Cafenea&Caterinca&Diverse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • s.catalin
    replied
    Darksid3 si Beci(parca) a-ti avut dreptate - de la lichidul de frana era... am uitat sa mai postez ceva aici... vad ca ati ajuns sa dezbateti si altceva inafara de mica mea problema.

    La multi ani!!!... tuturor celor ce poarta numele: Mihai, Gabriel sau derivatele...
    Multa sanatate si succesuri
    Last edited by s.catalin; 8 November 2010, 10:55. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Omu' a zis despre umiditate...temperatura e o variabila in cazul de fata si este perioada propice condensului. :P

    Leave a comment:


  • SoNyKeL
    replied
    nu poti avea condens la temperatura constanta.
    hai zi-mi , am ceva la rinichi sau mai dau o proba?

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Exact ce-am spus mai sus. Face parte din ciclul apei: solid-lichid-gazos, in speta fiind vorba de gazos-lichid. Nu poti avea condesns fara umiditate in aer...altfel CE s-ar condensa???...sau CUM?

    Leave a comment:


  • SoNyKeL
    replied
    condensul e la fel de in stransa legatura si cu diferentele de temperatura...
    ma duc sa ma 6.28 si sa-mi spui continutul de saruri dupa ce se evapora toata apa , da???

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Conform legilor fizicii cantitatea maxima de vapori existenta in aer este in stransa legatura cu temperatura acestuia. Astfel un metru cub de aer la 0 grade Celsius poate sa contina o cantitate maxima de 5 g vapori de apa. Daca temperatura incaperii creste, atunci aerul poate primi o cantitate mai mare de apa. Astfel la 20 C vom avea 17g si la 30 C se ajunge la 30 g la m3.

    Daca in aer este continuta cantitatea maxima de vapori de apa, atunci aerul nu mai primeste umiditate in forma de vapori de apa. In cazul aerului saturat apare o “umiditate relativa a aerului” de 100% si aceasta inseamna ca in fiecare metru cub de aer este continuta cate o cantitate maxima de vapori de apa. In cazul unei umiditati relative de 50% este continuta in aer abia jumatate din cantitatea maxima posibila.

    ...in concluzie, condensul e in stransa legatura cu umiditatea.

    Leave a comment:


  • SoNyKeL
    replied
    alta marie dar cu alta palarie...

    Leave a comment:


  • Pigoo
    replied
    Originally posted by SoNyKeL View Post
    umiditatea din timpu verii care umiditate , iarna aeru e mai uscat... fi v-ar biologia sa va fie...
    cred ca era mai corect daca spuneam "condens"

    Leave a comment:


  • andy_x3m
    replied
    Ne vedem duminica? Cataline, daca da iti aduc si oglinzile? Daca vii sa imi zici sa iau si ce e necesar sa iti curat contactii si, daca vrei ii curatam si pe aia de la frana de mana.

    Leave a comment:


  • Christnacht
    replied
    Si mie mi se aprindea intr un timp beculetul acela de la proiectoare dar asta doar cand semnalizam sau calcam frana nu facea masa calumea dar l am rezolvat. Daca este acelasi lucru cum a fost la mine du-te la un electronist si te rezolva in maxim 10 minute. Eu am fost la baietii aia fata in fata cu bazaru, am fost multumit.
    Acum doar sa te uiti tu mai bine si sa ne spui exact care bec se aprinde ca daca e asta care ti am zis eu e clara treaba. Numai bine Cataline

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Originally posted by s.catalin View Post
    Baieti am o intrebare = mi se aprinde un martor luminos in bord : cel de la frana de mana...
    Nu stiu de ce... ideea este ca nu sta tot timpul aprins (ba se stinge - ba se aprinde).
    Maine vreau sa deschid la frana de mana - poate face atingere ceva gresit acolo...
    Mai este ceva legat de acel martor...?
    Multumesc...
    Verifica preventiv si nivelul lichidului de frana.

    Leave a comment:


  • SoNyKeL
    replied
    umiditatea din timpu verii care umiditate , iarna aeru e mai uscat... fi v-ar biologia sa va fie...

    Leave a comment:


  • Pigoo
    replied
    80% din cauza umiditatii .

    Leave a comment:


  • SoNyKeL
    replied
    sigur frana de mana? nu cumva ceata spate? face undeva masa...

    Leave a comment:


  • s.catalin
    replied
    Baieti am o intrebare = mi se aprinde un martor luminos in bord : cel de la frana de mana...
    Nu stiu de ce... ideea este ca nu sta tot timpul aprins (ba se stinge - ba se aprinde).
    Maine vreau sa deschid la frana de mana - poate face atingere ceva gresit acolo...
    Mai este ceva legat de acel martor...?
    Multumesc...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google