Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dr_mke View Post
    In fond si la urma urmei Dacia 500 Lăstun face acelasi lucru cu Loganul din dotare, deci, de ce sa cheltui mai mult ? Are motor, volan, pedale, roti, nu te ploua si nici nu te bate vantul.

    Ce spui tu se rezuma la zicala cu capra vecinului.

    PS > de ce sa faci dus in fiecare zi, la urma urmei tot transpiri. Ajunge si o data pe saptamana. Ce uameni !
    Ai interpretat cum ai vrut ce am zis. Daca citeai ce ziceam legat de piesele de calitate, ce tin de siguranta pasagerilor, poate nu bagai in discutie Lastunul.

    Capra vecinului nu ma pasioneaza, pentru ca altfel nu cumparam Logan, ci alta masina, sa ma falesc la vecini. Doar ca nu-s genul, chiar de exista buget si atunci, exista si acum, pentru ceva superior cu cateva clase Loganului. Imi e mila de masina de servici cate gropi ia cu costuri serioase, asa ca Loganul e potrivit si el la ceva: la luat gropi la costuri mici.

    Prefer sa bag banii in confortul familiei, vacante si altele, nu in harburi gen Logan pentru a-i mari performantele cu 0.01%. Eu sunt adeptul masinii stock, cum a fost facuta de la mama ei, producatorul.

    Nu inteleg ce aveti voi, cei care folositi Iridium, cu cei care folosesc bujii normale, simtiti un fel de dispret ca nu ne alaturam cauzei voastre, de folosesti expresia "ce uameni!"?
    Eu consider oameni absolut normali pe oricine care isi ingrijeste masina minim in limitele trasate de producator.
    Loganul nu e masina de colectie sa stai cu carpa langa ea sa o lustruiesti zilnic, nu are o valoare nici cat o ciocolata expirata, dupa 5 ani, e doar un mijloc de locomotie.

    Eu spun ca te atasezi prea mult de masinile pe care le ai. O sa scapi de asta, cand o sa devii tata. Daca iti doresti. Toate bune!
    Last edited by mr.K; 3 February 2014, 11:04.

    Comment


    • nu se poate atasa un poll acestui topic? ca eu sunt curios ce foloseste lumea
      apropo denso tt e 13.5 lei? ca sa stiu daca aia e
      cea iridium de la denso e 42... si distanta 1.1... cine a folosit a lasat distanta asa? ca stiu ca sunt sensibile.
      Last edited by sorin1983; 3 February 2014, 11:45.

      Comment


      • dr_mke: in fond si la urma urmei de ce ti-ai lua un Logan, ca mai apoi sa te declari total nemultumit si sa incepi sa cumperi cele mai scumpe bujii, cele mai scumpe uleiuri, jante de sute de euro, cauciucuri tot la fel, sa incepi sa schimbi frane, evacuari, interne pe la motor... la final sa tragi linie si sa constati ca ai bagat x mii de euro si ca ai tot un Logan, doar cu motz. Esti pasionat? Da, bravo tie, o inteleg si pe asta. Ai facut o afacere buna? Pai nu prea. Pai de ce? Pai simplu, daca voiai masina de fuga nu-ti luai Logan, iar banii pe care i-ai bagat n-o sa tii mai recuperezi in veci, ca esti pasionat inteleg, dar nu te bate in piept ca ai facut afacerea vietii.

        Asa e si cu bujiile astea Iridium, or fi ele bune, dar pentru Logan sunt oricum numai rentabile/profitabile nu, raportat la cum utilizeaza majoritatea posesorilor masina, cu orice bujii ok la 50 de lei setul faci 40-50.000 km fara greturi. Tu ii sfatuiesti sa dea 250 lei sau mai mult, pe un singur set, pe care sa-l tina 100.000 km, pentru o imbunatatire aproape neglijabila. Asa se uita si cei de la service la mine cand le aduc sa-mi puna la Logan ulei Castrol Edge 0w40 de +50 lei/l, dar eu sunt constient ca-mi fac un moft, nu o necesitate. Asa e si la tine cu bujiile astea, iti faci un moft, chestia e ca tu nu prea constientizezi asta si le consideri necesitate.

        Comment


        • Eu mi-am luat masina de facut naveta. Media rulajului anual este ~50.000 km, benzina si intretinerea suportata din buzunarul propriu.

