Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • abc
    replied
    Logan 1.4 din februarie 2007 cu 60 000 Km functioneaza fara probleme

    Merita inlocuite bujiile originale? Nu am umblat nicio data la ele.

    (In manualul de intretinere scrie ca se chimba la 30 000 Km)

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Logan 1.4 din 2007 cu 59 000 Km

    Bujiile sunt originale. Nu am umblat la ele. (De ce as fi facut-o?) Motorul functioneaza fara probleme.

    Leave a comment:


  • vali zak
    replied
    @prometheus-a mea are 160tkm,nu o am de mult timp, am parcurs cu ea 2500km, nu consuma ulei dar una din bujii a avut tot asa, depuneri de calamina pe o parte, doar ca nu stiu sa spun care, le-am inlocuit doar, nu le-am studiat foarte tare pentru ca nu am crezut sa apara probleme-am avut in trecut alt logan identic si nu au fost probleme la inlocuirea bujiilor Renault.
    ​​Astea au costat 15 lei bucata desi toti le vand cu 20 dar fiind vorba de epiesa am riscat, cand le-am ridicat am vazut eticheta cu conex pe cutii

    Leave a comment:


  • vali zak
    replied
    Da, asa cum banuiam, astia sunt tot cei de pe vremuri cand aveam berlina.... Am sa le mai port o perioada dupa care am sa cumpar ngk cum am avut, nici alea nu sunt scumpe, trebuia sa cumpar tot asa dar astea au fost mai la indemana. Sunt chinezesti sigur, nici nu am indoieli, pana una alta am pus in portbagaj si pe cele vechi, asa, pentru orice eventualitate

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Nici o incredere in conex astia, marfa china de aia de proasta calitate, am luat de la ei o monomaneta faruri L2 cica original in cutie Valeo, defecta din prima bine ca a primit- o inapoi la magazin de unde am luat-o.
    Cu bujiile alea cam tot aia cred, la cutii vopsite frumos sint buni chinejii astia. Cea mai proasta marfa auto distribuitor conex niciodata nu mai cumpar ceva de la ei.
    Cica ei nu fabrica nimic doar niste feratanii tobe de esapament, restul e distribuitor.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    vali zak eu nu am incredere in Conex(astia faceau tobe si ceva mecanica de calitate indoielnica), de aici si posibilitatea ca bujiile sa fie contrafacute.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Mai mergi cu ele, lasa injectia sa se adapteze la noile bujii, incearca daca poti sa faci un drum mai lung, dar, nu este imposibil sa fi luat o bujie care nu opereaza cum trebuie, indiferent de gap, inca nu da vina pe ele.
    Cele pe care le-ai pus tu acum, adica Renault 224018760R, le-am dat jos recent (25000 km la activ), cea de pe cilindrul 2, arata destul de nasol, simptome : accelerare in suturi, destul de neplacut de pe la 1800 rpm, pana la 2500 rpm in tr. 2 si tr. 3, in restul treptelor nu se manifesta, schimbate cu unele noi, identice ca producator si serie, au disparut problemele in accelerare pentru acel interval de turatii mentionat si trepte.
    Bujia incercuita, este cea de pe cil. 2, acea depunere este doar pe o parte a bujiei, nu pare a fi ulei, pentru ca din cate stiu eu, un motor care consuma ulei (mult ) scalda bujia in ulei, aspect umed si pe toata suprafata de lucru, la aceasta bujie, pare a fi depuneri de carbon si doar pe o parte(cea unde nu vine jetul de carburant), depunere uscata, electrod uzat(destul de mult). Mie imi pare ca ceva s-a intamplat cu bujia asta, a incetat sa lucreze cum trebuie, totusi este pentru prima data cand vad o asemenea uzura la o bujie, la motorul din semnatura, in 11 ani si 186k. Ulei consuma, dar putin, spre aproape deloc, verificat nivel dupa ultimul schimb facut, dupa 1226 km, nivel maxim. Imi place sa cred ca bujia in sine n-a mai functionat cum trebuie si ca pe cilnidrul 2 nu sunt probleme, insa nu este exclus, DAR cu bujie noua, a disparut acel comportament, daca erau probleme de compresie, consum ulei, se manifesta si cu bujie noua, problema persista indiferent de bujia aleasa. Daca si la acest set nou de bujii, cilndrul 2 strica bujia in acel hal, este clara treaba.
    Tot de pe acel site le-am luat si eu, putin probabil sa fi fost contrafacute, de obicei, se incearca copiere de calitate la bujii scumpe, gen iridium, nu la o bujie care costa 20 de lei, sa fim seriosi.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • vali zak
    replied
    Am un logan 2 1,2 D4F. Am inlocuit bujiile cu unele Renault 224018760R cumparate de la epiesa. Am reglat distanta ca al carte 0,9 dar prima pornire din zi e ceva mai lunga si in plus am auzit in cateva momente tacanit de avans. O sa ziceti ca vinovata e benzina, eu cred ca nu, aveam aceeasi benzina si cu bujiile vechi - NGK LZKAR7B care erau destul de uzate, distanta intre electrozi era cu mult peste 0,95.In plus azi la relanti avea si ceva fluctuatii.
    In trecut am mai avut modelul asta de bujii, au mers fara problemede aceea am cumparat iar si pentru masina asta.
    Intrebarea mea - este posibil sa fie facaturi? Sunt distribuite de conex si vandute de epiesa.

