Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa stiam si eu. Daca reuseste cineva sa traduca ce e scris, il astept. M-am caznit de cateva ori, nu am reusit...
    A fost demarat procesul initierii contestatiei, am imputernicit o firma pentru acesta sarcina, insistand pe a prezenta dovezile mele instantei de judecata.

    P.S. Post editat prin inserare atasament suplimentar
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 21 March 2022, 18:01.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Referitor la PV am reusit sa ”descifrez” doar la Articol prevedere: 45\5 (este din Codul Rutier) si il citez integral, vezi si punctul 5:
      Articolul 45
      (1) Depasirea este manevra prin care un vehicul trece inaintea altui vehicul ori pe langa un obstacol, aflat pe acelasi sens de circulatie, prin schimbarea directiei de mers si iesirea de pe banda de circulatie sau din sirul de vehicule in care s-a aflat initial.
      (2) Conducatorul vehiculului care se angajeaza in depasire trebuie sa se asigure ca vehiculul care circula in fata sau in spatele lui nu a initiat o asemenea manevra.
      (3) Atunci cand prin manevra de depasire se trece peste axa care separa sensurile de circulatie, conducatorii de vehicule trebuie sa se asigure ca din sens opus nu se apropie un vehicul si ca dispun de spatiu suficient pentru a reintra pe banda initiala, unde au obligatia sa revina dupa efectuarea manevrei de depasire.
      (4) Nu constituie depasire, in sensul alin. (1), situatia in care un vehicul circula mai repede pe una dintre benzi decat vehiculele care circula pe alta banda in acelasi sens de circulatie.
      (5) Depasirea se efectueaza numai pe partea stanga a vehiculului depasit. Tramvaiul sau vehiculul al carui conducator a semnalizat intentia si s-a incadrat corespunzator parasirii sensului de mers spre stanga se depaseste prin partea dreapta.
      (6) Tramvaiul aflat in mers poate fi depasit si pe partea stanga atunci cand drumul este cu sens unic sau cand intre sina din dreapta si marginea trotuarului nu exista spatiu suficient.
      In rest la Act normativ si Articol sanctionare nu am putut sa inteleg ”hierogrifele” militianului (clar ca acesta nu este politist), pare sa fie OUG95 dar cea pe care o stiu este OUG 195\2002, nu am inteles nici articolul asa ca nu stiu ce a ”invocat” organu’. Dar despre astea cred ca se vor ocupa cei de la firma imputernicita, altceva insa as dori sa subliniez: din pacate acest (ne)caz al colegului reflecta o parte negativa a ”fetelor” tarii in care traim, infrastructura este la pamant, acest DN2 este un bun exemplu si sunt multe alte astfel de ”drumuri ale mortii”, legislatia este prost facuta si lasa multe lucruri neclare, legile sunt vechi neadaptate si interpretabile tocmai de aceea (poate) nu sunt nici cunoscute\intelese sau respectate, aplicarea legilor este aleatorie si de multe ori aiurea si anapoda facuta de catre oameni incompetenti sau chiar rau intentionati, justitia este foarte oarba si de multe ori nedreapta, etc...Iar rezultatul acestor lucruri se vede in traficul de zi cu zi, plus ca astfel am ajuns ”campioni” la numarul de accidente si victime.
      Chiar si nevinovat colegul a fost sanctionat de un ”om al legii” pentru ca asa a doritt acesta, acum colegul trebuie sa piarda timp nervi si bani pentru a-si dovedi nevinovatia, culmea ca si in instanta poate sa fie considerat vinovat (asta depinde si peste ce ”fel” de judecator nimereste si sper sa nu dea de vreunul de genul celor despre care s-a tot mediatizat)...

      PS: am fost crescut in spiritul respectului fata de lege iar cand\daca gresesc nu am vreo problema sa admit\recunosc si chiar sa ”platesc” pentru asta, un ex ar fi si radarele ”luate” pana acum (am fost intrebat daca contest si am spus clar ca nu, am admis greseala fara alte comentarii). Insa imi repugna nedreptatea, iar in cazul colegului aceasta este evidenta (si eu am avut un mic ”incident” cu un astfel de organ\militian insa nu il mai povestesc si detaliez pentru ca ar trebui sa lungesc foarte mult postul, mai ales concluziile)

      Drumuri bune, in siguranta si mai ales fara evenimente rutiere tuturor!
      Last edited by Gil26; 21 March 2022, 21:45.

