Am dat afara IK20-urile si am pus bujiile cu care a venit masina - Eyquem RFC 58 LZ2E - cu care am mers vreo 2 saptamani. Bujiile au la activ 53k, dar motorul si-a schimbat mersul in bine, asa ca azi le-am inlocuit cu Champion OE026/T10 - RC8DMC.
Din ce am citit in timpul asta, am inteles ca pentru GPL se recomanda bujii cu o clasa de temperatura mai rece (am atasat un tabel cu clasele de temperatura ale bujiilor). Probabil ca de asta nu merg bine la mine. Dar, ce ma surprinde este ca IK20-urile le-am scot curate, uscate si neafumate (vezi poza), dupa 3000km.
Bujii Logan
Collapse
X
-
Cheie bujii 14mm
Am găsit cheie de bujii de 14mm la primul magazin de piese auto pe stânga pe strada Gloriei (intersecție Jiului cu gloriei și bucurestii noi)-20 lei. E cu T lung și articulație la fel ca cele de 16mm din supermarket
Leave a comment:
-
eu am schmbat in 28.09 bujiile, am pus tot renault ca si cele vechi, chiar acuma m-am uitat la cod e 224018760R, deci din alea putin mai scumpeLast edited by florin_lou; 5 October 2018, 08:11.
Leave a comment:
-
Daca erau pe OLX eram convins ca e teapa dar e pe un sait care se pretinde a fi serios.
Leave a comment:
-
Cred ca-i teapa , pret de bujie fake.Last edited by prometheus; 4 October 2018, 14:16.
Leave a comment:
-
Originally posted by Fanez View PostTocmai ma pregateam sa intreb ceva despre bujiile pentru L2 1.2 16v dar am zis sa arunc intai un ochean pe net. Am gasit bujii OEM la 5 lei dar si cu 14 lei vandute de acelasi magazin. Aceeasi bujie, aceeasi descriere. Nu vad diferenta. https://www.epiesa.ro/bujii-dacia-lo...ubcat-100151/?
Leave a comment:
-
Și eu cred că am 1,1 sau chiar mai mult...nu mă deranjează; trage la fel, nu mi s-a modificat consumul, nu smucește la viraje strânse cu a 2-a sau a 3-a...
Acum fiecare face cum dorește...eu am considerat că așa este bine pentru mine...nu am pretenția că mă pricep...cu atât mai puțin să impun cuiva să facă așa sau să zic că nu a făcut bine...
60 000 km nu modific gap-ul sau cât le țin în motor nu umblu la el...acu câte zile or avea...le schimb și pun tot IK20TT...
Tu însă dacă le-ai modificat și ești mulțumit și ai vrut asta...nu este nici o problemă...dacă îți merge bine și consumul e la fel...e bine și ca tine...
Leave a comment:
-
Distanță bujii
Originally posted by SKF View PostEu nu sunt adeptul modificării distanței la bujii...și la K20TT le-am lăsat așa cum au venit, deși la cele clasice nu e nici o problemă să le modifici distanța.[/URL]
Apoi în urma uzurii le-am scos și am experimentat distanțe mai mult sau mai puțin apropiate de valorile recomandate.
Oricum sper că suntem de acord că nu puteam să las distanța de 1,1mm, nici măcar la astea cu iridiu.
Leave a comment:
-
Nu știu unde scrie că IK20 sunt dedicate performanțelor...pe situl lor vorbesc de 30 000 de mile.
Părerea mea este că au aceeași performanță cu IK20TT dar au ca și handicap electrodul de masă din nichel care se consumă mult mai repede; IK20TT au electrodul de la masă din platină și de aceea ei vorbesc de o autonomie chiar de 100 000 de mile.
Nu am încercat IK20 datorită prețului și mai ales că aproape la acceași bani pot lua o bujie de 4 ori mai durabilă...este o treabă de gust, fiecare a îndrăgit un anume model care l-a satisfăcut mai mult, sau de stil de condus...eu merg bătrânește și nu cred că voi sesiza vreodată diferențele între aceste 2 modele.
Deci mă pronunț doar din prisma datelor tehnice...
Știu că tu folosești consumabile de top (Red Line, etc) și ai tot respectul meu pentru asta...și eu mă străduiesc aproape la fel, dar stilul de condus diferă...pentru mine IK20TT sunt perfecte.
Leave a comment:
-
Originally posted by SKF View PostEu nu pricep cum pot să vă placă IK20 care sunt la fel de scumpe dar sunt garantate 20 000...IK20TT este cea mai avantajoasă variantă financiar ,tehnic și ce mai vreți...
Este o diferenta clara intre ele, orice ai zice tu.
Unele "agresive" dar cu durata de viata scurta si celelalte mai "blande" dar cu durata de viata...pana se sudeaza de chiulasa
Leave a comment:
-
Tocmai ma pregateam sa intreb ceva despre bujiile pentru L2 1.2 16v dar am zis sa arunc intai un ochean pe net. Am gasit bujii OEM la 5 lei dar si cu 14 lei vandute de acelasi magazin. Aceeasi bujie, aceeasi descriere. Nu vad diferenta. https://www.epiesa.ro/bujii-dacia-lo...ubcat-100151/?
Leave a comment:
-
Eu nu sunt adeptul modificării distanței la bujii...și la K20TT le-am lăsat așa cum au venit, deși la cele clasice nu e nici o problemă să le modifici distanța.
La cele cu iridium, cu electrodul central foarte subțire e o adevărată aventură...poți foarte ușor să îl rupi sau să îl ciobești...oricum la IK20TT gap-ul implicit din fabrică este de 1 mm
vezi aici
Leave a comment:
-
Am avut K20TT și eu, le-am schimbat la aproape 20.000km.
Începuse să fie lenevioară mașina, dar nu am avut parte de smucituri sau zvâcneli, mergeau încă bine. Dealtfel în urma acestei experiențe eu le consider cea mai bună variantă de bujii ieftine.
Am pus apoi IK20TT și eu și aprob ce a spus SKF despre ele: se simte diferență, trag mai bine, ralanti-ul e super stabil. La ~20.000km le-am dat afară și le-am refăcut distanța la 0,85 mm, că datorită uzurii sărea la toate de 1,1 mm. Sper să mai țină, și eu sper că ar putea duce 60.000km pe gaz.
Leave a comment:
Leave a comment: