Detector Radar - Recomandari?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Treaba cu leduri in jurul nr sau cu folii trase peste nr e cert ca se refera la radarele fixe, adica te prinde dar nu-ti ia numaru.
    La MCV te opreste si-ti tranteste si o amenda de lumini necorespunzatoare.

    TopCat, si eu sunt in aceeasi situatie, am un Cobra luat in 2007 (primu model care a fost reintrodus in productie din cauza cererii mari, l-am gasit la oferta in Carfur) a facut o treaba fenomenala pana acum , nici nu se mai pune in discutie de cate ori si-a scos banii...

    In ultima vreme nu l-am mai pus pt ca ma dau cu tractoru si nu ma mai incita la forje.

    Comment


    • #17
      leduri IR (infraroșu) = invizibile la ochi dar vizibile pe camere(alb intens funcție de puterea ledurilor).

      Dacă e să te oprească nu te oprește pentru lumini ci pentru mijloace antiradar - ridicare talon.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #18
        Ehe si ne mai miram de ce exista coruptie... Pt ca noi furam si eludam sistemul.
        Sa moara mama ei de treaba daca am luat vreo amenda de viteza in ultimii 2 ani si am si mers ca bolnavul, inclusiv cu 360!
        Problema este ca voi mergeti continuu ilegal! Mai si faceti economie de 10 minute, poate nici alea. Sa nu mai pun consumul si uzura.
        Tot ce in neregula cu natia asta este chiar ea. Cum fura si eludeaza omul din popor si apoi se plange ca politicianul fura si eludeaza mi se pare halucinant. Conducatorii sunt COPIA leita a maselor! Mergeti legal!

        @tavi: nu si-a scos niciodata banii pentru ca nu produs nimic. Daca mergeai normal castigai bani daca nu-l luai Ma rog, e prost spus castigai...
        Cezar
        Loganist de 5 stele
        Last edited by Cezar; 17 October 2015, 12:37. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Cezar, vorbesti ca si cum n-ai trai in Romania.
          Tu nu stii vorba "pestele de la cap se-mpute" ?
          Computer, did we bring batteries?... Computer?...

          Comment


          • #20
            Maruhama W-8889. Foarte practic, pacat ca nu era suficient de eficient, dadea foarte multe alarme false.

            Comment


            • #21
              "Se mai merita" achizitionarea/folosirea unui detector de radar?

              De cateva zile am citit un forum dedicat utilizatorilor de detectoare de radar pe softpedia. Oamenii discutau de timpi de reactie de ordinul milisecundelor intre detectarea de catre radar si timpul de franare de la 110 la 60 km/h , dar majoritatea erau de acord ca nici cel mai bun detector (ex. Valentine 1) nu te scapa de un radar folosit in modul instant-on sau veioza. Se merita stresul asta pt. placerea de a merge cu 80km/h in localitate? Eu am renuntat de azi la detector, prefer o statie CB pt. info-trafic, merg mai relaxat, ascult muzica in masina, nu stau "trafic awerness" sau cu ochii in 16, cum se exprima fanii detectoarelor.

              Comment


              • #22
                Depinde de detector, amplasarea pe mașină și modul reacționare al șoferului.

                Ce am scris aici rămâne valabil, cu mențiunea că au apărut pistolarii(LiDAR) la care detectorul meu dă alerta, dar ai 0,3sec să acționezi.

                Fără troică (gps+speedcam, CB, detector radar) e o prostie să mergi cu viteză altfel faci ca asta
                t0rquemada
                Loganist de 5 stele
                Last edited by t0rquemada; 26 May 2016, 09:10.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #23
                  Alerta de laser e doar o notificare ca ai fost "premiat", cam la fel e si cu radar-ul folosit instant-on. In plus, au aparut o multime de surse noi de alerte false, ex. sistemele adaptive cruise control sau de monitorizare a unghiului mort la masinile mai noi, care emit unde in banda k. Daca mergi in aceeasi directie cu o masina care are aceste sisteme, o sa ai in permanenta alerta de la detector si ori il inchizi, ori il ignori, iar daca masina respectiva vine din sens opus o sa primesti distr-o data alerta maxima in banda k si poate franezi brusc, si intra cel din spate in tine sau si mai rau.
                  Parerea mea este ca detectorul a devenit doar o sursa de zgomot, si iti da si un fals sentiment de siguranta.