      Comment


      • asa scrie acolo :

        "in afara loc Cosereni la km 48 efectuand manevra de depasire cand din sens opus se apropia un alt vehicul "

        Comment


        • Asta a fost clar inca din postul #1866 :
          Originally posted by 77sky View Post
          ....
          "A condus auto….xxxxx….. pe DN2 in afara loc. Cosereni, la km 48 efectuand manevra de depasire cand din sens opus se apropia un alt vehicul"
          ....
          Acum era vorba despre Act normativ si Articol sanctionare....

          Comment


          • Cineva a reusit sa descifreze hieroglifele organului, din cate se pare actul normativ este OUG 195\2002 iar articol sanctionare 101\3\g, si eu am presupus asta dar nu am fost sigur, in fata lui 95 pare un 1, mazgaleala 2002 dar nu aveam la punctul 3 litera g, doar pana la d, citez si acest punct integral:
            (3) Constituie contravenție și se sancționează cu amendă prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni și cu aplicarea sancțiunii contravenționale complementare a suspendării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 60 de zile săvârșirea de către conducătorul de autovehicul sau tramvai a următoarelor fapte:
            a) nerespectarea regulilor privind prioritatea de trecere, depășirea sau trecerea la culoarea roșie a semaforului, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulație din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale;
            b) nerespectarea interdicției temporare de circulație instituite pe un anumit segment de drum public;
            c) nerespectarea regulilor de circulație la trecerea unei coloane oficiale sau intercalarea într-o astfel de coloană;
            d) circulația pe sens opus, cu excepția cazurilor în care se efectuează regulamentar manevra de depășire.
            Daca altcineva poate sa inteleaga mai bine ce s-a scris in PV si are sau gaseste o varianta actualizata a OUG in care sa apara si litera g il rog sa posteze, orice ajutor din acest punct il consider binevenit si bineprimit. Pentru ca daca in OUG nu exista litera g atunci aceasta este o alta gafa facuta de "omul legii" care poate avea relevanta si in instanta.
            Multumesc anticipat oricui poate clarifica aceste aspecte.
            Last edited by Gil26; 25 March 2022, 19:37.

            Comment


            • https://www.youtube-nocookie.com/emb...feature=oembed


              https://www.brasov.net/video-la-un-p...GWAoDLZnqvqtUI

              Comment


              • 1. Exact ce scriau si comentatorii youtube: jungla! Cel cu masina alba putea stopa elegant situatia conflictuala, a ales sa arunce cu ceva. Secundul se arata si mai cocos...si avariaza 2 autoturisme. Se va alege cu dosar penal, politia se va autosesiza din oficiu
                2. O depasire nu se executa in felul acela; nu il acuz, dar lipseste conduita preventiva. Daca vrei sa depasesti, nu te arunci "in scurt" pe contrasens, la o distanta atat de mica de cel de care vrei sa treci. La o distanta rezonabila de el, te plasezi pe sensul opus, stai cateva secunde si observi reactia. Cei cu experienta intelegeti foarte bine manevra. Am patit nu o data asa ceva, incluisv cu un camion, care aproape ca m-a aruncat de pe sosea. Am sesizat ca nu era "la volan", nu am trecut de cca 3-4 m de spatele remorcii (20 to), m-am retras, ulterior cand am trecut de el, cand ne-am uitat la el...vorbea la telefon...
                Tot timpul trebuie sa te gandesti ce rau se poate intampla, se creezi scenarii de risc si sa actionezi cu planuri in consecinta.

