai reusea sa faca presiune si pornea greu.

              Sa speram ca nu e un defect ascuns de fabricatie...

              Comment


              • #8
                @vdnick mai ai garantie pe logan?sa ne tii la curet cu diagnosticul...sa il faci bine....
                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                Comment


                • #9
                  Eu pana la 60.000 nu am avut nici o problema. In viitor nu stiu

                  Comment


                  • #10
                    decembrie 2007, 75.000 Km, 30% in afara orasului 70% in oras, am alimentat numai de la Petrom: Euro Diesel 5 Vara si Top Euro Diesel 5 Iarna, Nu mi s-a aprins nicodata beculetul de rezervor gol, sper sa ma tina asa pana la 200.000 Km.

                    Comment


                    • #11
                      Am un Prestige dci de 85 CP din noiembrie 2007 si 31000 de km. Nici o problema pana acum. Alimentez de obicei de la Petrom si OMV si rar de la MOL. Pana acum sunt foarte multumit de masina.
                      Logan Prestige 1.5 dc 85 CP, albastru mineral

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu un Prestige de 85CP din Decembrie 2007, 35.000km.
                        1.Acum un an s-a aprins in timpul mersului martorul de bujii incandescente.
                        O mufa de la un injector nu facea bine contact . Sau curatat toate mufele si sa verificat cablajul electric la injectoare. Nu a mai aparut de atunci defectul.
                        2.De cand sa racit vremea se aude puternic un tacanit (cred ca de la un injector) la pornirea la rece. Dupa un minut dispare.
                        Cred ca am sa merg in service pentru problema asta.
                        Motorina numai de la OMV. Cel mai des alimentez cu Sprint Diesel.

                        P.S.
                        Problema ce apare la acest sistem de injectie e pilitura scoasa de pompa, pilitura ce blocheaza injectoarele.
                        Oare nu putem sa gasim un sistem "romanesc" sa scapam de aceasta pilitura ?
                        De asemenea unde putem gasi piese la un pret rezonabil pentru sistemul de injectie.
                        Last edited by lau; 30 October 2010, 19:04.

                        Comment


                        • #13
                          ~ 85.000km parcursi fara probleme, alimetat 90% de la petrom din cea mai ieftina. Cand era mai noua imi consuma ulei, de la un schimb la altul scadea de la max la min, nu era nevoie sa completez dar eram totusi ingrijorat.De pe la 40-50000km incoace nu mai consuma atata, doar vreo 2 romburi din alea de pe joja.Acum ca s-a lasat frigul motorul e ceva mai zgomotos(tacane) primele 10 minute de functionare, asta la 1500-2000U/min daca rulez asa relaxat. In sarcina, la relanti sau la turatii mai mari nu se aude acel tacanit, curios... Inca sunt multumit de motor sper sa fiu si peste inca atatia km...
                          Last edited by raduSB; 30 October 2010, 19:46.

                          Comment


                          • #14
                            Logan PH1 Ambition 85CP 05.05.2008 ...137.000KM
                            La 104.000 au picat toate injectoarele.
                            Motorina numai de la baieti (80% din motorina bagata). Tinand cont ca am mers 104.000 pana au picat ... zic ca motorina era fff buna. Acum nu mai au :-(
                            Softul schimbat pe la 35.000.
                            Mers mult in exterior.
                            Condus relativ sportiv.
                            Medie consum 6,5%
                            Filtru cutie K&N, soft, evacuare din spate de la catalizator, gume 205/55/16, metabond (motor, cutie si mai nou combustibil).
                            Nu mi se pare asa grav ca au picat doar injectoarele in 104.000 KM.
                            Singurul lucru pe care il regret este faptul ca are doar 8 supape si turbina nu are geometrie variabila

                            P.S. Ledul la injectoare s`a aprins dupa ce am alimentat in buc la ultimul MOL de la iesirea sprea autostrada A2 (spre CT)
                            sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                            :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                            Comment


                            • #15
                              Logan KISS-fm 85 cai dec.2007,58000km. fara probleme motorina rompetrol efix,la rece un tacanit ,la 15000 km aprins senzor apa filtru dupa ce am alimentat la Petrom in rest consumabile.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google