Problema Pompa Sau Injectoare Logan 65/70 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Cum iti dai seama ca produce pilitura?
    Sau, cum stii ca o sa se duca pompa, care-s simptomele?
    Cumpar volan de Duster

    Comment


    • #62
      149 000km

      nici o problema la injectoare sau pompa,alimentez numai de la omv

      Comment


      • #63
        voi vorbi de probleme ...sunt mai importante...
        92000km 70 cai schimbat baterie preventiv Varta 72A ,becuri vreo 10 pana am luat mai scumpe si nu mai am probleme cu ele mai scumpe cu 10, 15 ron nu va ganditi la sume mari...schimburile la 10000km de la 80000km am trecut de la ulei elf turbo diesel 10w40
        la castrol ...si masina e mai silentioasa nu cu foarte mult... nu am avut oglinzile electrice si sa rupt ceva mic de plastic in interior si le am schimbat cu cele electrice, cred ca de la caldura prea mare sa u rupt...lovit 3 caini ...am devenit spaima lor ...la toate a doua zi mi am reparat masina singur ...unul l am lovit la 110 km la ora si mia spart radiator intercooler,ventilator ... schimbat bielete antiruliu si bucsi ptr ca imbatranise garnitura...in rest nu sunt probleme cu injectoarele ...intr un timp mi se parea ca vibreaza oglinda din interior cam tare si i am dat o forja pana la mare la constanta de 2 ori in tr o luna si si a revenit, cand am facut schimbrile nu mi aerisise bine mecanicul motorina si avea ceva bule de aer mici si existau socuri mici foarte putin sezsizabile de nu te uitai atent la furtum si sa rezolvat a doua zi ca nu pot dormi noaptea cand am o problema la masina...am schimbat un rulment pe spate din vina mea ...am curatat tamburi pe spate ptr ca se auzea un chit, chit pe spate la ridicarea piciorului de pe frana ...si ma cam enerva zgomotul...mi sa infundat instalatia de sprituire a apei pe spate la luneta spate si am rezolvat o desfundand ultimul jigleor de plastic pe spate care e mai obturat decat furtunul pentru ai creste presiunea.in rest ...4 pene pana acum in 2 ani de zile cauciucuri lassa si pe cele de iarna si pe cele de vara ...placutele de frana folosesc bosh si le schimb cam la 30000km...astai tot...cu problemele...

        cheltuieli;
        in 3 ani cu masina 8845EURO vorbim tot ce inseamna masina MCV fara casco cu 3 caini loviti si un accident in fata din vina mea iarna, la 30 la ora, motorina, schimburi, 3 bari din fata schimbate,oglinzi electrice ,carlig remorcare ,gps,alarma,cotiera,odorizante.protectie aripiplastic spalatorie(spaga spalatorie),mecanic prieten ,itp,rovinieta, intr un cuvant tot ce am cheltuit cu masina pana in acest moment ...i mi mai luam una acum dar vreau sa va face ti un calcul la ce inseaman orice alta masina si cred ca ieseam minim dublu in primul rand de luam un benzinar ieseam aproape dublu la combustibil...in rest ce sa va spoun o sa mi pun cheltuielile pe cont asa ve ti avea un reper cu un alt loganist...si cu probelemele lui

        Comment


        • #64
          @ chefu robert: Din tot postul doar cateva cuvinte erau esenta topicului si spre linistea celorlalti posesori de 65/70 CP: "fara probleme cu injectoarele, 92kkm"
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #65
            @ chefu robert:ce nu ai scris tu este: de unde alimentezi de obicei cu motorina ?in rest spaga la spalatorii si odorizante cred ca de acolo ai c-am deviat cu mult de la a descrie anumite cheltuieli si defectiuni .

            Comment


            • #66
              Foarte putin relevant postul lui robert intrucat topicul este pentru probleme(sau nu) cu pompa respectiv injectoarele nu cu ce s-a cheltuit pe masina de-a lungul timpului.

              In alta orinde de idei mai am putin si fac 69.000 km si nu am avut probleme pana acum(sper sa ramana asa situatia adica fara probleme in viitor ).
              Masina am luat-o in ocombrie 2007 cu 20.000 km la bord.
              octombrie 2007 - aproximativ decembrie 2009 alimentat doar PetromV&OMV - parcursi ~ 30.000 km in acest timp
              inceput 2010 pana in prezent alimentat doar de la rompetrol(efix diesel si ceva mai rar diesel alto 55) - parcursi ~ 19.000 km

              Reviziile facute la fiecare 10.000 km, filtrul de motorina schimbat la fiecare 20.000 km asa cum scrie in carte si cam atat.

