Motor Calat!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor Calat!?!

    Rog frumos ajutor!!!
    Am lovit masina, un Logan 1,5 DCi Ambiton din '07 cu 42000km la bord, (sar peste pagubele de tinichigerie) pierdeam antigel usor la radiator, am continuat sa merg asa (sa nu faca nimeni ca mine) completand din cand in cand cu apa, pe autostrada A2 km 67 a crapat la viteza de...130km/h, un zgomot (huruit) si fum alb pe teava de esampament si s-a oprit motorul. (Tractare pe rampa direct service AutoMarcus)

    Vine un "mecanic" si imi zice "aaa ce-l putin 6.000 Ron te costa, am testat motorul cu un tester special (vrajeala multa zic in gand) si ai pagubele: Pistoane+set motor = 600 Ron pe buc, Garnitura chiuloasa=500Ron, set curele de distributie=450Ron, Spalare motor =200 si...ce om mai gasi pe acolo + manopera minim 1000Ron."
    Parerea mea e ca au zis totul dupa ureche si (fie vorba intre noi) vor sa ma arda

    Aste fiind zise ce ma sfatutiti sa fac (in afara de a-mi lua un motot SH)
    Daca pot gasi undeva piesele acestea mai ieftine, daca are cineva cunostinte in domeniu stie cineva o varianta mai buna si mai ieftina???
    Oricum masina nu o las pe mana jepcariilor de la AutoMarcus.
    Sunt praf si financiar si sufleteste (((

    PS: Daca un moderator considera ca nu am postat bine, rog frumos sa-l mute si sa-mi de-a si mie un PM
    LE: In speranta ca ma puteti ajuta va multumesc anticipat!

  • #2
    intrebarea: de ce mergeai cu 130 la ora in conditiile in care stiai ca pierzi lichid de racire?
    raspuns la intrebarea ta: mai bine un motor sh decat piese ieftine, acum depinde ce vrei sa faci cu masina in continuare <o vinzi sau o pastrezi>.
    motorul s-a oprit brusc cand scotea fum alb? sau a continuat sa mearga.
    daca continua sa mearga ai ars doar garnitura de chiuloasa. daca in momentul in care a dat cu fum alb s-a oprit singur fara sa-l opresti tu din cheie , atunci sigur e calat.
    pistoane nu cred ca-ti trebuie, mi-e greu sa cred ca ai reusit sa spargi pistoanele, dar o segmentare ar fi buna.
    supapele se schimba doar daca ai rupt distributia si a lovit pistonul in ele< moment in care e posibil sa fi spart si vreun piston>
    deci motorul a continuat sa mearga si l-ai oprit tu sau s-a oprit de la sine la 130 la ora?
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #3
      R: 13km/h, De...tampit ca alta explicatie n'am
      Motor SH pica din discutie (masina e luata in leasing si...NU se accepta) deci mai trebuie sa raman 2,5 ani cu masina asta.
      La momentul cu pricina, s-a auzit un huruit la motor, a scos fum alb si...motorul s-a oprit totodata aprinzanduse luminile in bord. Am tras pe Dr. am mai reincercat sa pornesc o data (dupa completare cu apa) si nu a mai pornit, deci s-a oprit singur in mers la 130 km/h
      Last edited by 77sky; 5 August 2011, 20:09.

      Comment


      • #4
        mergi la leasing, le spui care a fost buba ... si o scoti la capat cu ei, daca nu mergi pe burta si pui alt motor la negru ..nu o sa-ti ridice nimeni capota (pastrezi actualul motor pentru ITP) te invat de rau ,dar este cam singura solutie avand in vedere cele spuse de tine

        Comment


        • #5
          Crezi ca nu m-am interesat la leasing inainte, nu se accepta motor SH (nici eu nu doresc sa i-au unul cu 4-50.000km asa zisi si in tealitate sa aiba 1-200.000km) ca ei sunt propietari.
          Si eu as vrea sa-mi fac masina ca este prea intretinuta si ca si noua la 42.000km, as vrea doar sa ma ajutati cu adrese sau nr. de tel. unde as putea achizitiona piese mai ieftine.
          Luni imi desface motorul si aflu ce a crapat in iel si marti trebuie sa stiu incotro o i-au, de unde pot achizitiona piese smd.

