Pornire GMV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Salut! E normal sa miroasa foarte tare a incins pe langa masina dupa ce se opreste GMV-ul?

    Comment


    • #92
      Eu nu am sesizat nici un miros de incins.
      sigpic

      Comment


      • #93
        Da , e normal . Aerul din compartimentul motor a fost aruncat afara , dar daca ai scurgeri de ulei / antigel , etc mirosul va fi mai puternic.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #94
          Oprirea GVM-ului din tr.2, excluzand cazul cand functioneaza la cuplarea AC, se face la o temperatura de sub 100*C, temperatura masurata de sonda de pe bloc, asa ca e si firesc sa se resimta miros de incins.
          In conditii de temeratura normala de lucru a motorului, GMV-ul nu intra in functiune si nu vom avea temperaturi de peste 95*C a motorului si nici miros de "incins".
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #95
            Nu are scurgeri. Multumesc frumos pentru raspunsuri, m-am linistit

            Comment


            • #96
              Va salut, postez pentru un prieten care intampina urmatoarea problema. Loganul este PH1 2008 1.4 mpi cu AC. Problema e ca ii porneste ventilatorul pe treapta 1 aleatoriu si destul de des, si asta dupa ce opreste motorul si scoate cheia din cotact. Treaba asta s-a intamplat cam de cand a luat masina(a trecut prin toamna-iarna-primavara-si acum vara) dar pornirile sunt aleatorii indiferent de temperatura de afara. Ventilatorul porneste doar pe viteza 1 si se opreste dupa cateva minute, iar uneori cand opreste masina dar nu si motorul, se aude ventilatorul pe vit.1 si apoi se opreste odata cu motorul, deci cand merge ventilatorul si se opreste odata cu motorul, cand nu merge si porneste dupa oprirea motorului, sau cand merge si inainte si dupa oprirea motorului.
              Temperatura la apa a fost de 4 liniute tot timpul, antigelul a fost schimbat de doua ori cu antigel de origine, a fost schimbata sonda de temperatura si termostatul cu produse de origine, radiatorul a fost curatat pe exterior(era plin de mizerie), rezultatul este acelasi.
              In rest masina merge fara nici o problema sau zgomot dubios, AC-ul functioneaza fara probleme, ventilatorul porneste si pe treapta 2.
              Ne sfatuise cineva ca in situatia asta ar trebui schimbat cu totul radiatorul pentru ca exista sansa sa fie colmatat pe interior si sa nu mai circule cum trebuie antigelul prin el. Ar mai putea fi si altceva de verificat(vreun alt senzor/sonda) sau radiatorul direct?
              Mersi anticipat.

              Comment


              • #97
                Legat de problema de mai sus postez ce s-a mai facut la masina si PROBLEMA TOT NU S-A REZOLVAT. Tot porneste ventilatorul aproape de fiecare daca dupa ce se merge cu masina, indiferent de nr. de km, sau ca e oras sau extraurban, mai exact porneste nejustificat.
                La service, s-a expus problema si s-au facut urmatoarele:
                - pus tester pe masina, zero erori
                - testat functionare circuit racire(pornire ventilator, cand deschide termostatul,,masurat cu termometru cu laser pe motor/admisie, totul ok)
                - s-a purces la curatat circuit racire si cu radiator cu solutie speciala (a iesit multa mizerie, cica)
                - s-ar fi vrut schimbarea de radiator AC, insa s-a dat jos radiatorul AC si mers fara el, tot degeaba, porneste la fel nejustificat, deci nu-si mai avea rostul schimbarea lui cu altul nou, au zis mecanicii.
                - incercat cu 3 sonde temperatura (prima originala a masinii, a doua de origine noua, a treia din service nu stiu de care),testat cu doua termostate (de origine amandoua)

                Cei de la service spun ca ca motorul nu se supraincalzeste, dar ventilatorul primeste comanda aiurea din calculator sa porneasca nejustificat ca si cum ar detecta o temperatura la care chiar trebuie sa porneasca, dar nu se atinge acea temperatura.
                Ni s-a zis ca nu exista rezolvare, nici cu schimbare calculator, resoftare, etc.
                E ceva ce s-a omis, sau o las asa? Si-asa s-au cheltuit niste bani aiurea..Oamenii spun ca din punct de vedere al sigurantei functionarii motorului si sanatatii bateriei nu-i absolut nici o problema.

                Comment


                • #98
                  In primul rand, ar trebui demontate si mufele ECU, cu mare grija, spray de contacte. As incerca si un alt ECU, o anuminta perioada, indiferent ce spun cei din service. Asa se poate localiza problema.
                  Ce rulaj are?
                  Mi-e greu a crede ca este colmatat radiatorul...
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #99
                    Dacă se merge cu AC, ventilatorul pornește automat, indiferent de temperatură. Asta cred că știi.

