adica numai merc si porsche sunt peste frantuzoaice?! sa fim seriosi. cand au sustinut ei asta? nu cred ca au atata tupeu. Cezar are c5 si nu cred ca poate sustine ca e peste bmw. desi el poate orice... eu nu cred ca sufera comparatie. mai ales renault..
testele alea se fac pe rand. iau o masina si merg cu ea 100.000 km dupa care o desfac bucatele ca sa vada uzura si noteaza daca au schimbat ceva. in penultimul era cinque cento si i-au schimbat motorul la 55.000.
adica sunt costienti aia de la merc de valoarea bmw-ului si nu sunt francezii? de aia e concurenta directa intre ei : merc-bmw. scoate unul ceva, vine si celalalt..
dupa mine si audi e peste franceze. de vw nu discut pt ca e o masina pt popor. desi golf gti sau r 32....
Ce Masina Ati Lua Cu 10.000 Euro ?
Collapse
X
-
japonezele. aia e ok in topul lor. faptul ca-n testele adac si autobild nemtoaicele sunt inaintea frantuzoaicelor si-n tari ca italia, spania, franta, belgia, frantuzoaicele sunt cu exceptia mercedes-ului si a porsche peste nemtoaice, mie-mi miroase a lucru dubas. nu stii pe care sa-i crewzi. insa, in ambele cazuri, singurul lucru sigur e ca atata timp cat in amble variante japonezele sunt in fata,alea sunt chiar fiabile.
Leave a comment:
-
Originally posted by mr.K View PostCan-can-ul presei auto din Germania. Daca ajuns Hyundai standard de fiabilitate, cred ca toti trebuie sa ii copie.
Fiabilitatea astea globala pe marca e vax albina, conteaza clasamentele pe modele.
Leave a comment:
-
avem si noi auto-expert si auto-show, niste referinte in materie de articole tehnice si gramatica, un fel de menstruatie a presei auto, apar o data pe luna si-ti dau dureri de cap daca le citesti
Leave a comment:
-
ma uitam in auto-bild
Fiabilitatea astea globala pe marca e vax albina, conteaza clasamentele pe modele.
Leave a comment:
-
Francezii au unele masini reusite, anumite modele la anumite marci, in rest fac croissant-uri.
Leave a comment:
-
dau un cpoy-paste unei parti dintr-un post pe care l-am pus pe "oferte s-h". scuzati dublul post dar mi se pare interesant ce am citit asta ca vbeam de masini premium sau nu... asta era bun pt "logan vs hyundai i 30" dar s-a inchis.
"ma uitam in auto-bild (9-22 februarie, cel cu noul A3 rosu pe coperta) si era topul calitatii 2010 intocmit de auto-bild germania
locul 1. hyundai 2. honda 3.audi, mazda si toyota locul 13. ford, kia, opel, vw. ultimele locuri : 17. renault 18. citroen, fiat 20. peugeot unde sunt 2-3 masini la egalitate sareau locurile urmatoare."
Leave a comment:
-
da, dar e bmw ,are voie sa aibe preturi mari.romanii alearga dupa stele,cercuri ,w-uri etc. pe cand citroen fiind frantuzesc...multi sustin ca francezii nu stiu sa faca "tigai".in afara de 'reno' care o mai festeleste din cand in cand,celelalte marci par a fi mai bune.stiu multi care au citroen si sunt foarte multumiti.nu la fel cei cu peugeot.iar cei cu 'reno" cam injura pe la colturi.data aviatoare am sa incerc un citron.cand eram mic erau multe bx-uri pe la bloc.ce misto era cand vedeam cum se ridica de la sol.Last edited by margelatu; 25 February 2012, 09:52.
