What is that???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E de la tavita bateriei tubul acela.
    No, apoi blana
    Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
    ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

    Comment


    • #17
      din partea celor care-am batut campii cu scurgerea de la a/c, mii de multumiri pt corectare. apropo, apa de la a/c totusi pe unde se scurge ?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Originally posted by csebalyn View Post
        din partea celor care-am batut campii cu scurgerea de la a/c, mii de multumiri pt corectare. apropo, apa de la a/c totusi pe unde se scurge ?
        buna intrebare...
        o fi alt "tub" ( ca astia de la Dacia se au la pus tuburiiii... chiar daca nu folosesc la minic )
        scuze !
        "Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari

        Comment


        • #19
          Originally posted by csebalyn View Post
          apropo, apa de la a/c totusi pe unde se scurge ?
          Mai pe la mijocul masinii este un furtunas alb, scurt, prin care se scurge condensul de la AC.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Vgt-egr

            Originally posted by andrei View Post
            La dCi-ul de 70 CP comanda valvei EGR se face mecanic.
            salut voi cred ca vb de supapa de vgt adica supapa prin care intra aerul de comanda pentru modificarea geometriei turbinei. Ca motorul de 85 este cu geometrie variabila ? nu ?
            iar vgt inseamna recircularea electronica a gazeleor si se intalneste mai fregvent pe motoarele euro 3 sau euro 5 in combinatie cu VGT.
            o sa va spun sigur ca de prin 20.02.2008 o sa ma pot uita exact.

            Comment


            • #21
              mishu, hotaraste-te odata ce-i vgt-ul.... imi pare rau sa te dezamagesc, dar dci85 are tot turbina simpla. vgt inseamna "variable geomtry turbine". recircularea se numeste egr "exhaust gas recirculation"...apropo, modificarea geometriei turbinelor se face hidraulic, nu pneumatic. "duda" de aer ce-o vezi tu pe turbo e bov "blow off valve", adica atunci cand se depaseste o presiune presetata in compresorul turbinei, se elibereaza respectiva presiunea in atmosfera. e acel "suierat" scurt dupa ce ii dai blana motorului si lasi brusc acceleratia...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                @mishu: Eu ziceam ca e comanda valvei EGR (Exhaust gas recirculation) care este o tehnica de reducere a emisiilor de NOx, deci n-are nici o treaba cu Variable geometry turbocharger (VGT).
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  salut!
                  Am un logan Kiss DCi 85 CP nou.
                  In momentul pornirii motorului,pe langa zgomotul obisnuit se aude un tiuit destul se suparator.Poate sa-mi spuna cineva daca e normal? Nu stiu sigur daca dupa ce plec cu ea mai face dar o sa verific(am impresia ca dupa ce se incalzeste nu mai face).
                  Am un prieten care are un logan DCi de 65 CP si al lui nu face niciodata.
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #24
                    E pompa de la servodirectie si zumzaie pt ca este electro-hidraulica. La prietenul tau pompa este antrenata de motor.

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc frumos,m-am linistit.
                      Prietenul meu nu are servo-directie,de asta nu face inseamna.

                      Comment


                      • #26
                        toate dci cu directie asistata au eps (electric power steering). benzinarele au servodirectie hidraulica...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Am un kiss dci 85 cp . Il am din Noiembrie 2007 pina acum sunt super mulumit de el dar am si eu 2 intrebari.
                          1. Cauciucurile de pe masima sunt Michelin made in Romania si rezerva este tot Michelin dar este mede in Italy. Sa fie ceva necurat?
                          2. Dupa ce pornesc motorul la vreo 5 minute de mers se aude in partea stinga sus un zgomot ca de motoras ceva, problema este ca nu merge constant pt ca atunci nu imi faceam probleme, merge asa...aleatoriu 5 sec se opreste si iar 10 sec etc (stiu ca nu este de la sevodirectia asistata electronic) dar atit. Voi aveti habar?
                          Multumesc!

                          Comment


                          • #28
                            1. Cauciucul de pe rezerva esti sigur ca e Made in Italy? Scrie clar pe el? Si pe celelalte scrie Made in Romania?
                            2. Zgomotul in ce conditii se aude, cu motorul cald/rece, cu consumatori porniti? Sau se aude oricand?
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              1. Sigur ca da pe masina sunt made in Romania si rezerva made in Italy.
                              2.sunetul dubios se aude aproape mereu dar nu constant...
                              Scuze dar nu prea ma pricep cu topicurile astea .... mai gresesc sunt incepator....
                              Multumesc

                              Comment


                              • #30
                                Zgomotul poate fi de la ventilatorul din spatele radiatorului, dar nu cred, ca e dCi si nu prea porneste asa des.
                                Eu as zice ca e de la EGR, ceea ce e normal.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google