                    Iar în rest... în perioada asta și mie îmi pornește câteodată după ce opresc motorul și se oprește singur după câteva minute. Sau mai pornește când merg cu a-I-a sau cu a II-a pe drumuri rele.

                    Așa că eu zic să nu-ți faci griji, așa e softul de Logan. Bănuiesc că rațiunea din spate este că atunci când oprești motorul, calculatorul n-are de unde să știe dacă tu staționezi un minut - două, sau o perioadă mai lungă care să-i permită radiatorului să se răcească de la sine.

                    Comment


                    • Dar s-a analizat temeinic rezistenta GMV ? Poate de aici problema cu plecatul gmv-ului nejustificat.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Tot vorbind de lup (rezistenta GMV) , ieri m-am intors de la mare , am prins o portiune de drum aglomerat unde s-a mers pret de cativa km bara la bara , pe caldura de foc am sesizat cu stupoare 6 linii la apa ,fenomen care nu l-am mai avut pana acum , a ramas asa cam 1 minut dupa care a revenit la 4 pavele si acolo a ramas. Cand am avut cele 6 pavele ventilatorul de racire parea ca nu functioneaza , spre sfarsitul zilei ajuns acasa am tot incercat sa reproduc fenomenul insa fara succes , am mers si azi prin aglomeratii urbane la temp. exterioare de peste 30 gr. C , insa indicatorul de temperatura apa a ramas cum il stiam la 4 pavele.

                        Sa-mi fac griji ? ma gandesc ca poate a fost totusi vreo eroare de calculator , azi am scos mufa de la rezistenta GMV cu motorul oprit iar ventilatorul nu a pornit ! este un comportament normal pentru un L1 din 2012 echipare Laureate ?

                        Mentiuni : - La pornire AC ventilatorul de racire apa motor functioneaza atat pe tr1 cat si pe tr.2.
                        - Daca opresc AC-ul cateodata mai ramane in functiune si GMV-ul pentru o perioada lunga/scurta de timp si asta doar in aceasta perioada cand este extrem de cald.
                        - Niciodata nu mi-a pornit GMV-ul cu motorul oprit , la altii am auzit ca in functie de temperatura exterioara si regimul de exploatare avut ar trebui sa pornesca chiar si cu motorul oprit.
                        - N-am modificat instalatia electrica , totul este asa cum a lasat fabrica.
                        - Chiar si acum pe aceste calduri la ralanti extrem de rar imi porneste ventilatorul de racire apa si doar pe tr.1.
                        - Nivelul antigelului il am la maxim , fara scurgeri , fara bolboroseli etc.

                        Pompa de apam O.E.M. + antigel Glaceol RX Type D(dilutie 50/50) schimbate in sep. 2017.
                        Last edited by prometheus; 8 August 2018, 18:04. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Pe scurt:
                          - dacă scoți mufa rezistenței de treaptă I a GMV nu se întâmplă nimic
                          - testarea funcționarii treptelor I și II se face doar din diagnoză(clip, test actuatori)
                          - dacă scoți mufa din sonda de temperatură de pe motor, da, pornește treapta II

                          În primă fază de verificat masa pe motor, abia apoi luate alte măsuri dar eu nu aș mișca un deget fără un test clip în prealabil
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Multumesc pentru respunsuri torque , maine verific masa de pe motor(unde este ? nu-i bai o gasesc eu) dupa care fac o diagnoza intr-un service serios , cu cei de la Apan Braila n-am reusit sa ma inteleg cu ei(si doar le-am comunicat sa-mi faca un test via clip , replica : "daca nu ti-a fiert apa, relax !").

                            Banuiesc ca este chiar cel ce vine de la borna - conectat pe caroserie in vecinatatea acumulatorului. Il verific maine la ambele capete.
                            Last edited by prometheus; 9 August 2018, 00:23. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Exact. La 1.4mpi masa se prindea de o tablă care era fixată de chiulasă, lumea curăța doar papaucul nu și prinderea pe tablă.

                              Ideea e să verifici corespondența Tmotor - Tmotor afișat de TdB, ambii senzori sunt în acceași carcasă dar cel pentru TdB e dependent de masă
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Am curatat masa motor , avea ceva mizerie pe acolo ce-i drept , cumva trebuie sa verific si masa aflata in spatele ceasurilor de bord ? am inteles c-ar fi si acolo un papuc mic care uneori dupa x ani face belele.

                                Daca imi aduc bine aminte am mai avut episoade de genul asta dar din 2-4-2 pavele , ezita parca putin cu cele 4 si afisa iar 2 dupa care iar 4 (se manifesta pe o perioada foarte scurta 2-3 secunde dupa care ingheta la 4 pavele , asta se intampla doar in primii km parcursi cu motorul rece) , tind sa cred ca este doar o problema de masa insuficienta , poate trec maine pe la un service bun sa fac o diagnoza ca azi n-am avut timp.
                                Last edited by prometheus; 9 August 2018, 18:56.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google