Segmentare Motor Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Segmentare Motor Dci

    Salutari tuturor forumistilor. Am si eu o problema mai veche cu masina mea care se pare ca s-a complicat. Am un logan dci de 85 cp luat la sh. Initial a mers bine dar de ceva timp a inceput sa consume ulei (si bineinteles sa scoata mult fum). Am fost pe la mai multe service-uri si am eliminat drept cauza turbosuflanta. L-a ultima verificare a reiesit ca motorul in sine este problema si tebuie desfacut (cel mai probabil segmentii sunt dusi si tebuie schimbati). Motorul pare ca toarce normal, are putere si porneste la cheie, deci are compresie. Singura problema e ca papa peste 2 litrii la 1000km. Cam la ce credeti ca ar trebui sa ma astept? Ce ar tebui sa am in vedere la o eventuala interventie la motor? Eu aveam in plan oricum sa schimb distributia si acum si segmentii. Ar putea estima cineva cat m-ar costa?

  • #2
    Cati km are?
    Toate service-urile la care ai fost au diagnosticat turbina OK si motorul caput?
    Cum?
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      Originally posted by 6diablo View Post
      Salutari tuturor forumistilor. Am si eu o problema mai veche cu masina mea care se pare ca s-a complicat. Am un logan dci de 85 cp luat la sh. Initial a mers bine dar de ceva timp a inceput sa consume ulei (si bineinteles sa scoata mult fum). Am fost pe la mai multe service-uri si am eliminat drept cauza turbosuflanta. L-a ultima verificare a reiesit ca motorul in sine este problema si tebuie desfacut (cel mai probabil segmentii sunt dusi si tebuie schimbati). Motorul pare ca toarce normal, are putere si porneste la cheie, deci are compresie. Singura problema e ca papa peste 2 litrii la 1000km. Cam la ce credeti ca ar trebui sa ma astept? Ce ar tebui sa am in vedere la o eventuala interventie la motor? Eu aveam in plan oricum sa schimb distributia si acum si segmentii. Ar putea estima cineva cat m-ar costa?


      Pararea mea este sa le faci pe amandoua distributia si o segmentare. Altfel risti sa faci varza motorul, si in plus iti va mananca ulei mai mult. Preturile difera de la service la service. Unele mai au si piese, tu nu trebuie sa vii decat cu masina.

      Comment


      • #4
        Si acum in zia de azi se segmenteaza motoarele? :|

        Comment


        • #5
          In cazul lui, probabil e exploatare defectuoasa, da un benzinar cel putin ar cam avea nevoie de segmentare dupa maxim 300 de mii de km...
          sigpic

          Comment


          • #6
            o sa fii surprins ca sunt taxiuri benzinare de peste 400000km care nu necesita segmentare. cat despre dci-ul in discutie, m-as mira sa fie dusi segmentii atata timp cat are compresie motorul. sau "are compresie" e doar o expresie neacoperita de niste masuratori? un motor care porneste bine, are compresia ok, dar fumega, are turbina bulita, sau egr-ul. sau pur si simplu o fisura undeva pe traseul de aer. insa, un motor care papa ulei, papa ori la segmenti, ori la turbo. daca e ok compresia, ramane turbo. ce ma mira e ca taman turbo a fost scos din lista...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Ce ulei ii pui ? ... mie imi papa intre 500 ml si 1 l la 1000 de km de cand am cumparat-o
              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

              Comment


              • #8
                atat de mult?eu fac revizia la fiecare 10.000 mii si nu mananca deloc, am si 160 mii cu ea.Salut
                Last edited by Seba; 19 April 2011, 16:18.
                Taria unui barbat nu consta in a iubi mai multe femei….ci in a ramane fidel unei singure femei