              Nu pot sa spun cu mana pe inima ca e o diferenta semnificativa intre carburanti/functionarea masinii cu tipurile de carburant de mai sus.
              ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
              Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

              Comment


              • #67
                1.5 dci 70 cp, 100.820 km nici o problema cu injectoare sau pompa, motorina numai de la Omv si in rest revizii si consumabile la timp.

                Comment


                • #68
                  1,5 , AN fabricatia 2007, 70 CP, 55 000 km, alimentare numai rompetrol, FARA PROBLEME.

                  Comment


                  • #69
                    65.000 km, chip tuning pe undeva pe la 85Cp, urcat presiunea cu wastegate, dupa cum a aratat Crististreulea (felicitari ptr tot ce ai postat), la 2,2 bar, schimb filtru motorina la 10.000km - doar Mahle (KL404/25), ulei Mobil ESP 5W30, alimentat numai la Rompetrol = NICI UN FEL DE PROBLEME.

                    Comment


                    • #70
                      60 000 Km am cu dci 1,5 70cp, nu am avut pb cu injectoarele. Le-am facut testul de curand si sunt ok. Motorina initial numai de la OMV(Dr Taberei-Buc), dar la vreo 40 000 am avut putina mizerie in filtrul de motrina. Am schimbat pe LukOil si apoi pe Rompetrol. De la ultimii mi s-a parut cea mai buna. Probleme am cu regulatorul de presiune(IMV). Simptome: intrerupe la relanti si uneori se aude 2-3 sec o bataie la pornire(posibil injector care nu primeste motorina suficienta). Masina nu da cu fum si trage bine. Consumabile am pus NUMAI de origine, luate de la magazin dealer Dacia, uleiul numai din service(texaco 10w40). Distributia schimbata de curand, luata din service Dacia, Made in England, scria pe cutie. Sper sa va fie util postul meu...

                      Comment


                      • #71
                        Eu am 1.5 65CP, 96000 km, am schimbat doar consumabile, un bec pe fatza, becul de la numarul de inmatriculare, aerul conditionat (aveam pierderi pe la compresor) si va trebui sa mai schimb 3 bujii decedate. Cam atat deocamdata, totusi a inceput sa-mi faca probleme la pornire, nu o mai ia la prima cheie. Deci trebuie sa remediez si asta dar nu stiu exact de unde e problema.

                        Comment


                        • #72
                          33000 km, motorina juma-juma (bidon-omv) , a mers pana am pus doar din bidon (cred eu ca asta este cauza) si au picat toate injectoarele. Sa vedem ce va fi in continuare.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Yxanu View Post
                            65.000 km, chip tuning pe undeva pe la 85Cp, urcat presiunea cu wastegate, dupa cum a aratat Crististreulea (felicitari ptr tot ce ai postat), la 2,2 bar, schimb filtru motorina la 10.000km - doar Mahle (KL404/25), ulei Mobil ESP 5W30, alimentat numai la Rompetrol = NICI UN FEL DE PROBLEME.
                            De ce 5W30? In manual este INTERZIS la diesel a se folosi ..W30
                            Cainele care latra nu musca!

                            Comment


                            • #74
                              salut,
                              sunt mai nou pe forum
                              posed un logan 1,5 dci 70cp, cu 68000 km de ceva vreme am mari probleme cu pornirea,pana acum am schimbat ce se cere la revizii. Inca nu am apucat sa schimb distributia, poate influenta pornire greoaie?

                              salut,
                              sunt nou pe forum, posed un logan 1,5 dci, 70cp, are 68000km
                              nu stiu de ce porneste greu, are demaraj, la drum intins de vreo 400km nu a avut nici o problema, am mers cu 120-130 km/h.nu am apucat sa schimb distributia. Poate fi o problema pentru pornire?
                              Last edited by costel31; 26 June 2011, 18:52. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #75
                                1.5dci 70 cp 180000 km nici o problema cu injectoarele sau pompa....ulei de la dacia...motorina bagata doar din petrom(80%) si lukoil(15%) ocazional rompetrol

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google