Auto-resetarea datelor din CB (masa insuficienta la tabloul de bord)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ai curatat si surubul de pe cutia de viteze de vopsea?
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      am pus inca o masa pe motor. cablu de la minus pe blocul motor.

      Originally posted by dsign View Post
      mai, ideea e simpla


      1. masa insuficienta intre bord si caroserie.

      Solutie: se trage un fir pe bara de rabnforsare din spatele bordului, asa cum a aratat Fabian

      2. masa insuficienta intre motor si caroserie - motorul este izolat fata de caroserie prin tampoanele de cauciuc

      Solutie: se trage masa intre motor sii caroserie, asa cum ne arata Fabian, sau in zona suportului din dreapta al motorului.

      3. Masa insuficienta baterie-caroserie

      Solutie: cablu gros de la minus baterie pina pe caroserie



      Din nefericire nu pot spune ce dimensiuni au papuceii, eu am facut asta prin tatonari

      cum imi dau seama in care din cele 3 ma aflu?
      si are ceva dak trag trei fire
      Last edited by andrei; 20 February 2008, 22:16.

      Comment


      • #18
        n-ai ce sa gresesti daca le faci pe toate trei, cu conditia sa le faci pe toate la minusul bateriei. simplu. daca nici asa nu merge, poate ii iei pe aia de la service la intrebari. s-ar putea sa ai contact imperfect in mufa din bord, caz in care remedierea ti-as recomanda s-o faca dacia service, daca tu nu te pricepi
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          am fost cu masina in service de vreo 5 ori si ei zic ca masina nu are nimic defect. in prima faza dupa vreo 3 vizite in service mi-au zis ca e acumulatorul defect si le-am zis k daca e defect, e defect de nou fiindca prezinta problema asta de la 3 luni. au zis sa schimb acumulatorul si daca mai face o sa se schimbe tabloul de bord. am fost din nou cu un acumulator luat de la un prieten l-au verificat a fost ok si ei au zis ca nu accepta constructorul schimbarea pe garantie(eu atunci intreb de ce nu se gaseste ceva care sa remedieze defectul sau daca nu se poate sa se schimbe? raspuns: nu putem schimba o piesa care nu e defecta trebuie sa prezinte un defect permanent si normal ca nu prezinta cand ma duc cu ea in service deci concluzia e ca nu stiu ce sa faca) + ca m-au pus sa platesc si 25 lei (cica diagnosticarea) dignosticarea insemnand o simpa verificare a acumulatorului fiindca doar asta au facut la ultima vizita. nu vreau sa jugnesc pe nimeni dar cred ca personalul din serviceuri nu este pregatit mai deloc.
          daca poate cineva sa ma ajute in remedierea defectului. multumesc

          nu mai citati postul anterior !
          Last edited by Seba; 21 February 2008, 17:08.

          Comment


          • #20
            io cand am fost cu ea mior facut test de injectie si or strans borna de minus pe baterie.cica nu are nimimk si ca dak se mai reseteaza sa merg la ei. am mers de vreo 3 ori aceeasi chestie si ca sa o tin sub observatie. is batuti in cap si nu stiu sa se gandeasca la alte solutii sau cauze. dak nu pot remedia problema ori ca nu stiu ori ca nau chef iti spune simplu: " asa face la toate loganurile" citat un domn mecanic de acolo.

            Comment


            • #21
              la mine e exact invers: spun ca nu au mai intalnit aceasta problema. pana la urma ce se poate face?
              Last edited by Seba; 21 February 2008, 17:08.

              Comment


              • #22
                Mergi la alt service. Daca nu o rezolva, sunt obligati sa-ti schimbe tabloul de bord.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  stiu ca asa ar trebuiiiiiiiiiii da dupa ei ar trebuiiiii sa fie un defect permanent. ce ot sa fac in cazul asta?
                  merci

                  nu mai cittati postul anterior!
                  Last edited by Seba; 22 February 2008, 12:11.

                  Comment


                  • #24
                    Daca nu reusesc sa gaseasca defectul, desi e relativ usor de gasit, vor schimba si tabloul de bord sa vada daca de acolo e problema.
                    Mai bine du-te mai intai la un electrician sa vada si el cum sta treaba cu tresa de masa.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      zimi si mie cam ce masuratori trebuie sa fac sau ce verificari poate gasesc ceva care nu e in regula. mersi
                      Last edited by Seba; 22 February 2008, 12:14.

                      Comment


                      • #26
                        Iei un multimetru si masori valorile pe firul de masa care porneste de la borna - de la baterie.
                        Iti zice Fabian mai multe detalii.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          se mai stie ceva de auto-resetarea tabloului de bord
                          mai am o pr dupa ce am tras inc 2 fire de masa de la acumulator pana la caroserie si alta pe motor cand franez mi se aprinde la o intensitate scazuta martorul din bord de ceata. ce sa fie?multumesc

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by alex86 View Post
                            se mai stie ceva de auto-resetarea tabloului de bord
                            mai am o pr dupa ce am tras inc 2 fire de masa de la acumulator pana la caroserie si alta pe motor cand franez mi se aprinde la o intensitate scazuta martorul din bord de ceata. ce sa fie?multumesc
                            e o problema in cazul tau normal nu trebuie sa se modifice nimic la partea electrica daca legi un fir la masa in plus asta numai daca ai facut corect legaturile, totusi incearca sa dai jos ce ai montat si vezi ce se intampla poate ai facut o legatura gresita. daca se manifesta la fel adica se aprinde martorul de ceata din bord mergi la service.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              am luat fir mai gros de la borna de minus si am dus unul pe caroserie inde era si celalalt dus iar al II lea l-am prins pe motor o sa pun un filmulet sa vezi la ce ma refer sigur nu am gresit nimic k nu aveam ce sa gresesc

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by alex86 View Post
                                am luat fir mai gros de la borna de minus si am dus unul pe caroserie inde era si celalalt dus iar al II lea l-am prins pe motor o sa pun un filmulet sa vezi la ce ma refer sigur nu am gresit nimic k nu aveam ce sa gresesc
                                eu te cred ca nu ai gresit. eu dupa ce am montat CB nu am mai umblat nicaieri dar nici probleme nu am avut. in cazul asta nu am nici o idee de ce sa se aprinda martorul de ceata din bord ca ai legat o masa in plus. e posibil ca tabloul de bord sa nu aiba masa suficienta de aici rezultand resetarile CB-ului dar asteapta pareri si de alti colegi de pe forum
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google