Leave a comment:
-
noi vorbeam de dimensiuni, ceea ce le face pe ambele medii. ca una e premium si una nu, in acceptiunea fanilor de masini germane, e alta treaba. daca e sa te uiti la dotari, la confort, cu exceptia anumitor finisari, nu cred ca seria3 da un fum groaznic la c5. iar seria1, e compacta. o fi premium, dar tot compacta. nu poti sa stai in ea ca-n seria5 doar pt ca-i premium, pt ca n-ai loc sa bagi picioarele de tot in amsina, tre' sa le tii pe geam. deci e compacta, ca si golf, focus si ce-ai mai enumerat tu acolo. faptul ca-n logan ai loc ca-n autobuz nu-l face din masina mica subit masina mare. tot cea mai mare masina din clasa mica ramane, la concurenta cu labia, 208, clio, polo si alte petarde, carora la spatiu le da fum cum da seria3 lui c5 la pretul de achizitie
apropo, am intrat pe site la bmw si la citroen si la dotari relativ apropiate, bmw costa 41mii si c5 35mii.Last edited by Seba; 24 February 2012, 21:03.
Leave a comment:
-
Originally posted by Seba View Postseria3 si c5 cred ca-s taman aceeasi clasa. c4 e cu seria1, ambele fiind compacte. tot cu seria3 intra si passat, 407, laguna, superb. cezare, this time, n-o nimerisi...
C4 in niciun caz nu e in clasa cu Seria 1, C4 e cu Golf, Focus, bla bla, Seria 1 face parte din clasa compacta premium si are ca rivali tot masini premium gen Audi A3. Seria 3 este in clasa medie premium, cu Audi A4, Lexus IS, C Klasse, Passat-ul este clasa medie si atat, acolo intra 407 (sau mai nou 508), C5, Laguna, Avensis, etc. Nu trebuie amestecate premium cu non premium, in primul rand diferenta de pret este semnificativa. Nu doar dimensiunile sunt relevante pentru a imparti masinile in clase, asa am compara Skoda Superb cu Seria 5 si ar iesi un fiasco.
Cat despre politica BMW de a numi modelele desi motorizarea ca si cc nu e cat scrie acolo, e mai rentabil sa detunezi un motor de 2000 184 CP si sa il faci la 143 sa zicem decat sa dezvolti altul nou de 1.8 cu puterea aia. Plus ca nu doar ei practica strategia asta, mai toata lumea o face.
LE @ darksid3 - E90 320d a avut 163 CP, 177 apoi 184 dar 184 au cele fara efficient dynamics, alea cu ED au tot 163CP dar spre deosebire de primele modele PMax este atinsa la 3250 RPM nu la 4000 si au performante ceva mai bune dar si un consum mai mic.Last edited by Shakar; 24 February 2012, 15:07.
Leave a comment:
-
se poate. bmw-ul la nivelul portierelor are latimea de 1811 iar c5 -1860. mi se par sensibil egale. e vba de 5 cm. si eu eram inainte, tentat sa zic ca e mai mica dar cand am analizat-o m-am speriat. la condus se simte botul ala de zici ca ai scara de pompieri in fata.
Leave a comment:
-
Originally posted by Seba View Postseria3 si c5 cred ca-s taman aceeasi clasa. c4 e cu seria1, ambele fiind compacte. tot cu seria3 intra si passat, 407, laguna, superb. cezare, this time, n-o nimerisi...
Asa e cand nu te documentezi si te bazezi doar pe feeling si ce-ai experimentat cu cele 2 masini.
TOtusi, intre cele 2 e cam clara diferenta de gabarit.
Poate ne intalnim o data la Poli si cu intunecatosenia, si facem comparatii la spatiu interior. In spate de ex, stai in ambele cam la fel. Cred ca-s gandite pt 4 oameni, nu 5.
Leave a comment:
-
mint si ei cum apuca, scriu 316 si de fapt ai motor de 2000, dar cu niste cai de-ti vine sa razi in hohote cand citesti fisa tehnica si te gandesti ca pt puterea aia coreenii folosesc un 1.4
Leave a comment:
-
intr-adevar ca esti tentat sa zici ca e mica dar de cand am condus-o si am stat mai mult pe langa ea m-am convins ca e animal mare cel putin e 90-ul. parca ursuletii nu erau asa mari. si faza misto ca de la 316 la 320 toate au motoare de 2000. cine sa-i mai inteleaga si pe "jermanii" astia?!
Leave a comment:
-
seria3 si c5 cred ca-s taman aceeasi clasa. c4 e cu seria1, ambele fiind compacte. tot cu seria3 intra si passat, 407, laguna, superb. cezare, this time, n-o nimerisi...
Leave a comment:
Leave a comment: