Noua Sau Second-hand?Credit,Leasing Sau Cash ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ampt
    replied
    Originally posted by adonis33 View Post
    P.S masinile au circulat numai extern ; Ungaria ,Austria, Germania, Olanda,Belgia in Romania doar de la frontiera pana la Bucuresti si retur ....
    Este şi acesta un motiv pentru care maşinile se "ţin" atât de bine !

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Cu 2000 euro cumperi piese noi pentru logan mai bune decat de origine si o faci ca noua, directie, frane, suspensie, bucsaraie, motor+cutie, electrica.

    Leave a comment:


  • adonis33
    replied
    Nu cred ca doar 2000 de euro iti va ajunge sa repari cu piese de origine un Logan, dar ma rog, sper ca masina cumparata de tine sa te tina 100.000 km fara reparatie, lucru de care sincer ma indoiesc....


    P.S masinile au circulat numai extern ; Ungaria ,Austria, Germania, Olanda,Belgia in Romania doar de la frontiera pana la Bucuresti si retur ....

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Adonis, eu am inteles cum ca tu crezi despre cat valoreaza masina, insa piata spune altceva.
    Eu am luat o masjna fara istoric cu care am rulat 15000 km intr-o singura luna!!!!
    Nu vad de ce as da cu 2000 euro mai mult pe un istoric. De 2000 euro o fac noua, de la motor la cutie de viteze, suspensii si frane.

    Leave a comment:


  • Cromatic
    replied
    Costi-bc, e relativ, fiecare masina e cu pretul ei in functie de istoricul pe care-l are, piata da doar un trend de pret, nu trebuie sa ne aliniem ad-literam.

    Leave a comment:


  • adonis33
    replied
    Originally posted by Cezar View Post
    Pai sa ma ierti, dar 5000 pe o masina cu care s-a facut treaba, e utopic.
    La 5000 iei citroen break tot masina alwrtgata, insa nu in Romania.
    Eu am luat mcv cu gpl din 2007 cu 3000. Pana acum a rulat 15.000 km. Iar masina are 1 luna!!!!!

    De aceea economia nu merge. Duomneata crezi ca masina valoreaza x, piata zice altceva. Nu iei banii pe ea, nu incepi sa-i rulezi, nunfac altii. Nu incepi sa consumi si nu incepi sa produci. Pt ce? Pt o convingere fara baza!
    Nu te contrazic ca ti-ai luat masina MCV cu 3000 euro dar nu stiu cum a fost intretinuta masina cumparata de tine insa eu pot oferi pt masinile mele istoric Dacia ...adica poti vedea tot ce sa schimbat la masinile astea timp de 5 ani sau 3 in cazul celor mai noi in plus fiecare masina are un set de anvelope noi de iarna + vara (tot noi) portbagaj +carlig remorcare (noi sigilate) + baterie Varta in garantie (cumparata de 1 luna ) + distributie schimbata (role+pompa apa+curele) cu garantie Dacia + instalatie GPL verificata si schimbat filtre GPL + rampa injectoare noi si evident cu cu garantie......

    Ofer aceste masini cu piesele respective pentru ca la momentul cumparari lor carligele de remorcare+ portbagaj au fost incluse in oferta de achizitie iar acum daca schimb modelul nu are rost sa pastrez accesoriile respective. In plus anvelopele au fost oferite gratis de catre compania la care am prestat serviciul de logistica ca parte a unei colaborari excelente de-a lungul timpului.
    Nu stiu cati isi permit sa vanda o astfel de masina cu istoric si intretinerea corespunzatoare la 3000 euro......

    Te asigur de faptul ca daca asi vinde masinile la samsari toate piesele si accesoriile respective vor fi vandute separat in plus Km de la bord vor fi resetati ,in loc de 370.000 km vor fi 37.000 etc etc si iti va spune o poveste frumoasa in care masina a stat in garaj la un medic pensionar etc etc...Chiar si in aceasta situatie cel care ar cumpara masina ar fi foarte multumit pentru ca masina respectiva a fost intretinuta ca la carte si faptul ca "samsari dau km inapoi" nu stirbeste cu nimic functionalitatea ei.

