Intreruperile Relanti Dci Si O Varianta De Solutionare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intreruperile Relanti Dci Si O Varianta De Solutionare

    Intreruperile la relanti pot fi din mai multe motive: uzura valva IMV (rar, dar se intimpla), apropo valva si face zumzaitul cela de albina, in momentul cind se chinuie sa scada cantiatea de motorina la iesire din pompa; insusi injectoarele (des intilnit) si foarte - foarte rar pompa. Cind zic foarte rar pompa am in vedere anume cauza intreruperilor la relanti si nu alte simptome - presiune sub nivelul cerut in rampa la accelerare, etc. La sistemul Delphi injektoarele sunt folosite si pentru scaderea presiunii in rampa in caz de necesitate. Anume pentru acest scop in ECU se introduc parametrii MDP (Minimal Drive Pulse, codat in Hex) pentru fiecare injektor. MDP este timpul minimal cind injektorul deja scapa ceva in retur, insa nu injecteaza in cilindru. Injektoarele uzate nu mai au precizia necesara si mai luind in consideratie ca injectoarele electromecanice din start sunt de 5 ori mai putin precise la cantitate decit cele piezo si primim efectul acesta de intreruperi. Foarte multe masini am rezolvat prin modificare din soft a presiunii la relanti - prin ridicarea de la 230 bari pina la 280-300 bari. Apropo majoritatea altor sisteme (Bosch, Siemens) si lucreaza la aceasta presiune si chiar mai mult. INtreruperile dispar. Mai mentionez ca softul in ECU de la Logan (DCM1.2) are numai o harta presiune rampa, pe cind masinile serioase au cite 8-15 diferite harti, antrenate in dependenta de situatie (temperatura aer, motorina, apa). Daca mai avea timp, am sa mai postez ceva informatie, ca multe am strins in capul meu.
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google