Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Zgomot (troncaneala) La Orice Fel De Denivelari. Este Zgomot "tehnologic"?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot (troncaneala) La Orice Fel De Denivelari. Este Zgomot "tehnologic"?

    Va salut pe toti!

    Sunt nou pe acest forum, dar ca posesor de logan am mai citit cate ceva pe ici si colo, insa apelez si direct la ajutorul vostru, poate cineva stie mai bine detalii de problema ce o voi prezenta mai jos. Si ca sa nu descriu doar in cuvinte ceea ce in esenta este un zgomot, am pregatit mai jos doua filmulete youtube de cate 12 secunde, in care am inregistrat efectiv zgomotele cu pricina.

    Zgomotele se aud la orice denivelari, in special foarte usor cand iau curba pe piatra cubica (fie la dreapta fie la stanga) la viteza redusa (unde si "frecventa" pietrelor raportata la viteza este mica). Si le aud zilnic, pt ca stau pe strada cu piatra cubica asa incat am conditii favorabile. Dar si cand trec drept transfersal peste o linie de tramvai se aude (pt scurt timp, caci chiar daca merg incet, scap repede de denivelare). Si cred ca se aude pt scurt timp (o secunda sau mai putin) chiar si cand pornesc motorul (datorita vibratiilor mari in secunda pornirii).

    L-as descrie ca "zgomot de scut slabit", se aude distinct si destul de tare, desi nu am experienta unui astfel de zgomot, dar nu este de la scut (explic mai jos). Se aude din fata, motor sau poate roti, nu-mi dau seama exact dar as zice ca se aude central (nu neaparat din stanga sau dreapta)


    Ce mai tura-vura, iata zgomotele, marcate temporal cu semnul exclamarii pe filmulete:

    exemplul 1, mai scurt, o singura vibratie, la secunda 7, dar tipic pentru cat de tare se poate aude troncaneala:


    exemplul 2, mai lung un pic, si e un exemplu tipic cand iau curba pe piatra cubica iar vibratiile se aud mai mult timp sau de mai multe ori in functie de vibratia rotilor pe piatra cubica:



    Alte detalii:
    Deci detin Logan 1.6 8V PH2 Laureate, luat de nou in mai 2009. (am inteles ca e foarte posibil sa nu existe asa numita "bara stabilizatoare" la aceste modele, si ma intreb daca poate fi asta sursa zgomotelor.... o sa revin cu o poza, am inteles ca daca rotesc rotile maxim dreapta, s-ar vedea pe la pasaj roata sofer daca e sau nu acea bara stabilizatoare)



    Tot din mai 2009 m-am transformat si eu in sofer, asa incat experienta anterioara care sa ma faca sa detectez anomalii cu usurinta nu am avut, dar e posibil ca de la inceput sa fi avut aceste zgomote. (livrate din fabrica )

    La revizia de primul an am sesizat aceasta problema la dealer, am mers si la un drive-test, doar in final unul din mecanici a spus ca asa face toate la modelele astea"..in sfarsit, ëu nu am insistat la acel moment, ideea e ca nu au gasit defectiuni la revizie (si zgomotul nu este de la scut, caci l-au demontat si indreptat (avand o mica denivelare datorita "abilitatilor" mele de incepator) si remontat, deci nu ar fi de la scut slabit, zgomotul persistand.

    Acum se apropie revizia de 2 ani, si as vrea sa stiu mai multe de la cei dintre voi care cunosc problema, ca sa ma prezint la revizie "mai infipt" daca e cazul.


    Multumesc pentru atentie.
    Last edited by crististreulea; 6th May 2011, 12:10.

