Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mumus
    replied
    Scrie ca se schimba la 60000, dar cum eu schimb totul mai repede...


    O sa intreb la service, sa vad de care sunt, daca or stii astia...

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Mumus, verifica daca nu cumva motorul tau a venit deja cu bujii cu iridium din fabrica si doar din astea trebuie sa pui.
    Eu am parere ca din alea ai, avand in vedere ca "turbatele" moderne cu cilindree mica doar asta folosesc in ziua de azi. Vezi cazul 0.9 TCe, ca tot suntem pe un forum Dacia.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Originally posted by madi View Post
    E vorba de bujii la diesel.
    Ops...


    Apropo, ma bate gandul sa pun bujii cu iridium in seat, merita oare? Sau e numai reclama, foloseste cineva?

    Leave a comment:


  • SpyKid
    replied
    Ce bujii imi recomandati sa pun in locul celor vechi ?
    Exista un anumit loc de nunde sa le achizitionez ori nu are importanta ?

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    E vorba de bujii la diesel.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    eu zic sa le schimbi singur, scoti fisele, pe rand sa nu le incurci, dai cu wd 40 in mai multe randuri in prealabil, ciocanesti fff usor bujia intre jeturile de spray, si dupa vreo 3 umeziri si ciocaniri, le scoti, dar sa ai o cheie mai ok, nu porcariile din magazine. Nu e mare scofala, doar sa ai grija, sa nu le ciocanesti tare, eventual poti incerca initial fara ciocanit.

    Leave a comment:


  • SpyKid
    replied
    Salut,
    In Timisoara pe unde gasesc un service/profesionist sa-mi schimb si eu niste bujii?
    Am o Dacie Logan 1.5 dci cu 85000 km si toata lumea se fereste sa intervina la bujii (Autoeuropa, +2 alte serviceuri), pe motiv ca exista o mare posibilitate ca bujiile sa se rupa.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Am avut modelul asta inainte sa montez GPL. Cum ti se pare ca merge masina cu ele pe GPL, consum, etc?

    Leave a comment:


  • cristi-mic
    replied
    La MCV 1.6 16V pe GPL folosesc NGK BKR6EZ. Le schimb la 50.000km, fara alte verificari sau probleme pe parcurs. Merg 99% pe GPL.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Inainte de desurubarea bujiilor, sufla cu aer comprimat locasul unde sunt fixate acestea, altfel risti ca la scoaterea bujiilor sa bagi toata mizeria de acolo in cilindrii. Daca ai putina vaselina cu cupru poti unge finut filetul noiilor bujii, daca nu, macar cu putin ulei.
    Cu pasta aia e cam asa; daca vrei pui, daca nu, nu. La 16v, datorita bobinelor pe fiecare cilindru, nu s-au prea auzit de probleme legate de lipsa de contact.

    Leave a comment:


  • mp74
    replied
    Schimb Bujii 1.6.16V

    In afară de cheia specifică la schimbatul bujiilor la Logan PH1 1.6.16V este obligatorie folosirea pastei fluorate pentru fisele bujiilor ?
    Ajută pe bune această pastă de aici?

    Ar mai fi ceva de făcut suplimentar pentru un schimb corect de bujii ?
    Attached Files
    Last edited by mp74; 25 October 2018, 13:00.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Saptamana viitoare ma duc pana la Oradea. Revin cu o parere dupa.
    In oras se simt bine din ce am vazut eu ieri si azi, cat m-am fatait prin aglomeratie cu ture joase si medii.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Ma gandeam ca poate as incerca si eu Champioane cu doi craci de care ai pus tu, cu toate ca am testat de origine cu doi craci si nu mi-a placut cu merge.
    Poate revii cu impresii legate de bujiile astea noi, evident pe GPL. Si pe mine ma intereseaza sa traga mai bine in ture mici/medii decat in ture mari. Merg preponderent legal cu maxim 100 kmh extraurban in majoritatea timpului, deci n-am nevoie de avioane.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    1.6 16v a venit din fabrica cu RC87YCL, dar stiu ca au fost serii care au venit cu "Campioane cu doi craci". Nu stiu sa spun daca erau RC8DMC, cum am luam eu acum.
    Daca zici ca ai avut Champion Cooper Plus OE033/T10 - RC87YCL si nu ai avut probleme, mergi pe astea in continuare. Eu asa as face.

    Acum am ales RC8DMC (cu doi craci) pentru ca am vazut ca merge bine cu bujiile pe care le-au pus aia in fabrica (cu doi electrozi de masa) desi eram chitit pe RC87YCL. In plus de asta, cei de la Champion recomanda RC8DMC pentru 1.4 MPI.

    Este diferenta la acceleratie intre IK20 si bujiile normale, asta e clar, dar mie nu mi-a placut cum se simtea motorul in ture joase pentru ca folososec masina in oras in marea majoritate a timpului, dar in afara orasului zboara. Am facut Buc-Buzau pe benzina, inainte sa dau jost IK20-urile si a mers super bine. La un momentat m-am luat cu vorba si cand m-am uitat pe bord aveam 140 km/h pe E85. Soseaua era libera, am avut si vant din spate si masina a urcat in ture fara sa-mi dau seama. Foarte bine se simt in turatii mari pe benzina. Nu ma deranjau daca nu aveam GPL, ba din contra.
    Last edited by vitriol; 17 October 2018, 20:08.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Pai si la 1.6_16v cu GPL care ar merge mai bine, RC8DMC sau RC87YCL?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google