Motor-totuși Ce Merită Modificat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    alea de 65 au fost prost facute. nu mai sunt aceleasi probleme. mai alesd dupa 2009 la eco 2. si n-am prea auzit pe aici sa le cada la motorizarile din 2009. am inteles ca si pompa de injectie ar fi acoperita cu pulbere de carbon si nu mai face span.

    Comment


    • #17
      cam asa e, din auzite, dci85/dci90 n-ar mai avea problemele de fiabilitate de la predecesorii dci65 si dci70, injectoarele si pompa fiind schimbate. cred ca si turbina, sigur egr-ul difera si ala.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        dci70 si dci85 e acelasi sistem de injectie,acelasi cod de pompa , probleme au fost pe dci65 .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          problemele sunt cu motorina si cu lipsa de parafina din ea

          Comment


          • #20
            mai sunt si alte motorizari CR care merg pe motorina proasta si nu pica in draci injectoarele ...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              A încercat cineva să mute admisia de aer în alt loc ca să intre mai bine aerul? Acolo unde este pusă din fabrică parcă e cam obturată. Cred că ar merge să fie lasată în jos pe lângă radiator.Păreri !

              Comment


              • #22
                Astăzi am modificat puțin admisia aerului. Am scos furtunul acela care duce la filtru din locașul lui și l-am așezat între locaș și baterie, acum are mai mult aer, înainte se termina la câțiva centimeri de far și era cam obturat. sunt curios să văd dacă e vreo diferență.

                Comment


                • #23
                  Poţi mări presiunea în turbo, dacă ai soft deja schimbat, cu cel original nu are rost... Nu te costă nimic, în 5 minute ai terminat treaba.
                  http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                  Comment


                  • #24
                    @tedugoromania: la aspirat nu e aproape nici o diferenta, la un motor turbo, unde turbina suge aer si-l baga fortat in motor, maririrea distantei dintre far si furtun s-ar putea sa nu conteze absolut deloc. un alt asect de care trebuie tinut cont, e ca in spatele farului in general e aer rece, iar mai catre compartimentul motor, deja ajunge aer cald de la motor si din cel ce-a trecut deja prin radiatorul cald. s-ar putea efectul sa fie invers celui dorit, dar si acea inversare sa fie aproape insesizabila.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      mai erau unii care scoteau de tot ductul de aer de la far si spuneau ca motorul trage mai tare, pt simplul fapt ca se auzea nitel mai tare. basme...
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #26
                        nu stiu ce sa zic, la turbo nu prea are atata importanta unde e duda de aer si cat de lunga/scurta e, la viteza pe care o are aerul in teava, fenomenele d erezonanta care se intampla la aspirate, nu mai au loc, de aia nu se prea sesizeaza schimbarile astea.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Pana la modificari, o chestie de facut este verificarea si eliminarea scaparilor de presiune pe circuitul de aer de la turbina la admisia motorului. Traseul asta, format din cele 2 conducte de aer (turbina-intercooler si intercooler-motor) plus intercoolerul, are de la stutul de refulare a turbinei pana la intrarea in motor peste 1,5 m lungime si 6 imbinari mufate cu colier, deci loc de posibile pierderi de presiune berechet. Drept pentru care, daca scapa aer, turbina munceste partial degeaba.
                          Eu am gasit la a mea scapari la mufa de iesire din turbina, la una din cele 2 mufe ale epuratorului de ulei de pe traseu si la mufa de iesire din intercooler (se vede imediat, scaparile de aer arunca reziduuri de ulei pe exteriorul conductelor de aer langa mufe). Am desfacut imbinarile, am curatat stuturile si mufele, am verificat capetele conductelor sa nu aiba crapaturi, le-am imbinat la loc si am strans bine toate colierele. Poate sunt subiectiv, dar dupa ce am terminat treaba, motorul tragea mai cu viata.
                          Cred ca si un curatat de intercooler ajuta, cu cat raceste aerul mai bine, cu atat densitatea aerului in admisie e mai mare si randamentul motorului creste.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google