  • #2
    Din cat am ascultat,ca si parere daca vrei e caseta de directie. Troncane la viteze mici la viraje stanga sau daca te invarti in cerc. Eu schimb saptamana viitoare a treia caseta de directie,Loganul meu e tot din 2009,iulie. Mergi la service,discuta cu ei, it vor schimba caseta cu o panarama cum mi-au schimbat-o si mie,JTEKT si iti va crapa dupa 200-300 de km.......telefoane la vocea clientului......drumuri,timp pierdut....va veni daca ii ameninti un ingirer de la fabrica care nici macar nu te baga in seama,el nu vorbeste cu clientul..........ce sa-ti spun,bafta si nervi de otel. Poti incerca sa-i reclami la OPC Arges,cei de la Dacia sustin ca sunt putine caseta care crapa ,ca suntem doi,trei........
    Lipsa barii stabilizatoare nu are nimic de-a face cu zgomotul asta,ar tine poate trenul fata putin mai legat si n-ar mai incasa caseta socul direct dar nu-i lipsa ei cauza zgomotului.
    Last edited by doru_2; 6th May 2011, 18:50.

    Comment


    • #3
      mda si unii colegi de la clubsandero au aceeasi problema cu caseta..la fel schimbat drumuri multe.. pe la service..degeaba...zgomotul persista.

      acelasi zgmot l-am auzit la daniel.dinutoiu cand m-am intalnit cu el acum 1 an in piata constitutiei si la el la fel s-au schimbat casete....degeaba...
      Last edited by chitziman; 6th May 2011, 19:31.
      sandero 1.4 owner

      Comment


      • #4
        Si la mine este acelasi zgomot, cand trec peste denivelari, cand iau o curba nu se aude. Am fost cu ea in service si acelasi raspuns l-am primit si eu - nu au bara stabilizatoare - eu am crezut ca este de la tamponul motorului si l-am schimbat(degeaba). Mi-au ridicat masina si s-au uitat la caseta si nu are nimic. Verdict - habar nu am nici eu
        House is in the house

        Comment


        • #5
          Costa mult o caseta s-o schimbi cand masina iese din garantie. Cei de la service-uri sunt "mana in mana" cu cei de la fabrica. Reclamatie la OPC si la Vocea Clientului,altfel te poarta cu vorba pana iese din garantie si........in jur de 2800,poate mai mult costa o caseta .Eu ma gandesc serios sa vand Loganul meu,merge bine si consuma rezonabil,dar sa incep sa schimb casetele ca pe sosete.............

          Comment


          • #6
            Aha, merci de raspunsuri.
            Deci ar putea fi de la caseta de directie. Ceea ce nu inteleg, troncaneala asta a cutiei de directie e semn de defectiune (sau motiv de uzura mai rapida)? Sau e doar zgomot ce zgarie urechile si atat?


            @doru_2 ""Troncane la viteze mici la viraje stanga sau daca te invarti in cerc""

            la mine troncane si la stanga si la dreapta, egal (s-a nimerit ca alea 2 exemple audio postate mai sus sa le am la vriaj la stanga), dar pe piatra cubica normala la viraj, dar si pe drum drept de piatra cubica cand sunt denivelari (gropite) dese mai mari. Pe asfalt neted, drept, sau la viraj pe asfalt neted, nu troncane deloc (de-aia probabil merge bine loganu' la nemti, cu tot cu cutia ei de directie nasparlie, daca ea o fi, ca ei au numai drumuri drepte ). Mai troncane la fel si cand merg drept pe la denivelari/gropi mai mari sau linia de tramvai mai denivelata (desi foarte scurt). Si, important, mi se pare ca troncane identic, dar foarte scurt, un sfert de secunda sau asa, si cand pornesc motorul, si aici nu prea vad legatura cu caseta de directie in logica mea de afon...
            Concluzionasem ca "niste chestii" metalice se ating una de alta la vibratii/socuri ceva mai mari, si cu mai mare usurinta la viraj, numai ca ma roade sa stiu daca e defectat ceva deja, sau anomalie care duce la defectiune, sau doar zgomot inestetic la urechi.


