Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SKF
    replied
    Și eu cred că am 1,1 sau chiar mai mult...nu mă deranjează; trage la fel, nu mi s-a modificat consumul, nu smucește la viraje strânse cu a 2-a sau a 3-a...

    Acum fiecare face cum dorește...eu am considerat că așa este bine pentru mine...nu am pretenția că mă pricep...cu atât mai puțin să impun cuiva să facă așa sau să zic că nu a făcut bine...

    60 000 km nu modific gap-ul sau cât le țin în motor nu umblu la el...acu câte zile or avea...le schimb și pun tot IK20TT...

    Tu însă dacă le-ai modificat și ești mulțumit și ai vrut asta...nu este nici o problemă...dacă îți merge bine și consumul e la fel...e bine și ca tine...

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Distanță bujii

    Originally posted by SKF View Post
    Eu nu sunt adeptul modificării distanței la bujii...și la K20TT le-am lăsat așa cum au venit, deși la cele clasice nu e nici o problemă să le modifici distanța.[/URL]
    Am zis dar reiau mai clar că nu mă dor tastele: am pus și K20TT și apoi IK20TT-urile cu distanța lor din uzină.

    Apoi în urma uzurii le-am scos și am experimentat distanțe mai mult sau mai puțin apropiate de valorile recomandate.
    Oricum sper că suntem de acord că nu puteam să las distanța de 1,1mm, nici măcar la astea cu iridiu.

    Leave a comment:


  • SKF
    replied
    Nu știu unde scrie că IK20 sunt dedicate performanțelor...pe situl lor vorbesc de 30 000 de mile.

    Părerea mea este că au aceeași performanță cu IK20TT dar au ca și handicap electrodul de masă din nichel care se consumă mult mai repede; IK20TT au electrodul de la masă din platină și de aceea ei vorbesc de o autonomie chiar de 100 000 de mile.

    Nu am încercat IK20 datorită prețului și mai ales că aproape la acceași bani pot lua o bujie de 4 ori mai durabilă...este o treabă de gust, fiecare a îndrăgit un anume model care l-a satisfăcut mai mult, sau de stil de condus...eu merg bătrânește și nu cred că voi sesiza vreodată diferențele între aceste 2 modele.

    Deci mă pronunț doar din prisma datelor tehnice...

    Știu că tu folosești consumabile de top (Red Line, etc) și ai tot respectul meu pentru asta...și eu mă străduiesc aproape la fel, dar stilul de condus diferă...pentru mine IK20TT sunt perfecte.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by SKF View Post
    Eu nu pricep cum pot să vă placă IK20 care sunt la fel de scumpe dar sunt garantate 20 000...IK20TT este cea mai avantajoasă variantă financiar ,tehnic și ce mai vreți...
    Taticu, IK20 (Iridium power) sunt bujii dedicate performantelor, d-aia se "consuma" dupa 20-25mii km, pe cand IK20TT sunt niste bujii excelente, super stabile si durabile dar niciodata n-o sa-ti urce in ture motorul cu ele ca si cu IK20.
    Este o diferenta clara intre ele, orice ai zice tu.
    Unele "agresive" dar cu durata de viata scurta si celelalte mai "blande" dar cu durata de viata...pana se sudeaza de chiulasa

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Tocmai ma pregateam sa intreb ceva despre bujiile pentru L2 1.2 16v dar am zis sa arunc intai un ochean pe net. Am gasit bujii OEM la 5 lei dar si cu 14 lei vandute de acelasi magazin. Aceeasi bujie, aceeasi descriere. Nu vad diferenta. https://www.epiesa.ro/bujii-dacia-lo...ubcat-100151/?

    Leave a comment:


  • SKF
    replied
    Eu nu sunt adeptul modificării distanței la bujii...și la K20TT le-am lăsat așa cum au venit, deși la cele clasice nu e nici o problemă să le modifici distanța.

    La cele cu iridium, cu electrodul central foarte subțire e o adevărată aventură...poți foarte ușor să îl rupi sau să îl ciobești...oricum la IK20TT gap-ul implicit din fabrică este de 1 mm

    vezi aici

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Am avut K20TT și eu, le-am schimbat la aproape 20.000km.
    Începuse să fie lenevioară mașina, dar nu am avut parte de smucituri sau zvâcneli, mergeau încă bine. Dealtfel în urma acestei experiențe eu le consider cea mai bună variantă de bujii ieftine.
    Am pus apoi IK20TT și eu și aprob ce a spus SKF despre ele: se simte diferență, trag mai bine, ralanti-ul e super stabil. La ~20.000km le-am dat afară și le-am refăcut distanța la 0,85 mm, că datorită uzurii sărea la toate de 1,1 mm. Sper să mai țină, și eu sper că ar putea duce 60.000km pe gaz.