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Cu logan 0.9 Tce 2018, am 52kkm (din care 30kkm pe gpl) cu bujiile originale, minim 90% mers urban. Cu siguranță gapul s-a mărit, urmează să le schimb. Aș fi dorit să încerc echivalentrul celor de origine cod renault 224019133R UV1
    ​(ngk ILKAR7J7G/91121) cu Denso IXEH22FTT, ambele mărci sunt iridium. Cele de origine vin cu gap aprox 0,65-0,7 mm, cele de la Denso au gap 1 mm. Am dispozitiv special pentru micșorat gap, dar să aduc gapul la 0,65 mm la Denso e prea mare modificarea. Bobinele inducție la 0.9 Tce au fost gândite să meargă cu bujii iridium cu gap 0,65-0,7 mm, nu gap de 1 mm.
    A schimbat cineva la logan 0.9 Tce cu gpl bujiile de fabrică ? Ce gap aveau și la câți kilometri ?

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Neohori poti pune link sau ce model ai cumparat al testerului de bujii. Am vazut pe ali model de la Ancel sau de la Autool SPT101, pret aprox 150 lei.
    Multumesc!

    Leave a comment:


  • sorinus06
    replied
    Am schimbat la Sandero 1.2 bujii Beru upt 4 motorul merge super si la turatii mici si la turatii mari. Recomand cine vrea sa incerce.

    Leave a comment:


  • Neohori
    replied
    Am luat tester de buji, am vrut eu sa vad clar cum lucreaza si da , la bujiile de marca gen Denson, NGK iridium nu au fost probleme dar la cele ieftine de 10-14 lei bucata apar diferente de scanteie , de exemplu la un Renalut 2 poli nu aveam scanteie la 2000rpm dupa care brusc aparea si pana la 6000rpm mergea superb - e, exact in acea plaja soferul reclama o intrerupere la motor , am schimbat acea bujie si a disparut problema .
    Clar acest tester e mega binevenit in trusa mea de scule si testere . Am unul luat pentru test individual , cu beculet dar acesta nu arata numai daca functioneaza sau nu , deci ori mpoarta ori buna , nu am avut niciodata posibilitatea de a verifica in plaje de turatie si in timp util .
    Cele renault 128 in coada la cod pentru 1.6 mpi sunt mizerabile la forma arcului electriv vs un Denso k20TT (non iridium) , dau o scanteie haotica , merge catre un electrod si scurt trage si la celalalt moment in care scanteia din alb devine rosiatica - clar aici e o pierdere de putere
    Cele iridium sunt superbe , arc concentrat , alb intens continuu - Denso K20TT se apropie foarte mult de cele iridium doar ca flama nu este asa concentrata .

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    vezi sa dai de cateva ori la rand cu spray wd40, demontezi bujiile cu motorul cald, cu tubulara +prelungitor + teu de forta din trusa de tubulare.E mai rezistent.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Mie imi e si teama sa fac un control la bujii; NGK iridium, montate de peste 80 de mii. Poate imi fac curaj, zilele urmatoare.

    Leave a comment:


  • Neohori
    replied
    Dupa ce am spalat catalizatorul si toata linia de admisie cu L&M catalysator (atentie la cum trebuie folosit) motorul merge mai BINE decat mergea cand era nou , foarte multumit de bujiile clasice de la NGK bkr6e, 25k sa mearga bine , nu ma intereseaza la 7-8k km/an cat fac eu cu asta mica dar sa mearga impecabil .
    Am facut comanda si la un tester de bujii cu 2 intrari , ori poti compara 2 buji intre ele ori doar le verifici cu facilitatea de a putea regla turatia motorului de la 0 la 6000 rpm , 250 lei am dat pe cutiuta . Am si tester cu bec dar acesta nu pune in evidenta clar intreruperile la o anumita plaja de turatie .
    Denso ik20TT le-am montat pe un seat altea 1.6 mpi - pe acest motor functioneaza impecabil , le-am verificat pe site inainte nu le-am montat la om cu forta .
    Am si un set nou de renault originale luate pentru test comparativ cu NGK dar nu am mai avut timp sa verific , acum astept testerul .

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google