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 6diablo View Post
                  Initial a mers bine dar de ceva timp a inceput sa consume ulei (si bineinteles sa scoata mult fum). Am fost pe la mai multe service-uri si am eliminat drept cauza turbosuflanta.
                  Hai sa ne intelegem : ai eliminat turbina ca problema, ca ea este buna si nu-i stricata ? Sau ai "eliminat" turbina de pe masina ca era bulita ?
                  Eu aici nu inteleg ce ai vrut sa spui.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #10
                    Turbina a fost verifcata si e ok. Chiar daca sunt uzati segmentii, masina tot poate sa porneasca (probabil cei de ungere sunt problema). Oricum la cat consuma ulei, turbina nu ar mai fi fost intreaga daca era ea vinovata. Am dat-o jos si verificat-o: fara uzura a axului sau paletilor. Nu stiu cum a fost intretinuta masina de vechiul proprietar dar eu am pus doar ulei conform cartii tehnice. Acum are ~80000Km si ulei Dacia 10W40. E ultima varianta -segmentii. Acum ce as putea gasi cand voi desface motorul ?!? Sper sa nu fie mai rau (inlocuit pistoane, rectificare de chiuloasa). Oricum, indiferent care e problema ma va costa scump.

                    Comment


                    • #11
                      Ti-au zis-o si colegii mai sus: nu prea sunt cazuri de motoare segmentate; doar dupa anumiti km buuuni.
                      La 80 kkm (daca intr-adevar atat are...) este un motor tanar!
                      Te-am intrebat daca acele service-uri ti-au dat acel diagnostic.
                      Sa nu fie dorinta de a schimba nejustificat niste piese, sa se mulga niste bani.

                      Ma repet: la 80kkm sa fie dusi segmentii la dci...ciudat!
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 6diablo View Post
                        Turbina a fost verifcata si e ok. Chiar daca sunt uzati segmentii, masina tot poate sa porneasca (probabil cei de ungere sunt problema). Oricum la cat consuma ulei, turbina nu ar mai fi fost intreaga daca era ea vinovata. Am dat-o jos si verificat-o: fara uzura a axului sau paletilor. Nu stiu cum a fost intretinuta masina de vechiul proprietar dar eu am pus doar ulei conform cartii tehnice. Acum are ~80000Km si ulei Dacia 10W40. E ultima varianta -segmentii. Acum ce as putea gasi cand voi desface motorul ?!? Sper sa nu fie mai rau (inlocuit pistoane, rectificare de chiuloasa). Oricum, indiferent care e problema ma va costa scump.
                        turbina poate sa nu aibe joc deloc in ax si sa scape ulei pe la simeringurile alea sau cum naiba le zice, care sunt si pe evacuare si pe admisie,si scapa ulei fie pe partea de admisie fie pe partea de evacuare .
                        Daca trebuie segmentat motorul ,nu ar trebui sa ai probleme cu compresia ?i-ai facut un test de compresie ?fumul albastru poate sa fie si din cauza EGRului care mai are ghinionul sa se rupa tija aia ...
                        Last edited by Cristi_Xp; 19 April 2011, 20:28.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Salut,te-ai gandit ca masina ar putea avea chiar si peste 200k? oricum si asa nu are cum am dci cu 195k si merge perfect fara fum fara sa pape ulei.
                          Last edited by Cristi_Xp; 19 April 2011, 23:11.

                          Comment


                          • #14
                            Turbina e ok, am mai zis. Nu are joc in ax, nu da ulei pe conductele de aer, nu are zgomote ciudate in timpul functionarii si puterea motorului e normala. Stiu ca pare greu de crezut dar e singura explicatie sa fie de la segmenti. Probabil ca vechiul proprietar a mers fara sa schimbe uleiul la timp sau sa completeze cand era nevoie.

                            mi-am adus aminte: la un test de compresie imi daduse ca pe pistonul 4 e o presiune cu 3 bari mai mica decat pe restul. Sa fie asta suficient sa consume ulei in halul asta?
                            Last edited by 6diablo; 19 April 2011, 21:09. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Daca ti-ar consuma doi litri la 1000 km din cauza segmentilor, te asigur ca masina nu ar mai avea compresie si nu ar mai porni. Uleiul ti-l "scuipa" afara pe altundeva, daca ar scapa pe langa segmenti... de fapt nu ai mai fi avut segmenti...
                              Crede-ma, problema este din alta parte, nu de la segmenti.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google