          0,1 litru / 100 km
          1 litru / 1000 km
          10 litri / 10.000 km
          100 litri / 100.000 km
          200 litri / 200.000 km

          100 x 5,5 lei = 550 lei. In realitate, consumul este cu cca 200 ml/100 km mai mic, deci suma se dubleaza. In kilometrii astia, am cumparat 3 seturi de iridium, al 3-lea set mai are inca 30.000 km de rulat. Doar din diferenta de consum socotita la 100 ml/100 km s-au platit singure.

          Jante ? Ai baut carbid ? Eu am jante OEM.

          Care interne la motor schimbate ? Bujiile ? Termostatul ?

          Evacuari ? Care ? Gume de sute de euro ? Pai cat sa coste un set de gume bune, 100 de lei bucata ?

          Sa tragem linie. Am luat masina cu 5000 euro acum aproape 4 ani la 28.000 km. Acum are 205.000 km. Am inlocuit 1 set amortizoare, 2 randuri de discuri, 1 rand de rulmenti, bratele inferioare, capetii de bara, si acum la 203.000 km, o buba la cutie. Daca vand maine masina, iti garantez ca-n 3000 euro se marita destul de rapid, pentru ca nu ai ce sa faci la ea decat sa pui benzina si sa-i dai talpa. Eu chiar cred c-am facut o alegere si-o afacere foarte buna.

          Un set de NGK V-line costa sensibil sub 100 de lei, la fel orice alt soi de bujii bune. Eu nu dau sfaturi in legatura cu ceva ce nu am folosit pe masina proprie. Daca 100 de lei ti se pare mult o data la 2-3 ani, cat este rulajul mediu in romanica, cred ca n-ar trebui sa ai masina. Atunci pentru un plin de benzina ce faci ? Imprumut la banca ? Cam asa prezinti tu situatia. Si vezi ca setul de iridium costa cam 200 de lei, deci cu maxim 150 de lei in plus.

          Eu sunt prea sarac ca sa-mi cumpar lucruri proaste. Poate tu esti foarte bogat.

          Consumul de carburant si raspunsul motorului sunt influentate direct de calitatea scanteii (a bujiilor, fiselor, bobinelor de inductie), de starea filtrului de aer, care de la un anumit nivel de imbacsire depaseste capacitatea de compensare a ECU si calitatea benzinei. De asemenea, presiunea in anvelope si alte cateva chestii.

          Concluzie ? Bujii de calitate buna, filtru de aer curat, benzina buna, presiune buna in roti.

          @ mr.K: daca prin absurd maine m-as trezi c-un Lastun, ar fi cat se poate de aproape de stare de functionare de nou, cu cele mai bune anvelope gasite pe dimensiunea respectiva, etc, samd. Ia n-o mai intoarce tu fix ca mandria noastra de prim ministru, ca-ti si pun porecla, acusica ! Problema este ca ''voi'' nu suportati ca altii incearca sa vada cum merge masina cu alte bujii mai rasarite, la pret discret mai mare. Chiar merita. Asa ca, mucles !

          Nici unul dintre ''noi'' nu s-a pretat la ce spui tu. Din contra. Am expus clar diferentele, necoafate.

