Mai am niste teorii in legatutra cu uleiul. Nenorocirea aia de ulei Dacia de il puneau in Logan in garantie mi se parea foarte lichid la cald. Acum vede GM10W40 si se comporta bine.
Totusi, eu zic sa lasi in pace turbina, daca avea probleme te anunta prin suieratul specific, probabil ai ceva probleme cu semeringurile de la supape
Discutii Generale, offtopic si alte cele
Collapse
X
-
ei bine aici e pb de cand face asa nu consuma deloc ulei sa zic 50ml la schimb adica cant bag atat scot si :
1.cred ca daca erau semeriguri supape si alte chesti dastea dadea fum imediat nu trebuia accelerat si dadea mereu aduca si cand o pornesc la cald corect?? dar nu este exclus
2.poate sa fie ceva de la turbina un semerig sau ceva; joc in ax nu foarte mult adica am vazut o turbina noua originala si avea si aia joc
nu stiu ce sa mai fac la urmatorul schimb de ulei dau si turbina jos si o verific.
Leave a comment:
-
Ma gandeam la remapare ca ar fi vinovata daca aveai fum alb sau negru.
Fum albastru pentru 2-3 secunde la prima pornire rece inseamna semeringuri supape uzate. Fum albastru la pornire rece pana la incalzire inseamna segmenti uzati sau inceputul schimbului de segmenti .
(la TD ar mai putea fi si turbina, insa ar fi tot timpul si s-ar simti exagerat consumul de ulei)
Din filmulet nu am inteles nimic.
Leave a comment:
-
salut
am pus pe tube un filmulet cu prima pornire dimineata!! ia care sa da cu parerea??
"logan dci fum albastru"
Leave a comment:
-
Este plecat la mare in concediu din cate stiu sta vreo doua sau trei saptamani distractie bere si gratare ca vremea nu tine cu el ploua incontinuuu la mare.
Leave a comment:
Leave a comment: