Totul Despre Injectoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by coltey View Post
    salut
    cine poate sa mi spuna si mie de ce imi bate inj 3 ? mai pe scurt am facut toate 4 inj le am montat si dupa un timp a inceput sa bata daca il desfac un pic cu cheia de 17 si curge putina motorina numai bate care ar putea fi cauza ?
    multumesc.
    Daca prin reparatie,se intelege doar inlocuirea supapelor,fara verificarea reparatiei si generare de cod...,nu comentez! Dar,daca reparatia s-a finalizat cu verificare cantitatilor injectate,cantitati pierdute in retur,in diferite regimuri de turatie,nu cred ca e posibil a trece verificarea un injector cu probleme.Nu spun ca nu-i posibil ca dupa montaj pe motor, injectorul 3 sa nu sufere o relativa blocare a pulverizatorului,situatie in care nu mai poate fi controlata cantitatea de motorina ce ajunge in cilindru.Inversarea unui injector ce functioneaza corect,cu cel suspectat,ar exclude cauze de natura mecanica ce pot genera batai,detonatii. Injectoarele sunt deschise(comandate) de calculator,deci nu se pot deschide mai devreme sau mai tirziu,decit "hotaraste" calculatorul,bineinteles,in ordinea de aprindre. Cind pulverizarea este afectata,gripaje,blocaje,infundare orificii,etc.,controlul cantitatii injectate are de suferit,cu efecte nedorite...

    Comment


    • #62
      [QUOTE=coltey;1647583]salut
      cine poate sa mi spuna si mie de ce imi bate inj 3 ? mai pe scurt am facut toate 4 inj le am montat si dupa un timp a inceput sa bata daca il desfac un pic cu cheia de 17 si curge putina motorina numai bate care ar putea fi cauza ?
      multumesc.[/QUOTE

      Poti sa ne spui unde ai reparat injectoarele?
      Cainele care latra nu musca!

      Comment


      • #63
        Injectoarele de pe alta masina merg fara sa fie citite . duar cate 1pe rand si se porneste masina .si nu mai trebuie citit. Am schimbat eu

        Comment


        • #64
          Desigur ca despre injectoare sau oferit multe informatii, sunt ”tone de material” si multe tutoriale.
          Pentru cine doreste insa atasez doua grafice cu corectiile acestora din monitorizari diferite. Aceste grafice sunt un bun exemplu de cum se pot analiza corectiile injectoarelor destul de simplu si usor (si sincer nici nu stiu cum ar putea altfel). Am mai vazut useri care citeau aceste valori doar in anumite momente (ex dupa pornirea motorului sau inainte de oprire), nu cred ca este corect si nici relevant. Ambele monitorizari (mai am si alte date referitoare la asta) au fost facute dupa pornirea cu motor rece, circulat urban, autostrada, DN, oprire, temperaturi exterioare diferite. Se poate observa functionarea ”in tandem” si valorile\variatia acestora. Ma bucur ca se comporta corespunzator (deocamdata) iar valorile sunt bune (se incadreaza bine in limitele oficiale, intre -5 si 5 mg/cp).
          Pentru colegii care doresc mai atasez si cateva arhive (nu pot altfel) cu extrase din documentatia oficiala, procedura de diagnoza, coduri de eroare si rezolvarea acestora, extrase din manualele de service (vezi si cateva capturi). Cu ajutorul lor un alt coleg de forum si-a verificat foarte usor injectoarele (vezi atasat) iar un altul si-a rezolvat problema cu un injector ”razna” (inclusiv scrierea codurilor, dar prin comenzile VPxxx), deci au fost utile.
          Clar ca in cazul unor probleme se poate apela si la serviciile de specialitate (in reprezentante, service-uri, unde au si sculele\dispozitivele adecvate si cunostintele\informatiile necesare). Dar cred ca nu ”dauneaza” cu absolut nimic ca din cand in cand sa se monitorizeze aceste corectii si alti parametri ai injectiei. Si eu fac asta si ma bucur ca injectia masinii mele functioneaza corespunzator, este ”in toate mintile ei” deocamdata, si chiar daca este primul ”tractoras” in cei aproape 30 de ani in care tot am schimbat masinile motorul acesta K9K626 este unul ”ajuns la maturitate” (degrevat de ”bolile copilariei”).

          Drumuri bune! (si corectii pe injectoare corespunzatoare)
          Attached Files
          Last edited by Gil26; 15 March 2021, 07:19.

          Comment


          • #65
            LE: scuze, nu pot edita postul, clar ca din graba a fost si o greseala "de tastatura”.
            Dar acesta este un bun exemplu cand aceste grafice sunt utile, asta chiar daca s-au facut si ”afirmatii” gen ” In graficele extrase tu te uiti "ca mata-n calendar" fara sa pricepi nimic” sau ” balarii cu prostii fara acoperire”, etc., si pot ajuta in\cu rezolvarea unor (potentiale) probleme.
            Toate cele bune!

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google