          Mergeti si urlati la luna, ca de porcariile pe care le tot scrieti, ne-am cam saturat.
          Last edited by dr_mke; 3 February 2014, 20:56.
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by dr_mke View Post
            Consumul de carburant si raspunsul motorului sunt influentate direct de calitatea scanteii (a bujiilor, fiselor, bobinelor de inductie), ...
            Insignifiant față de o mică dereglare a culbutorilor, de pildă...
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Ca se simta asta, trebuie sa fie uzura foarte mare. In 140.000 km, la SN am avut 2 supape de evacuare la care a trebuit sa se regleze jocul. Restul, never. Masurate de vre-o 3 ori.
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by Nepotu123 View Post
                http://www.daciashop.ro/aprindere/ap...-iridium-tough
                Eu aici m-am uitat. Stii vorba aia, cand esti bogat si ai valoare ca ai dat "imensa" suma de 244 lei pe niste bujii trebuie sa-ti arati "valoarea" facandu-i pe altii saraci. Tu ia-ti si un set de jante de Porsche, ia sa vezi ca va incepe sa fuga de sub tine Loganu. Noi astia alde mai saracii am realizat ca Loganul e tot Logan, il intretinem bine dar nu-l placam cu "haur", si tot asa de saraci ce suntem, ne-am mai luat si alte masini(daca intelegi ce vreau sa zic prin masini). Si conducand si alte masini, ne-am dat seamna ca decat sa-ti iei un magar si sa bagi x lei in el incercand sa-l faci cal, mai bine suma aia o pui deoparte si-ti iei direct un cal. Asa ca te rog, nu-mi mai duce grija mie si celorlalti saraci ca mine care mergem cu NGK-uri si care nu avem acasa un altar cu Loganu din parcare placat cu haur de 24 k.
                Mai mai repet a mia oara, eu doar am pus problema rentabilitatii acestor bujii pe o masina simpla si fara pretentii cum e Loganu, vs bujii normale, nu am nimic cu cei care au Iridium, fiecare e liber sa dea si 1000 lei pe un set, sa le foloseasca sanatosi si cati mai multi km!
                Salut.

                Ti-am citit si celelalte posturi si ti-am inteles modul de gandire. Tu esti cel care, atunci cand vinde masina spune ca a fost ingrijita si ca ai avut grija de ea ca de ochii din cap si ca nu ai avut nici o problema... cand de fapt tu schimbai uleiul pe la 25-30.000km, o spalai intr-adevar foarte des (la curte cu galeata de apa ca la spalatorie aia cer bani) insa ca si bani nu bagai in revizii fiindca... costa. Apoi o dai unuia care nu isi permite o masina noua si te crede cand ii spui ca ii dai o minunatie de masina.. care in 6 luni de la vanzare incepe sa ceara bani ca o gaura neagra de la piesele care incep sa "cada" (poate chiar la propriu).

                Nu cred ca esti in masura sa vorbesti de costurile de intretinere ale unei masini atata timp cat ai mentalitate de samsar.. eu personal nu o duc in reprezentanta si nici piesele pe care le schimb nu sunt cele mai bune, dar fac tot posibilul sa cumpar consumabile/piese de calitate. Aici e diferenta dintre tine si multi altii de pe forum. Noi folosim Loganele la capacitatea maxima fara frica de posibile probleme tehnice fiindca stim ce piese folosim, pe cand tu esti un pericol public..

                Cand ai schimbat ultima oara lichidul de frana? Nu ca as vrea sa imi spui, e o intrebare retorica..
                "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                Comment


                • Am NGK Iridium de fix 93.000 km din care peste 40.000 pe GPL. Performante si consum ca in prima zi.
                  Ma incapatanez sa le tin pana efectiv crapa, sa vad cat rezista de curiozitate. La cum arata mai am de asteptat mult si bine.

                  Comment


                  • @alessandro le dai jos de pe motor din cand in cand sa vezi cu arata ?...Daca DA, cam la cat timp sau mai exact la cati km ?

                    Comment


                    • Originally posted by fuzzy View Post
                      Salut.

                      Ti-am citit si celelalte posturi si ti-am inteles modul de gandire. Tu esti cel care, atunci cand vinde masina spune ca a fost ingrijita si ca ai avut grija de ea ca de ochii din cap si ca nu ai avut nici o problema... cand de fapt tu schimbai uleiul pe la 25-30.000km, o spalai intr-adevar foarte des (la curte cu galeata de apa ca la spalatorie aia cer bani) insa ca si bani nu bagai in revizii fiindca... costa. Apoi o dai unuia care nu isi permite o masina noua si te crede cand ii spui ca ii dai o minunatie de masina.. care in 6 luni de la vanzare incepe sa ceara bani ca o gaura neagra de la piesele care incep sa "cada" (poate chiar la propriu).

                      Nu cred ca esti in masura sa vorbesti de costurile de intretinere ale unei masini atata timp cat ai mentalitate de samsar.. eu personal nu o duc in reprezentanta si nici piesele pe care le schimb nu sunt cele mai bune, dar fac tot posibilul sa cumpar consumabile/piese de calitate. Aici e diferenta dintre tine si multi altii de pe forum. Noi folosim Loganele la capacitatea maxima fara frica de posibile probleme tehnice fiindca stim ce piese folosim, pe cand tu esti un pericol public..

