Pornire grea logan 1,4 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Aceeasi problema am intampinat si eu in urma cu 2 ani.
    In compartimentul motor,langa baterie exista o cutie neagra. In interior are niste sigurante mari. Eu am scos sigurantele,le-am dat cu putin WD40 le-am curatat si nu a mai facut figuri.
    Incearca.
    My Ride ! B - 29 - TmT

    Comment


    • #47
      Curata senzorul TDC .

      La benzinarele Renault din 10(un exemplu) masini cu probleme la pornire , 9 au avut probleme cu acest senzor , scoate-l si curata-l de preferat cu WD-40.
      Senzorul il ai pozitionat desupra cutiei de viteze cum te uiti la ansamblu ambreiaj este prins cu doua suruburi de 10 parca.
      Last edited by prometheus; 27 January 2015, 19:15.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #48
        Andrei.TMT te referi la cele din jurul bateriei? am sa incerc sa le curat...@prometheus senzorul l-am curatat acum 3 sapt maxim si tot asa face....

        Comment


        • #49
          Atunci schimba-l numai este bun sau incerca cu unul de la alt loganist si vezi daca tot asa se comporta motorul .
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #50
            chestia e ca nu face zilnic se trezeste odata la 2-3 saptamanii sau am patit odata intr-o saptamana de 2 ori...si nu stiu daca imi pot da seama daca schimb cu altul....de exemplu astazi mi-a pornit dupa ce am scos mufa de la bobina de inductie si am pus-o la loc nu cred ca din aia ar fi problema ca na din ce am inteles bobina nu se arde pe toate 4 bujiile odata si ar porni daca sar arde doar 1...

            Comment


            • #51
              Cand reusesti sa-l pornesti merge bine ? trage bine fara fluctuatii de turatie etc ?
              Eu zic ca este defect acel senzor , sa vedem ce mai zic si alti colegi de forum.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #52
                Salut revin cu problema cu pornitul am schimbat acum senzorul si numai porneste deloc am pus original de siemens franta....si numai porneste deloc...care sa fie problema??

                Comment


                • #53
                  Încearcă Cu o bobina sau scoate bujiile și verifica dacă ai scanteie

                  Comment


                  • #54
                    din ce am inteles cu bobina e pe fiecare bujie in parte adica se poate arde 1 bujie da nu toate 4 odata...si in 3 ar porni...nu cred ca e din bobina...

                    imi cer scuze de double post asa rapid insa am uitat sa mentionez eu aveam senzor cu mufa albastra si am achizitionat unul cu mufa neagra sa fie asta problema???? astept raspuns ms.
                    Last edited by Mihai92; 29 January 2015, 23:52. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #55
                      pornire grea la rece

                      am logan 1,4 ,si de vreo 10 luni am montat gpl.toate bune si frumoase pana intr-o zi cand a inceput sa faca probleme la prima cheie dimineata,indiferent daca era rece sau cald afara,e vorba de prima pornire.Si mai exact pornea la prima cheie se tura la 1200 dupa care scadea la 200 si dadea sa moara si dintr-o data crestea la loc si mergea normal.Dupa ceva timp deja trebuia sa-i dau 2-3 chei sa porneasca.am citit pe mai multe forumuri si la sfatul unora am desfacut senzorul de turatie de pe volanta (treaba de 10 min.)l-am curatat cu 40w montat la loc si acum porneste la sfert de cheie,pe mine m-a ajutat ,bafta tuturor...

                      Comment


                      • #56
                        Cutatarea aia e provizorie. Nu o sa tina prea mult. Cel mai bine e sa-l schimbi, nu e scump. Eu am schimbat vreo 3 pana acum, deja la primul semn de cheie lunga în condiții normale îl dau afară și pun unul nou.

                        Comment


                        • #57
                          Rezultate?

                          Originally posted by sandel View Post
                          Au trecut patru zile de cand am scos conducta de vapori din canistra de carbon si am blindat-o. Motorul a pornit ''in orice pozitie''. Am tinut masina in soare de-a ametit, saraca. Porneste exact cum trebuie.
                          Sapatamana viitoare voi face experienta inversa. Voi monta la loc conducta de vapori, sa vad daca mai porneste. Va tin la curent.
                          Ai montat la loc conducta de vapori? Cum pornește acum? Și eu am aceleași simptome la logan 1,4 mpi GPL

                          Comment


                          • #58
                            Buna ziua,am si eu o problema asemanatoare.Pornirea la rece este mai dificila,adica trebuie sa dau sapte opt chei ca sa reusesc s-o pornesc,asta nu-i nimic,dupa ce plec din parcare la prima intersectie sau cand dau sa virez dreapta sau stanga ,sunt nevoit sa incetinesc si tocmai atunci imi "moare" motorul.Bun,pornesc din nou si mi se mai intampla odata la urmatoarea incetinire sau oprire la semafor.Dupa asta ,dureaza cam 5 minute toata chestia asta de cand plec din parcare,masina functioneaza perfect,la urmatoarele incetiniri sau stationari la urmatoarele semafoare nu se mai opreste niciun motor.OARE CE SE INTAMPLA?Mentionez ca am un Logan 1.4 pe benzina din 2005 care a fost ulterior adaptat si pe gaz in 2007.Consultandu-ma cu unul, altul ei zic ca trebuie resoftat calculatorul masinii(care costa in jur de 100 euro),altul ca motorasul pas cu pas(de abia l-am schimbat acum 10 luni).Ce parere aveti?Astept un raspuns va rog.

                            Comment


                            • #59
                              Culbutorii au fost reglati de cand ai masina ?
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #60
                                De curatat corpul clapeta MPP si de facut reinitializarea prin pus-luat contactul de cateva ori, de resetat ECU benzina la parametrii initiali.
                                De curatat senzorul de pe volanta si de verificat mufa si cablajul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google