    Leave a comment:


  • SKF
    replied
    Eu am motorul de 1.4 și am și GPL...
    Am folosit Denso K20TT și pe la 13-14 mii începeau problemele de aprindere...gazul le scurtează viața în mod alert...la mine începea mașina să zvâcnească, să meargă întrerupt în viraje luate cu a 2-a sau cu a 3-a...de aceea le schimbam cu uleiul la 10 000.
    De vreo 35 000 km am pus Dendo IK20TT...nu am cuvinte...am uitat de problemele de aprindere, de zvâcnituri la turații joase...iridium este net superior, se simte la pedală că are parcă mai mult cuplu...am dat 44 de lei pe una iar celelalte erau 11 lei...dacă mă țin 40 000 ies tot la banii ăia, dar mai comod un pic căci am uitat de bujii...doar le mai desfac când reglez culbutorii la interval de 20 000 și le face bine ca să nu se sudeze...
    Dacă m-ar ține 60 000 (cât intenționez să le țin) ies deja pe profit cu ele...
    Ele sunt garantate de producător 120 000 de km pe benzină...pe gaz probabil 60 000 datorită condițiilor grele de lucru...
    Eu nu pricep cum pot să vă placă IK20 care sunt la fel de scumpe dar sunt garantate 20 000...IK20TT este cea mai avantajoasă variantă financiar ,tehnic și ce mai vreți...

    Binențeles cu bobină și fișe ca lumea...eu am Beru la ambele după o experiență nefericită cu fișele Bosh.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Vad ca si codul OE033/T10 e compatibil cu 7700500155. Cred ca mai bine iau din astea, daca zici ca ai avut si au fost ok.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    La asta ma gandeam si eu, avand GPL, plus ca nu ma impac cu ideeq ca tre sa arunc IK20 in cateva luni. Nu pot sa zic ca a mers rau nici cu Champion Copper Plus dar am avut OE33 parca, nu codul specificat de Vitriol.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by andreyi View Post
    Eu as incerca anul viitor Denso IK20TT(daca tot au recomandare pentru GPL).
    Daca IK20 Denso Iridium Power nu ti s au parut WOW, IK20TT Denso, n o sa ti se para nici atat.
    Sunt mai soft ca sa zic asa decat IK20TT.
    Am avut si eu IK20TT, le am ținut cam 1000km...după care mi am luat IK20 Power ptr ca ma obișnuisem prea mult cum se comporta motorul cu ele.
    Pe de altă parte, diferenta intre masina lui Vitriol si a mea este ca a lui are gaz, de aici si comportamentul "defectuos" la ture mici al bujiilor IK20. La mine merg mănușa, n as pune niciodata altceva.
    Ar fi interesant de vazut daca IK20TT se pretează mai bine la gaz.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    O sa pun Champion OE 016/T10. Copper Plus. Raman pe Champion.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Vitriol, pai si ce pui pana la urma, si de unde gasesti o sursa de incredere? Eu as incerca anul viitor Denso IK20TT(daca tot au recomandare pentru GPL).
    Last edited by andreyi; 27 September 2018, 08:22.

    Leave a comment:


  • stolniceanulucian
    replied
    Eu am avut NGK V-line la Logan 1.4 gpl si s-a simtit o dierenta fata de bujiile originale

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Nu prea se mai gasesc pe piata bujii OEM 7700500155 originale. Sunt doar niste fake-uri stantate "Made in France" la 10-15 lei bucata.



    Mizeriile de pe piata vin din China, unde costa 0.45$ bucata. In poza de pe site se vede clar diferenta dintre una buna (care este Champion Copper Plus) si o chinezarie. Poate doar in reprezentanta Dacia sa mai gasesti una buna, dar nici sa cumperi o bujie normala la pret de iridiu...

    Asa ca cei care spuneti ca bujiile OEM merg prost, aveti grija la ce cumparati.
    Attached Files
    Last edited by vitriol; 26 September 2018, 22:50.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google