Segmentare Motor Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Kristi nu e masina mea...dar totusi.....tre'sa fii numai cu ochii pe joja...400 de grame de la 1000km=4l la 10000...mentionez ca soferul are boala bravatului....merge repede..una doua imi zice...PFF AM MAI LUAT UN RADAR..
    MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

    Logan din Bicaz (Neamt)

    Comment


    • #92
      Am un logan din 2006 cu 150KM si am abservat de ceva timp ca la pornire dimineata sau dupa ce sta mai mult timp da putin fum albastru cand o accelerez pe la 2000-2500 dupa care nu mai da deloc am si un filmut pe you tube:

      Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


      si bineinteles miros ciudat.

      intrebarea a mai fost pusa si pe alte rubrici.

      As mai dori pareri?

      Comment


      • #93
        Cel mai bine ar fi sa desfaci motorul, sa vezi starea segmentilor si in special a pompei de ulei.O turbina nu se poate verifica vizual si sa spui ca este buna.Aceasta turbina are ungere cu uleiul din motor si daca pompa de ulei nu mai este in parametri turbina nu mai are ungere corespunzatoare.Apare o frecare foarte mare la axul turbinei rezultand un joc care poate sa fie insesizabil iar uleiul va trece in circuitul de admisie . Sfatul meu este sa desfaci motorul.

        Comment


        • #94
          Am eu motor care dadea fum si nu tragea si cand l-am desacut bagai o tzigara in luftul segmetilor :P Nu mai zic ca deoarece compresia ajungea in baia de ulei a stricat tot ceea ce insemna garnitura de cauciuc (semeringuri arbore, garnitura baie).Daca e de la turbo si ajunge ulei in admisie nu e de mers deloc cu ea asa ca face autoaprindere si se tureaza motorul singur pana sar pistoanele prin capota.

          Comment


          • #95
            cam aceeasi problema o am si eu...mi sa stricat turbosuflanta (sintome: scotea fum mult alb)...am schimbato....acum motoru are un tacanit si la relanti si turara, fie cald sau rece...papa ulei de rupe(1l la 100) scoate un fum negru la turatie de peste 2500 si albastru la pornire..in mers mi se aprinde martorul acela portcaliu de la buji/injectie sta aprins vreo 2 minute si dupa dispare...am verificat injectoare dar sunt bune..am duso la tester mia dat eroare de buji incandescente , eroare aprindere piston 3 si ceva de pompa de motorina...a sters erorile dar cea cu bujiile incandescente a reaparut...

            sa inteleg ca segmentarea e cam solutia micsorari pierderilor de ulei???loganu are 130 000 de km schimbat ulei numa la 10k castrol magnatec 10w40....filtru ulei si motorina schimbate doar originale

            tacanitu poate aparea daca distributia a sarit de la punct?? si ar putea fi cauza uleiului pierdut???

            masina porneste la prima cheie...dar in mers imi da in nas...
            Last edited by vn89dic; 16 November 2011, 04:29. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #96
              cred ca ti mai praf turbina ce ai pus-o dupa decat aia ce o aveai inainte . In principiu fumul alb indica apa sau condens in evacuare ,deci nu are treaba cu turbina . Fumul negru indica multa motorina nearsa asta ar cam insemna ca turbina nu baga destul aer sau e cam praf ...deci ai facut dintr-o masina buna una praf .Sigur EGRul functioneaza ca lumea acolo ?
              Last edited by Cristi_Xp; 16 November 2011, 12:52.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #97
                se pare ca cea dea 2-a turbina sa stricat....in rest se pare ca ecu a luato razna a trebuit sa bag din nou codurile injectarelor... cat despre segmentare nu a fost vorba ...acusica am 2 turbine busite, una busit miezu dar carcasa buna si una cik scapa ulei pe mijloc unde se imbina carcasa prin 4suruburi ...axul fiind bun nu joc... nu stiu daca merge pus axu de la una la alta... sau poate cea dea 2a turbina o fi reglata din tija aia magica prost...sau vriun furtun spart ...sau poate EGR ...Nush astept o parere de la cineva ...mecanicul mia gasit mult ulei pe scut si mia zis ca e turbina dar ink nu am dato jos sa vad ce si cum

                distributia nu a sarit de la punct...presiune in pistoane avea deci a ramas turbosufanta...egr ...in princiupiu toata admisia de verificat)...tind sa cred ca e vriun furtunas sau egr, turbina era aprape noua de unde am luato, de pe un clio care avea 20k km reali...totusi turbina asta a 2a mijlocu undes alea 4 suruburi de imbinare intre cele 2 parti ale carcasei difera la forma...

                nu stiu cat ulei ajunge in motor dar cert e ca, curge si pe afara) poate na strans mecanicu furtunele cum trb ca ii dau dauna totala....)
                Last edited by vn89dic; 21 November 2011, 06:11. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #98
                  verifica garnitura de chiuloasa iar in timp ce o verifici da cu unghia pe zona interioara a cilindrului daca are o dunga in care agata unghia trebuie alezat blocul motor si schimbati segmentii si cilindri , nu stiu cat ar costa la masina dar eu am facut motoare la tractoare si nu a costat mai mult de 15 mil fara manopera cu putin noroc poate trebuie sa schimbi vreun segment defect

                  Comment


                  • #99
                    pai da : ce mi-e motor de tractor ce mi-e de logan ? curge motorina merge motorul. tot acolo ajungi )
                    Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google