Diparitie Antigel Din Vas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diparitie Antigel Din Vas

    Am si eu o problema la motorul unui dci 1.5.Am facut motorul , merge foarte bine dar dispare apa din borcan.Nu se vede pe nicaieri sa piarda.SE poate sa piarda pe la garnitura de chiulasa si sa ajunga cumva in capul vreunui piston?Rog frumos cat mai multe sfaturi.Multumesc

  • #2
    Daca spui ca merge foarte bine motorul,ar trebui sa nu ai probleme cu garnitura de chiuloasa.Poate a ramas aer pe instalatie si puna face circuitul coboara nivelul din borcan.

    Comment


    • #3
      Completeaza cu antigel si urmareste si daca scade iara dute la un service!

      Comment


      • #4
        Salut!Am o intrebare:de ce cind se completeaza in borcan antigelul se pune concentrat si nu 1:1 cu apa distilata?

        Comment


        • #5
          Se completeaza cu antigel concentrat doar atunci cand nu stii punctul de ighet al antigelului din motor!Normal se adauga gata preparat.
          Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

          Comment


          • #6
            sALUT,
            Daca vrei sa maresti concentratia pui nediluat.
            E mai practic sa pui in borcan decat in radiator(e si mai greu pentru ca radiatorul e intotdeauna plin).Pana la urma tot acolo se duce.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              @gopo1968: daca ai gasit rezolvarea, te rog sa imi spui si mie care a fost. Un prieten a intampinat aceeasi problema, zilele astea.
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • #8
                io ma gandeam ca poa` sa piarda si pe la pompa de apa, din cauza faptului ca ai mers foarte mult timp incinsa cu ea si permanent a fost supusa unei presiuni mari din cauza temperaturii.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #9
                  Pompa de apa tocmai a fost schimbata, s'a verificat, nici gand sa piarda pe acolo.
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • #10
                    Asa cu a spus si colegul LENARD poate nu ai pus suficient lichid in instalatie si "trage " din borcan.Daca ar pierde pe undeva ar trebui sa ramana urme,daca nu cauta-l in motor.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Sau cauta-l pe esapament!Vezi sa nu-l scoata pe tobe,daca chiuloasa a fost ovalizata si nu s-a refacut planul ei.......
                      Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by CIONTU OVIDIU View Post
                        Sau cauta-l pe esapament!Vezi sa nu-l scoata pe tobe,daca chiuloasa a fost ovalizata si nu s-a refacut planul ei.......
                        Nu ti-ai dori sa auzi un motor cum "bate " cu o astfel de problema.Parerea mea e ca mergem prea departe.In fine se poate discuta.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          In primul rand nu are ce sa bata,pentru ca antigelul intra in capul pistonului printr-o fisura de la chiuloasa,iar in momentul cand supapa de admisie se inchide el este suflat automat pe evacuare si trimis pe esapament.Este posibil nici sa nu-l scoata pe toba finala dat fiind faptul ca temperatura antigelului+temperatura catalizatorului si a esapamentului sa-l vaporizeze asa tare si sa nu-ti dai seama.
                          Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc de raspuns!Dar mai am o intrebare:cind dispare din circuit(pe unde este o alta problema)normal dispare exact(sau mai putin)antigelul diluat asa cum se gaseste el in motor-logic n-ar trebui tot asa completat?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by CIONTU OVIDIU View Post
                              In primul rand nu are ce sa bata,pentru ca antigelul intra in capul pistonului printr-o fisura de la chiuloasa,iar in momentul cand supapa de admisie se inchide el este suflat automat pe evacuare si trimis pe esapament.Este posibil nici sa nu-l scoata pe toba finala dat fiind faptul ca temperatura antigelului+temperatura catalizatorului si a esapamentului sa-l vaporizeze asa tare si sa nu-ti dai seama.
                              Ovidiu nu nu cunosti smnificatia ghilimelelor? Aici "bate"=functionare defectuoasa ,nu bate -metalic.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google