                  Comment


                  • #24
                    Fișierul meu de speedcam are toate locurile în care a fost/este control radar/în trafic/ICSTR/RAR.
                    Avertizează gps-ul și poate porni și detectorul în zona respectivă.

                    La surse perturbatoare detectorul meu nu trece de 3, la radar Ka(Logan), K(MCV) trece de 5 și ajunge la 9 iar la instant on și Lidar am avertizare separată.

                    Frânezi brusc dacă nu știi să mergi (ăla din spate să păstreze distanța, altfel plătește - există cameră de trafic și pe spate), troica e ca să mergi, pe cât posibil, cu viteză constantă indiferent de localitate sau nu.

                    E dreptul tău să te protejezi și obligația lor(radar) să te prindă, nu vrei să te protejezi, - perfect mergi legal sau plătești amenda
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #25
                      daca vrei galagie(alta sursa de zgomot) renunti la detector si iti iei statie cb... daca vrei sa conduci mai in liniste, cat de cat sigur si cu viteze putin peste limita folosesti waze.

                      Comment


                      • #26
                        Alerta la nivelul 5-9 ai cand mcv-ul e la 2-300 de metri si deja te filmeaza, dar daca e la mai mult de un km o sa ai alerte la niv. 2-3,nu stii daca e radar sau alerta falsa, si daca se prelungesc pe mai multi km devin deranjante. Tu ce faci daca primesti brusc alerta maxima (niv. 9) in k, nu franezi? Pana la urma detectorul iti "permite" sa mergi cu viteza mare in localitati, in afara nu prea am vazut radare, doar pe autostrazi, si daca esti amendat pt. viteza pe autostrada inseamna ca esti inconstient.

                        Comment


                        • #27
                          foloseam detectorul (si statie cb) la drumuri lungi. era bun mai mult pentru factorul "psihologic" , sa incetinesc in localitati unde "tipa" , desi stiam 99% ca nu-i radar de la statie. incetineam spre 60 de la 2-3k. in 4 ani si peste 50.000 km m-au prins o data cu 79 cand iesisera cu mcv-ul de pe o strada laturalnica si detectorul m-a facut sa incetinesc de la 90si ceva.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by liviunvl View Post
                            ...Tu ce faci daca primesti brusc alerta maxima (niv. 9) in k, nu franezi? ...
                            Nu, nu frânez pentru că:
                            -înainte de a pleca și pe drum întreb "colegii" prin CB
                            -trebuie să cânte gps-ul(medianav sau garmin funcție de mașină)
                            -trebuie să fie o mașină oprită în zonă (alertă 9 pe K când ești singura în mijlocul câmpului nu vei vedea)

                            waze e zero barat în țară, dacă nu ai wazeri nu ai date.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #29
                              Probabil ca fiecare utilizator de detector si-a format in timp un mod de reactie la alerte, in functie si de experienta , de restul "pieselor din troica" etc. Eu vreau sa merg mai relaxat, m-am saturat de zgomotul detectorului, cred ca pot evita amenzile de viteza cu informatiile obtinute prin statia CB si un regim de rulare mai apropiat de viteza legala.

                              Cu privire la Waze nu sunt de acord cu tine, exista wazeri. Eu l-am folosit la cateva drumuri lungi si chiar am primit alerte in timp real(nu mai vorbesc de hartile actualizate la zi sau alegerea rutei optime). Normal ca nu te poti baza 100% pe el, asa cum nu te poti baza in totalitate nici pe detector, nici pe statie cb.
                              liviunvl
                              Loganist de 5 stele
                              Last edited by liviunvl; 26 May 2016, 15:27. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                Rectific: waze e zero barat în țară, dacă nu ai wazeri pe traseul tău nu ai date.(în special radar și ambuteiaje)
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google