          Comment


          • #6
            la 42.000 avea scurgeri de lichid de racire...
            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

            Comment


            • #7
              @FLR : Daca ai fi citit mai sus, ai fi vazut ca avea pierderi in urma unui accident suferit cu masina !

              Comment


              • #8
                daca ai leasing ai casco. daca ai casco si faci accident se despagumeste orice.
                daca iei un bolovan si nu te pricepi ca se scurge antigel nici macar nu stii ce e ala e ok. nu se presupune ca ar trebui sa stii.
                bolovan radiator motor calat service casco. e singura solutie care trebuia sa o faci din prima fara sa faci alte demersuri sau sa duci masina in service.

                totusi un bec in bord ceva nu s a aprins ?

                Comment


                • #9
                  Cel mai bun tester va fii cand il desfaci,asa dupa ureche da cu virgula.Daca nu iti trebuie neaparat si facturi sunt baieti pe forum de mare caracter care te pot ajuta cu piese originale la preturi de bun simt.Daca vrei cu factura este mai delicat,dar as putea sa iti spun cel putin trei magazine cu preturi decente,bineinteles pe privat,ca nu facem reclama.Cel mai important in treaba asta este mecanicul,daca este omul care "sfinteste locul"nici nu vei sti ca a avut ceva motorul asta.

                  Comment


                  • #10
                    @alessandro nici nu ma sinchisesc sa-ti rasund ironiilor tale "multumesc" (probabil vrei sa-ti faci un numar anume de postari)
                    @enervantul nu-mi trebuiesc facturi ci doar piese mai ieftine, atata de la "baieti" sau maganine sunt bine venite, iti multumesc in prealabil pentru un eventual ajutor pe privat (astept cu nerabdare un PM de la tine) As aprecia extrem de mult un ajutor!
                    Multumesc frumos mult tare!

                    Comment


                    • #11
                      Dar nu ti-a spus nene nimic rau alessandro, ba chiar a fost foarte corect ce a spus.
                      Totusi, de ce nu ai apelat la CASCO?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mariuscbn View Post
                        @alessandro nici nu ma sinchisesc sa-ti rasund ironiilor tale "multumesc" (probabil vrei sa-ti faci un numar anume de postari)
                        @enervantul nu-mi trebuiesc facturi ci doar piese mai ieftine, atata de la "baieti" sau maganine sunt bine venite, iti multumesc in prealabil pentru un eventual ajutor pe privat (astept cu nerabdare un PM de la tine) As aprecia extrem de mult un ajutor!
                        Multumesc frumos mult tare!
                        ai pm de la mine.

                        Comment


                        • #13
                          se pare ca-i groasa si cu par eu as merge pe varianta casco.....poate cu un "stimulent" la domn' inspector se rezolva.
                          Fuarte Nervos !!!

                          Comment


                          • #14
                            Nu vreau sa te dezamagesc dar:
                            1. mai bine incepi sa te gandesti sa o dai ca piese si iti iei alta daca e prea costisitoare reparatia, cred ca ai nevoie de multe componente din motor ...
                            2. iti iei alt motor de aceeasi putere si tranferi injectia de pe asta dar dai de alte costuri cu documentele..
                            3. cumperi piesele si il repari la unu priceput
                            Nasol oricum in orice varianta - doar daca te tine faza cu asigurarea, m-ar mira
                            http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                            Comment


                            • #15
                              Ufff cade si CASCO, am teparat tinichigeria ( dat spaga de rigoare si cand mi-a facut constatarea mi-a spus: "vrei dauna totala dar... vezi ca ai de platit reziduala si actele de tranfer" asta inplicand peste 2000E , pe masina imi dadea 4.200E la an ca la km era ca si noua) sau una la an cu km asemanatori, dar se indoia ca gasea una cu km asa de putini.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google