                      Cand ai schimbat ultima oara lichidul de frana? Nu ca as vrea sa imi spui, e o intrebare retorica..
                      Uite, tu esti genul de romanas care mie-mi place cel mai mult, latra acolo in spatele gardului ca un catelus, arunca cu pietre, poate poate il baga si pe el cineva in seama, ba mai mult, cei 2 neuroni emit teorii cum isi spala altii masinile in fata portii, sunt samsari, nu intretin masinile s.a.m.d. Si pentru a-ti demonstra draga colegule ca in Romania sunt multi ca tine care-si dau cu parerea si arunca pietre aiurea din cauza vidului din cutia craniana, ti-am postat o poza cu ultima operatiune facuta la Loganul din dotare, la reprezentanta Dacia din orasul de domiciliu, in data de 03.10.2013.
                      A, si sa-ti mai spun ceva: cand puneam eu ulei de +50 lei/l si-mi montam cauciucuri Goodyear Eagle F1 pe cotetul din dotare, tie probabil ca-ti dadeam 5 lei bacsis la spalatorie ca sa-mi speli masina mai bine. Asta e, acum te-ai facut de ras, mai rau e ca sunt multi ca tine si nu prea dam inainte ca tara/mentalitate/cultura.

                      @ dr_mke: tu te invarti in jurul cozii de vreo nspe postari... incercand sa-mi eviti intrebarea, te faci ca nu intelegi. Nu-i nimic, mai incerc inca o data:
                      Pe un Logan, pe care il folosesti normal, cum fac 99.9% din utilizatori, nu la raliu, are rost sa pui cele mai scumpe consumabile posibile existente pe piata, cum ne recomanzi tu cu aceste bujii? Sau consumabilele care-ti ofera cel mai bun raport calitate pret, fara a dubla pretul masinii si fara a uita ca la sfarsitul zilei e un Logan si nu x masina sport? Ca o paranteza: ia zi-mi: cele mai potrivite placute de frana pentru logan sunt Ferodo Ds2500 nu? Mai iau 4l de ulei Motul 300v si cand trag linie socotesc ca am dat cat pe revizia la un Mercedes, dar eu am tot un amarat de Logan. Sau mai bine intretin Loganul bine, dar fara "a-l placa cu aur" si daca tot imi permit revizii de Mercedes imi iau unul?
                      In fine, ultima mea postare aici, nu vreau sa starnesc flame-uri.
                      Attached Files

                      Comment


                      • o tampenie curata sa dai 80 ron pe o bujie ....

                        Comment


                        • Originally posted by SYL40 View Post
                          @alessandro le dai jos de pe motor din cand in cand sa vezi cu arata ?...Daca DA, cam la cat timp sau mai exact la cati km ?
                          Nu crezi ca la 90 mii era cazul sa ma uit cum arata ? Asa de bun simt macar.

                          Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                          Comment


                          • Problema este ca ''voi'' nu suportati ca altii incearca sa vada cum merge masina cu alte bujii mai rasarite, la pret discret mai mare. Chiar merita. Asa ca, mucles !
                            Ba suport dom'le sa incerci ce bujii vrei, nu suport modul in care impui o parere. Mucles ii zici cui vrei tu, parintilor, iubitei si altor apropiati, nu-ti permite prea mult cu mine, ca nu ne-am ciocnit valizele la gara.

                            Tocmai, ca ti-ai luat masina de naveta, ai ales prost Logan, dar in 5000 de euro, e clar ca n-aveai ce alege.

                            La - -20 de grade zilele bujiile mele normale pornesc la sfert masina, baterie la a 4- iarna.
                            In continuare, nu simt nevoia de Iridium. Ma mir cum de ma mai suport.
                            Last edited by mr.K; 4 February 2014, 09:31.

                            Comment


                            • bujiile mele bosch la nesimtitul pret de 55 lei setul inca merg ok la 15k. sa le arunc?

                              Comment


                              • bujiile mele bosch la nesimtitul pret de 55 lei setul inca merg ok la 15k. sa le arunc?
                                Trebuia sa le arunci la 10k.
                                Ia-ti din alea cu pastila de platina, sa fii si tu in randul lumii, ca o sa patesti ca mine, or sa rada unii de tine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google