Ajutor Cumparare Jante Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da. Am ET-ul de 38 si nu am nicio problema.
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • #17
      Am intrat si eu in posesia noului Sandero
      Intrebare:
      se potrivesc jantele de pe Logan PH2 (2009) pe Noul Sandero?

      Comment


      • #18
        da, se potrivesc
        eu am jantele si anvelopele de iarna de la vechiul logan ph 2, si merg fara probleme pe loganul 2

        Comment


        • #19
          am vazut un logan cu janta din poza, din ce-am cautat rapid pe net pare sa fie de opel 4x100, latime 7j, diam 15', mai multe nu stiu, as putea face rost de ele la un pret foarte bun, am un amic care face Germania des......merita sa le cumpar?.....pot fi montate pe Logan/Sandero2 fara riscuri? am vazut ca sunt puse pe ele cauciuc 185/65/R15.
          Attached Files
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • #20
            Cred ( sper ) ca vei scoate sigelele alea jalnice de Opel, n-o sa le pui asa pe Logan nu ?

            Comment


            • #21
              Este o poza facuta intr-o parcare, aiurea, m-a intereseaza dimensiunile jantelor, si daca se potrivesc pe logan2 cu cauciucurile 185/65/R15, nu am facut comanda inca (oferta este 100-150/buc), persoana care o sa le aduca din Germania nu este un cunoscator. intrebarea este pentru cei care au vazut si cunosc aceste jante.
              Attached Files
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • #22
                Opel parca avea distanta intre prezoane 4*100 ca loganu. Nu stiu diametrul de centrare.
                Last edited by einstein1984; 5 November 2014, 13:23.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #23
                  Din amintiri, cred ca masina era Logan ph1
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #24
                    La Opel e butucul de centrare mai gros, pentru Reno trebuie inelele alea de centrare, la jantele mele ASW scrie ca se pot folosi pe Reno/Opel, la Reno se monteza cu inelele de centrare incluse in pachet.
                    Mi se pare ca la Reno/Dacia este 60 mm butucul, la Opel este 67 mm, inel de centrare de la 67.1 ( diametru pe janta ) la 60.1 diametru centrare pe butuc Reno/Dacia, asa sint inelele.

                    Comment


                    • #25
                      Sa presupunem ca am jantele, ce accesorii mai trebuie la ele? (inele centrare, prezoane, ventile, etc), ce preturi au accesoriile? Pretul total este avantajos? Este mai bine sa apelez la o firma specializata in roti?
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • #26
                        jantele de OPel au centrul mai mic (57,1) la fel ca cele de golf2 sau cielo sau Solenza. mergi cu ele la un strungar si, pentru un pret mic, ai diametru interior de 60,1, fara inele si alte balarii.

                        La jantele de vara (le-am si uitat numele) am inele de centrare de plastic. sunt ok, inca intregi, dar au pasiunea de a ramane pe butuc cand dai roata jos, iar la o pana ai nevoie si de o surubelnita

                        Comment


                        • #27
                          razvanamza, multumesc pentru raspuns! cred ca latimea este 7j, merg cauciucurile 185/65/R15 pe ele? nu cunosc ET, sunt probleme cu partea mecanica, stabilitate, etc? nu ma intereseaza aspectul legal - doamne ajuta.....
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • #28
                            Inele e obligatoriu, ( mai ales la cele de Opel cum spuneam ), normal valve, si prezoanele sint de lungime potrivita pentru janta respectiva.
                            Eu nu m-am riscat cu SH, am luat noi ( da, chinezesti ASW) au venit cu inele, prezoane, valvele le-au pus de la vulcanizare cind am pus cauciucurile.
                            Janta e o piesa importanta la masina, chiar daca nu se vede lovita, chiar daca se poate echilibra dupa ce se monteaza pneul, la SH niciodata nu poti sa stii ce tratament a avut inainte, cite lovituri a incasat, daca este cumva fisurata n-ai cum sa vezi asta, si te poti trezi la 150 km/h ca ramai fara roata. Chiar daca chinezesti nu sint cele mai bune, eu le consider pentru mine mai sigure decit orice SH.
                            Nu as folosi niciodata jante SH ( de aliaj vorbesc, la tabla e altceva, alea se indoaie, nu se crapa /sparg ca aliajul ), mai bine china noi, asta gindesc si asa am si facut.

                            Comment


                            • #29
                              bogdan_cr, m-ai pus pe ganduri.....tipul care are obligatie fata de mine arata ca in avatarul lui Kojak, este totusi un om serios de la tara.....el vine acasa dupa sarbatori, am sa vad ce fac pana la urma, dau cu banul China sau Opel.....
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • #30
                                Oti, legatura dintre sol si masina se face prin roti, adica jante si anvelope. Este bine sa fii sigur de calitatea acestora, este vorba in primul rind de siguranta ta si a celor din masina, dar si a celorlalti participanti cu care te intilnesti in trafic.
                                Jantele alea pot fi luate de pe o masina care a suferit un accident de dauna totala, nu ai de unde sa stii...ai pune asa ceva pe masina ? Eu nu.
                                Nu trebuie sa lasi pe seama norocului chestiile astea. E un " joc " prea important ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google