Problema Pompa Sau Injectoare Logan 65/70 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Pompa Sau Injectoare Logan 65/70 Cp

    Sa facem un sondaj cu userii de diesel de 65/70 cp sa vedem procentajul celor care au avut probleme cu injectoarele / pompa de injectie .
    Specificati si numarul de km in thread .
    Votati doar cei cu 65/70 cp .
    Pentru dci 85 cp click aici
    Specificati si numarul de km parcursi pana acum .
    267
    DA
    41.95%
    112
    NU
    56.18%
    150
    Da,dar ma asteptam pentru ca bag motorina proasta .
    1.87%
    5
    Last edited by Cristi_Xp; 29 October 2010, 23:09.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    am 73.000km si din fericire nu am si nu am avut nici o problema.
    am schimbat filtrul de motorina la fiecare 10.000 si am pus doar cel original. am alimentat doar de la mol si doar ocazional din alte statii peco.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      36000km 70cp remapat la 90. Nu am avut probleme la el.
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #4
        Logan 1,5 DCI 135.000 de km

        Am un logan 1,5 DCI 65cp remapat,135 de mii de km fara nici o problema,am schimbat la el doar capetele de bara si distributia in afara de consumabilele care trebuie schimbate.Chiar vreau sa vad ,ca eu pe aci pe la mine tot aud de probleme la injectoare

        Comment


        • #5
          Probleme injectoare-pompa-turbina

          110.000Km. Doar consumabile si capete de bara. Motorina cea mai scumpa de la MOL. Ulei ELF 5W40. Regim motor: 2000-3000 rot/min.

          Cunosc un dci 65cp cu 215.000Km si la fel, nici o problema.

          PS: CRISTI STREULEA m-a ajutat prin tutorialele sale sa economisesc banii de manopera la schimbarea capetelor de bara, schimbare filtru aer, polen, placute de frana. Le-am vazut pe toate, dar nu a fost inca nevoie....MULTUMIRI PUBLICE SI FELICITARI PENTRU UPLOAD-URI!

          Comment


          • #6
            Un logan 1.5 de 65 cp la 110.000 km s-au dus injectoarele. Dupa reparatie sfatul mecanicului: mergeti de la plin la gol (pina se aprinde ledul galben), inainte de alimentare o seringa de 20 ml cu ulei 10w40, dupa aceea plinul. Se pare ca la noi motorina e cam uscata.
            Si filtrul de motorina sa fie schimbat la 20.000 km cu unul original.

            Comment


            • #7
              53000 alimentat doar omv......pilitura si 3 injectoare praf...:: nu mai stiu de unde sa alimentez.........si regim de mers normal...2000-3000 rot
              Last edited by soring4f; 30 October 2010, 06:01.

              Comment


              • #8
                1.5 dCI 70CP, 70500 km, nici o problema, inafara de cele legate de drumurile noastre (capete de bara, pivoti). Am alimentat de la Petrom doi ani de zile, iar in ultimul an de la Rompetrol.
                Last edited by vali007; 30 October 2010, 15:52.

                Comment


                • #9
                  avem la servici doua de 65 si unul de 70 toate au peste 135.000 km, schimbat doar bucse, pivoti si alte piese de uzura. La injectoare sau pompa nu a fost cazul sa se umble. Pe cel de 70 este un coleg de 60 de ani care merge batraneste, pe celelalte doua le hinghereste cine are nevoie asa ca nu cred ca problema injectoarelor decedate prematur este din stilul de condus ci mai degraba din "comportamentul alimentar" - ii dai motorina proasta (cu apa sau alte impuritati) te lasa. In ceea ce priveste pompa, motorina daca are apa nu se mai face ungerea la fel de bine si incepe sa faca span (pilitura). O singura exceptie ar fi la pompa - piese cu defecte de fabricatie in interiorul acesteia.
                  sigpic
                  Ambition 1.5 dc

                  Comment


                  • #10
                    LOGAN Ambiance1,5 DCI 2006,primul propietar,72.000 km,neschimbata distributia,fara nici un fel de problema,scimbat doar placute frana,ulei motor,filtre de ulei,aer,motorina si completat 1 data cutia cu valvolina(in 4 ani 5oo ml ELF),SERVITA cu sprint DIESEL OMV,dar intretinuta batrineste si sper ca tot omul sa ma mai tina mult si bine,cum de altfel doresc tuturor...Respect maxim pt thread!
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești ├«ntreaga lume!

                    Comment


                    • #11
                      Abia am 23000Km, si nici o problema cu injectoarele si pompa.Alimentez numai de la Rompetrol (am card),ocazinal de la alte statii,...si Multumesc foarte mult lui Crististreulea,pentru tutorialele sale care m-au ajutat sa schimb singur filtrul de motorina si celelalte.
                      In rest,sa auzim de bine si drum bun.
                      passion 1.5 DCi

                      Comment


                      • #12
                        42000 km.Alimentez cu efix sau evo diesel.La 40 l motorina pun si 10ml de metabond megasel

                        Comment


                        • #13
                          ceva probleme

                          eu am 128.000 km la bord luat loganul de nou, cu zero km, am avut prima si singura data probleme la 91.000 km cand a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu si apoi deloc, am fost la garantie si mi s-a spus ca nu au nimik cu o luna inainte cand eu deja vazusem ca porneste mai dificil, si la o luna dupa garantie s-au dus de tot 2 injectoare si doua erau obosite, drept urmare le-am refacut pe toate la Pitesti la un profesionist, costul atunci 1200 lei, acum e 1400 lei , cu tot cu manopera pentru curatat rezervorul, conductele si schimb filtru de motorina. De atunci nici o problema, motorina fusese de vina, mai exact apa din motorina, acum de la reparatie folosesc doar motorina de la rompetrol efix, si cu tratament de combustibil pentru diesel de la metabond, si mi-a pornit si la frigurile de -29 grade C de asta iarna fara probleme, iar alti vecini de-ai mei se chinuiau sa porneasca benzinarele si nu reuseau.....multa bafta la km fara reparatii !

                          Comment


                          • #14
                            45000 km fara nici o problema motorina doar de la petrom ,filtre schimbate la timp ,ulei, si 2 becuri si in rest doar talpa
                            era sa uit de 70 cp
                            Last edited by ice; 30 October 2010, 10:30.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              40.000km fara probleme motorina MOL sau petrom..filtru de motorina pe la 10.000 12.000 de origine..sa ne auzim cu bine..
                              http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google