            @doru_2: ""Eu schimb saptamana viitoare a treia caseta de directie,""
            scuze dar n-am inteles..le schimbi tot din cauza doar de zgomot sau chiar "au crapat"?



            @chitziman ""mda si unii colegi de la clubsandero au aceeasi problema cu caseta..la fel schimbat drumuri multe.. pe la service..degeaba...zgomotul persista.
            acelasi zgmot l-am auzit la daniel.dinutoiu cand m-am intalnit cu el acum 1 an in piata constitutiei si la el la fel s-au schimbat casete....degeaba...""

            Pai nu pricep..daca au schimbat caseta dar zgomotul tot persista..pai e de la caseta zgomotul sau de la altceva? sau toate casetele fac asa, si atunci e ceva "normal?! sau sunt aia ghinionisti ca le nimeresc numai pe alea zgomotoase? (o sa incerc sa caut si eu topicurile alea)
            Last edited by dof; 6th May 2011, 22:43.

            Comment


            • #7
              Au ceva in ele care nu rezista,o bucsa probabil,nu stiu sa-ti explic. Zgomotul nu-i normal sa apara,mai ales la putini km. La 100.000 o fi normal sa troncane,sunt totusi multi km,dar dupa un an de functionare.......... La mine troncane si pe drum drept daca e putin denivelat,la viteza mica,la viteza mai mare jocul se pierde si nu se mai aude atata de pronuntat. Sunt la a treia caseta si nu-i deloc in regula......daca fiecare din noi,cei care avem o astfel de problema ne-am implica serios in rezolvarea ei cu siguranta cei de la fabrica s-ar pune in miscare......da,lanemti probabil soselelebune nu-i fac sa simta troncanitul. In Brazilia,prin 2007 au rechemat zeci de mii de Loganuri pt defectiuni la caseta de directie,la noi trebuei sa-si rupa cineva gatul intai si mai apoi sa faca ceva. Desigur,fiecare alege ce crede de cuviinta,s-o schimbe,sa ignore troncaneala,sau sa accepte explicatia ca toate fac asa.........dar nu fac toate. Cel mai mic zgomot la trenul fata,din cauza slabei antifonari,rasuna prin toata masina si te deruteaza uneori.
              Zgomotul persista dupa schimbarea casetei pentru ca sunt proaste,a mea a troncanit dupa nici 200 km de la schimbare. La mine a venit un inginer de la uzina sa se convinga ca troncane caseta si n-a avut bunul simt sa-mi vorbeasca. Mi-au comunicat de la service sa astept sa fiu contactat pentru schimbarea ei. Concluzia e ca de la caseta provine troncaneala daca marele inginer a constatat chiar el ca de-acolo vine. Au gresit astia de la Dacia cand au angajat ingineri din vechea garda care au construit mareata 1310,au mentalitatea si apucaturile vechi in sensul ca la noi merge si asa.....ca p.....dau banii pe ele doar ca-s ieftine........
              Last edited by doru_2; 7th May 2011, 14:33.

              Comment


              • #8
                SA zicem ca aceeasi problema o am si eu....acel zgomot la mici denivelari, gropi, indiferent de roata (chiar si pe spate), la treceride nivel cu cale ferata......am masina din 2007 august...am schimbat capele de bara pe la 70.000.....si acum am 97.si ceva. Nu troncane a capat de bara, ci exact cum sunt specificate mai sus zgomotele. Dar de ce si atunci cand dau cu roata spate??...la cocoasele de la pietoni, nu prea se aude, ci la denivelarile de drum.....Ce ar putea fi?...tot caseta de directie?....nu am joc, bataie sau altceva in volan...lichid destul...deci?
                Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                Comment


                • #9
                  Aceiasi problema am avut si eu ca si Cristi , am schimbat capetele de bara si bieletele de directie si tot imi facea urat .. apoi am fost la Dacia si au vazut ca s-au dus basculele .. de fapt bucsele de la bascule ..

