Cum mi-am facut incalzirea pentru locurile din spate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum mi-am facut incalzirea pentru locurile din spate

    O modificare (de fapt completare) a Logan-ului este si incalzirea suplimentara a locurilor din spate. Este necesar pentru confortul pasagerilor din spate, la drumuri lungi, precum si pentru climatizarea uniforma a habitaclului.
    Tutorialul este atasat in format .Pdf, iar pentru intrebari, nelamuriri ma puteti contacta ori pe privat, ori pe mess.
    Spor la treaba!
    Attached Files
    GL-22-TOF

  • #2
    Este super tare "inventia". Dupa cate am vazut, ai pus furtunaseledoar in spatele banchetei soferului. In partea dreapta nu e nimic? Si alta chestie care vreau sa te intreb: Loganul baga caldura considerabila, dar cu furtunasele chiar este o diferenta enorma? Sau cat de cat mai bine? Si inca o chestie. Sub consola, vad ca ai pus o bucata de mocheta, si pe ea este un fel de bec rosu. Ce reprezinta?
    Cand viata iti intoarce spatele, nu fi fraier, pune-i mana pe cur

    Comment


    • #3
      Incalzirea e simetrica stanga - dreapta. Este la fel in ambele parti. Doar ca am pozat doar o parte.
      Diferenta este semnificativa, mai ales pentru cei cu probleme de circulatie a sangelui, picioare reci, etc. (destul de frecvente).
      ledul rosu este ledul de la alarma.... Mai nou si unitatea centrala a alarmei este montata in spatele acelei mochete....
      GL-22-TOF

      Comment


      • #4
        Ce te-as sfatui eu, daca ai putea si difuzi curentul de aer de la picioare (in spate). Parca bate cam tare, cred eu (nu am mai vazut asa ceva, dar cum imi imaginez eu ca bate ventilatorul, cred ca vine cu viteza). Si inca o intrebare: aerul in spate vine in momentul in care dai circularea aerului spre picioare nu?
        Cand viata iti intoarce spatele, nu fi fraier, pune-i mana pe cur

        Comment


        • #5
          Frumos.

          Asta merge facut Sticky

          Comment


          • #6
            @marcel89: curentul de aer de la picioare se imparte cu aeratoarele de la locurile din fata (tot la picioare), deci fluxul de aer este injumatatit practic. Incearca sa dai pe treapta 2 la ventilator, cu aerul spre picioare. Vezi ce flux de aer ramane in fata la picioare si gandeste-te ca va fi la jumatate si in fata si in spate. Dar iarna eu merg cu repartizarea aerului intre parbriz si picioare. Deci fluxul de aer se imparte in 3 parti....
            Sincer, pe treapta 1 nu prea se simte mare lucru, pe tr 2 este OK, pe treapta 3 nu prea il tin.
            Sa vad in vara asta cum se comporta, la AC. (pana acum am tinut ac-ul pe la parbriz).

            Bucata aceea de mocheta este in locul acelei masti de plastic (care se gaseste cu sau fara compartiment de depozitare) care are un pret mult supraestimat.
            GL-22-TOF

            Comment


            • #7
              Mai exista un thread identic undeva, realizat cu accesorii de la dacia.
              unul dintre topicuri are ca rezumat asta.
              pe celalalt inca il mai caut...Problema e ca taman asta al doilea de nu-mi iese acum la "search" e cel complet, unde un coleg coforumist a explicat clar cum se monteaza tubulatura de la dacia. Daca cineva il gaseste, rog pm sa facem redirectionare, sa nu avem 3 topicuri unde discutam acelasi lucru. Mersi de intelegere.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Ar fi perfect de mutat intr-un singur thread, sa vedem comparativ montajele realizate.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  Pai alealalte in afara de faptul ca folosesc accesoriile dacia (care dracu stie din ce motiv, unele masini le au gata instalate din fabrica), nu e nici o diferenta. Astept poate gaseste vreunul din voi topicul ala cu poze de montaj ale pieselor de dacia sa combinam topicurile
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Super idee, totusi vreau sa vad si celalalte idei si sa compar care e mai buna
                    Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

                    Comment


                    • #11
                      E o alternativa la conductele orginiale, chiar buna zic eu.
                      Celalalt thread e asta si eu zic ca nu trebuiesc unite, pentru ca ala se face cu materiale orginiale si asta se face prin bricolaj. Sunt 2 teme diferite, 2 idei diferite deci eu zic sa ramana asa.

                      PS: Topicul asta l-am facut sticky.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Modelele care au din fabrica sunt: Dieselul cu AC si MCV-ul (cel cu 7 locuri are iesiri suplimentare atat sub scaunele faa cat su sub prima bancheta).
                        Mai sunt si modelele vandute in Rusia parca. Nu stiu daca sunt la Prestige pe benzina...
                        Costul materialelor si al operatiunii in cazul meu a fost de max 30 lei si vreo 3 ore de munca. Pentru sistemul original, conductele rigide de metal se monteaza scotand mocheta sau cel putin demontand de tot scaunul si tunelul central.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • #13
                          Nu trebuie scoasa mocheta. Faci "incizii chirurgicale" cu cutterul. Si oricum nu trebuie sa scoti scaunul.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Nu am vazut/montat practic, doar din ce am auzit. Este foarte posibil sa fi gresit cu mocheta, dar este mai greu de montat sistemul original.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #15
                              E clar ca e greu de montat sistemul original, pentru ca sunt rigide conductele si trebuie sa le pui numai pe unde sunt facute sa intre.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google