    Prefer o masina cu istoric si intretinere corespunzatoare indiferent de km avuti la bord ,altei masini fara istoric si reparata cu dalta si ciocanul in nu stiu ce service sau garaj de cartier....

    in Romania din pacate inca se mai cumpara masini in functie de km de la bord !

    Arunca-ti privirea peste anunturile de pe Autovit si-ai sa descoperi ca majoritatea anunturilor au un tipar stas : Masina impecabila, unic proprietar si doar 30.000-160.000 km maxim....

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    Si daca ai fi nevoit sa-ti iei masina noua , asta ar avea 2-300k km condusa pe drumurile patriei de diversi soferi , care crezi ca ar fi un pret corect de vanzare. Poate nici 3000...???
    Exact asta e situatia in cazul nostru.
    In romania preturile automobilelor is umflate . De ce? Din cauza 'traditiei comuniste' ca o masina se pastreaza pe viata si ca valoreaza destul de mult si peste ani ca inca merge si-mi fac treaba cu ea si din cauza taxei de inmatriculare.

    Leave a comment:


  • Cromatic
    replied
    Originally posted by Costi-bc View Post

    3000 pe berlina ta nu e un pret corect?
    In nici-un caz (rulaj <60k si consumabile de calitate), dar oricum, masina nu este de vanzare si nici nu va fi (am in plan sa i-o las lui fiica-mea).

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    Depinde de pretul de nou si de rulaj.

    3000 pe berlina ta nu e un pret corect?

    Leave a comment:


  • Cromatic
    replied
    A mea berlina din 2008 este 4000E pe CASCO, un MCV 7 locuri aceeasi echipare si an de fabricatie cat ar trebui sa fie?

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    Crezi tu...

    Pe alt topic v-am aratat megane 1.6 16 v 2008 cu 3500€ . Asta e pretul lor. Stiu , nu are 7 locuri , dar nu poti cere mai mult pe o masina inferioara daor pentru asta. Zafira 7 locuri benzina si multe altele depasesc putin 5000.

    De curiozitate , pe casco cat valoreaza? Scazi de acolo macar 25%...

    Leave a comment:


  • Cromatic
    replied
    Cine cauta acum un MCV il vrea pentru utilitatea lui, cu Citroen nu poti sa faci ce faci cu un MCV (modelul vechi) si cum nu se mai fabrica au inceput sa devina un pic mai scumpe. Acum nu stiu daca merita chiar 5000 dar un MCV (4-5 ani) echipare Laureate benzina cu rulaj de pana in 200.000 intretinut ca la carte cred ca merita un 4500E.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Originally posted by adonis33 View Post
    Acum 3 saptamani am fost la un prieten pe la Pitesti si daca tot am ajuns acolo cu una dintre masini am intrat in targ sa vad ce zic potentiali cumparatori ..... Pret de vanzare 5000 euro e neg la masina cu istoric service Dacia , anvelope noi de iarna + anvelope noi de vara + baterie nou ++++ o gramada de accesori noi.....Toti potentiali clienti se holbau ca dracu la tamaie singuri ofertanti erau pusi pe afaceri erau vesnic "samsari colorati" care ofereau pret de caruta cu un cal ...adica in jur de 3000-3500e pt masina cu km reali 178.000 km si intretinere impecabila....La plecare pe la ora 14 au venit vre-o 3 "ruginiti" care m-au inconjurat si pareau hotarati sa o cumpere la 4300 euro conditia lor fiind sa plateasca 3500 euro atunci si restul la un termen ulterior (probabil la anul si la multi ani )...evident ca am refuzat sa fiu inselat de escroci.....