                  Comment


                  • #10
                    OPC-ul nu te ajuta. Am apelat eu la ei dupa ce mi s-a refuzat schimbarea celei de-a doua casete care a inceput sa troncane dupa 1000 de km. Mi-au transmis ca ei nu au experti auto si datorita faptului ca cei de la Dacia au declarat sub semnatura ca zgomotele sunt normale ,inseamna ca asa este.

                    Comment


                    • #11
                      Din moment ce au schimbat o caseta asta inseamna ca accepta ca au o problema. Discutiile de la vocea clientului sunt inregistrate cred si de-acolo se poate proba faptul ca au o problema........OPC-ul nu trebuie sa verifice ei masina ci sa constate doar ca Dacia are o problema la nivel de reclamatii cu privire la o componenta si ca au recunoscut asta. In lege scrie clar ca sunt obligati sa ceara fabricii sa rezolve problema in caz contrar sa opreasca comercializarea produselor cu defect.
                      ART. 7
                      Agentii economici sint obligati:
                      a) sa comercializeze numai produse si servicii testate si certificate conform normelor legale si care respecta conditiile calitative prevazute in con tracte, astfel incit acestea sa nu afecteze viata, sanatatea sau securitatea consumatorilor;
                      b) sa opreasca livrarilor, respectiv sa retraga de pe piata sau de la benefi ciari produsele la care organismele abilitate de lege sau specialistii proprii au constatat neindeplinirea caracterisicilor calitative prescrise sau care ar putea afecta viata, sanatatea ori securitatea consumatorilor;

                      Asta trebuie sa faca OPC-ul

                      Comment


                      • #12
                        clar dacia cu OPC is mana in mana..la cate reclamatii au avut numai eu cunosc personal 3 persoane...cate or fi..ar trebui facut un topic special..pe tema asta cati au probleme cu caseta mai exact la cati s-au schimbat casetele...
                        sandero 1.4 owner

                        Comment


                        • #13
                          Normal ca sunt mana in mana unii cu altii. Dacia,daca recunoaste oficial ca are aceasta problema la caseta de directie automat trebuie sa recheme mai toate masinile vandute in 2008-2009........cheltuiala mare......In brazilia, Renault a recehemat zeci de mii de loganuri vandute pentru probleme la caseta de directie, probabil le-au montat o caseta care sa reziste la drumurile grele. In Romania, Renault echipeaza modelele vandute cu "pachet drumuri grele", ma intreb si eu asa.....de ce n-ar monta si pe Logan acelasi pachet? Cine are probleme la casete, ar trebui sa mearga sa rezolve, la iesirea din garantie,nu stiu exact,dar cred ca o schimbare de caseta ajunge lejer 3000 ron.
                          Eu am facut o sesizare la OPC Arges si n-am primit pana acum niciun raspuns,astept 30 de zile si reclam OPC Arges la OPC.......
                          Last edited by doru_2; 9th May 2011, 11:01.

                          Comment


                          • #14
                            si daca totusi e zgomot tehnologic? Adica daca era o problema seriosa rau banuiesc ca-si rupeau cativa gatul pana acum . Si banuiesc ca nu se risca nimeni sa raspunda de asa ceva , le-ar fi chemat inapoi si le-ar fi schimbat rapid. Doar au fost chemate inapoi loganuri si pentru probleme mult mai minore .
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #15
                              Tocmai asta e problema !
                              Dacia una-doua o baga p'aia cu zgomot tehnologic si e "normal" sa faca toate asa, desi la cumparare, cand te duci cu basculanta de bani la ei, nu iti spune nimeni ba, vezi ca tu ti-ai luat masina noua cica, da' dupa ce iesi pe poarta si mergi nitel cu ea, o sa inceapa sa troncaneasca si sa se dezmembreze...sa nu te panichezi si sa nu-i dai foc, ca e "normal" sa faca asa...
                              Keyboard error or no keyboard present.
                              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google