                Si uite cum era sa moara o cunostinta de-a mea (sau cel putin un accident extrem de urat!): https://www.buzoienii.ro/sofer-felic...pe-acostament/ (asta este depasire neregulamentara, nu mizeria de actiune relatata de mine mai sus...)
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Originally posted by 77sky View Post
                  Va rog sa vizionati filmuletul atasat si sa identificati fapta (daca exista), care sta la baza unei sanctiuni de suspendare a permisului de conducere. Vimeo

                  YouTube
                  Am revenit cu rezumatul uneia din intamplarile care mi-a afectat viata anul acesta

                  1) PV de contraventie a fost contestat, avand si suportul juridic initial, al firmei Contesto, ei au intocmit aproape toate etapele contestarii: plata taxei de timbru, inregistrare la Judecatoria Urziceni, sesizare catre Pol IL pentru radierea sanctiunii din baza de date (foarte important), ei m-au sfatuit a transmite dovada platii a jumatate din cuantumul amenzii, catre o anumita adresa de e-mail (amenda platita prin Ghiseul.Ro, de acasa); in permanenta am avut dreptul de conducere
                  2) Prima infatisare a avut loc in data de 02.06.2022, Primul detaliu care m-a surprins total (o alta surpriza a acestei spete!) a fost declaratia agentului constatator, care marturisea ca am semnat PV fara obiectiuni. Aberant, cand langa declaratia lui era si copia PV, unde se citea vizibil: "Contest faptele savarsite" desi corect trebuia "Contest faptele consemnate/inscrise/mentionate...!"
                  NU a exitatat inregistrare video a lor, nici nu avea cum sa fie, de la o asemenea distanta, data fiind si pozitia camerei in auto MI, avea unghi "mort".
                  L-am introdus pe tatal meu drept martor, a fost intrebat daca era linie continua, evident, ca NU!
                  I-am solicitat instantei acceptul si a probei cu inregistrarea video, a admis-o, DAR trebuia in format DVD nu alt suport-stick usb...
                  3) Termenul secund a fost 29.09.2022, drept ragaz pentru depunerea DVD (multe peripetii si cu acesta, nu aveam program, metoda etc...) L-am depus undeva pe la jumatatea lui Septembrie, iar in preziua termenului secund am fost anuntat de grefier ca este inutilizabil DVD. Seara de 28.09.2022 ore bune m-am chinuit a-l inregistra corect, am reusit, astfel ca in 29.09.2022 l-am depus, nu au fost prea multe discutii, doar am fost intrebat ce pretentii am. Evident: anularea PV, dar si recuperarea banilor
                  4) Al treilea termen si ultimul a fost fara prezenta mea (nu mai era necesara) in data de 10.10.2022 prin care Instanta a admis cererea (!), dispunand anularea PV de contraventie si a masurilor generate de acesta (cateva imagini am inserat cu texte din ea, cel mai interesant, si NIMENI nu a sesizat, un mare Bravo Instantei! "Agentul X nu avea capacitatea de a conduce auto a MI si sa observe prin oglinda retrovizoare toate detaliile unei depasiri la o distanta considerabila
                  Acesta a fost motivul pentru care au ezitat a ma opri atunci, la momentul depasii dar si o eroare grosolana, un ABUZ il consider, atat timp cat fapta prezenta mari semne de intrebare, ea trebuind a fi fara echivoc (depasirea neregulamentara presupusa...)
                  5) Sentinta mi-a fost comunicata prin plic, am asteptat curgerea celor 30 de zile puse la dispozitie pentru un eventual apel
                  6) Am depus documentatia pentru redactarea Sentintei Definitive, apoi cu aceasta si cu setul de acte diverse m-am adresat Registraturii Primariei mele, pentru recuperarea acelei sume, 435 de lei
                  7) La primarie totul a fost foarte rapid, Joi, 23.12.2022 am depus documentele, astazi, 30.12.2022 mi-au fost virati in cont

                  In total am avut 2 drumuri pentru infatisari, 1 pentru depunere DVD, 1 pentru preluare sentinta definitiva

                  Daca as fi avut resursele (timpul si banii) l-as fi dat si in judecata pe acel agent, pentru o fapta aberanta, imaginara, presupusa, care m-a afectat foarte mult, in mai multe planuri...
                  Le recomand tuturor, cu maaare caldura o camera de bord performanta! Acesta a fost unul din evenimentele rutiere din acest an, in care mi-a fost de un mare ajutor!
                  Attached Files
                  Last edited by 77sky; 4 weeks ago.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google