    Incerc sa gasesc o oferta a unui dealer auto cu un pret/evaluare cat mai corect la masinile mele second-hand si astfel cu pretul obtinut pe ele sa dau avansul la urmatoarele masini noi......

    Nu stau sa imi bat capul cu zeci de clienti care evident isi doresc o masina intretinuta la un pret cat mai mic.....si daca se poate si cu garantie 3 ani...


    Revenind la discutie am primit o oferta din partea a 3 dealeri Dacia ;

    Meridian,Adras,Autocobalcescu....Astept si alte oferte oricum nu sunt presat de timp ....
    Pai sa ma ierti, dar 5000 pe o masina cu care s-a facut treaba, e utopic.
    La 5000 iei citroen break tot masina alwrtgata, insa nu in Romania.
    Eu am luat mcv cu gpl din 2007 cu 3000. Pana acum a rulat 15.000 km. Iar masina are 1 luna!!!!!

    De aceea economia nu merge. Duomneata crezi ca masina valoreaza x, piata zice altceva. Nu iei banii pe ea, nu incepi sa-i rulezi, nunfac altii. Nu incepi sa consumi si nu incepi sa produci. Pt ce? Pt o convingere fara baza!

    Leave a comment:


  • adonis33
    replied
    Legat de MCV diesel parerea mea ar fi ca nu are rentabilitatea motorului pe benzina+gpl si presupune costuri foarte mari cu intretinerea, in plus la masina second-hand avand motorizare diesel , poti sa ai noroc sa schimbi injectoarele sau pompa chiar daca masina are sa zicem 5-70.000 km pentru ca sunt o gramada de insi care inca mai alimenteaza cu motorina cumparata la galeata .......

    Preturile la dealer oferite pe masinile second-hand ,cazul meu, difera foarte mult in situatiile in care masinile au sau nu, taxa platita , intretinere , istoric si nu in ultimul rand daca cumperi sau nu alta masina in schimbul celei pe care le-o dai spre evaluare...

    O ruda foarte apropiata care lucreaza in conducerea RAR mi-a zis ca sunt discutii extrem de dure si incordate intre cle doua uzine producatoare de masini in speta Ford/Dacia si Min.Mediului,Min.Finantelor Min.Interne si Guvern cu privirea la taxa de timbru .

    Cei de la Ford/Dacia vor o noua modificare a taxei de timbru care sa diferentieze masinile ca si acum in functie de vechimea lor si norma de poluare dar cu o supra taxare mai mare astfel incat masinile noneuro si E1>E2 practic sa fie imposibil de inmatriculat in RO si o noua reglemetare din partea Min.Interne cu privire la circulatia vehiculelor avand numere straine in RO......

    Ford/Dacia probabil si-au dat seama de situatia creata de noua taxa de poluare prin blocarea practic a pietii second-hand in ceea ce priveste masinile fabricate cu E3> E4 pe care foarte multi romani le-au cumparat pana in 2006 si care acum sunt suprataxate excesiv ...In aceasta situatie omeni nu isi mai pot vinde masinile pentru achizitia altor masini noi ....
    Last edited by adonis33; 21 December 2013, 11:10. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Da, alegerea iti apartine. Ca fapt divers eu nu ma ocup cu masini, ci vreau o masina pentru mine (mcv cu 7 locuri si daca e diesel e si mai bine). Legat de ofertele de la dealeri..., mi se par preturile cam mici. Spun asta pentru ca anul trecut in decembrie am vandut si eu loganul meu din 2006 si imi dadeau preturi foarte mici. Asa ca am preferat sa il dau la un "comerciant" care mi-a dat pret bun (adica 2150 euro pe preferance, noiembrie 2006, 1.4, 230000km). Faza tare e ca la o luna m-a sunat cel care il cumparase de la "comerciant" si mi-a zis ca l-a luat tot cu 2150 euro, am picat pe jis de ras. Mai iau si aia teapa (se speriase ca se baga taxa si eu nu aveam taxa platita).

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google