Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 827sam
    replied
    Rulate 20.000-25000 pe gpl, am gasit gapul 1.1, foarte uzat electrodul central, foarte subtiat, la una dintre ele am incercat sa il reglez si cand am pus lera sa-l aduc la distanta, s-a rupt. Le-am facut pe toate la 1.0 si e in regula, se simte o imbunatatire si un mers mai stabil.
    Oricum am facut comanda de ik20, din punctul meu de vedere nu prea se preteaza la gaz, parca e topit electrodul din iridium.
    Intentionez sa tin macar 20.000 pe cele ce voi pune, apoi cred ca trec pe cele mai ieftine beru, normale, pentru 1.6 16v de reno.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    Originally posted by Kavarnap View Post
    Dacă merge așa rău motorul, aș pune pariu că e vreo bobină, la mine așa a fost mereu.
    De la bujii doar era leșinată, cât de uzate ar fi fost. Bine, să nu fie de-alea cu mai mulți electrozi, eu doar cu alea am avut probleme.
    am schimbat si bobina(am de rezerva) si a disparut misfire pe cilindrul respectiv doar ca merge prost si consuma mult.

    in alta ordine de idei am comandat ik20tt(dupa ce am citit mai sus o sa le las cum vin ca as vrea sa folosesc si gpl desi pana acum nu am reusit) si trebuie sa desfac si pe megane sa vad de care iridiu am acolo
    ideea e ca intai sa mearga foarte bine pe benzina si dupa ma ocup si de instalatia gpl(Stag 4 cu inj. hana)

    am pus ik20tt si in opinia mea s-a schimbat mersul (in bine) foarte mult... mult mai rotund si trage mai bine... vad ca si consumul a inceput sa scada la un mers destul de alert... pe gpl inca da in nas si incepe sa clipeasca check engine... cred ca are totusi nevoie de o revizie la instalatie desi are doar 7000 km si un an de la ultima... asta daca nu cumva a fost doar factura data trecuta
    Last edited by sorin1983; 7 March 2018, 21:26. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Am testat eu o pe Denso K20TT distanță mai mică (atât de recomandată pentru GPL aici pe forum și nu numai) cât și mai mare și concluzia (detaliată aici http://www.loganclub.ro/forum/bujii_gpl-t23671p6.html) e că distanța cea mai bună pentru talpă și consum e cea mai mare, cu care au venit din fabrică bujiile.
    Drept urmare și la IK20TT tot cât au din fabrică am lăsat (ceva tot pe la 0,95-1 mm), și sunt mulțumit și de cum trage și de consum.
    Despre distanța de 0,8 înclin să cred că se referă la condiții particulare, probabil bujii chinuite pe taxi mulți km.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Sunt deja de câteva mii de km pe mașină, cu gap-ul de fabrică (probabil 1mm) pe care nici nu m-am obosit să-l măsor pentru că știam că nu se modifică. Dar citind pe site-ul lor, am văzut recomandarea de 0,8.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Da, am modificat eu gapul la 0.9.
    Dupa o saptamana le-am facut la loc 1,1 pentru ca se schimbase comportamentul masinii.
    Ar fi bine sa le pui asa cum vin.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    A modificat cineva gap-ul la IK20TT ? Văd pe site-ul Denso că pentru benzină se recomandă 0,8mm iar pentru benzină+GPL 1mm.

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Dacă merge așa rău motorul, aș pune pariu că e vreo bobină, la mine așa a fost mereu.
    De la bujii doar era leșinată, cât de uzate ar fi fost. Bine, să nu fie de-alea cu mai mulți electrozi, eu doar cu alea am avut probleme.

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    cred ca o sa merg pe iridiu... am pe 1.6 16v doar benzina iridiu dar nu mai stiu daca ngk sau denso ... acum vreau sa iau pentru una pe gpl 1.6 16v si nu stiu ce... face figuri de cand am luat-o si se pare ca ar fi bujiile lesinate desi sunt originale si schimbate recent... imi da si misfire...

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Sorin, am avut K20TT, mergând pe gaz maximum posibil.
    Inițial am fost super încântat, mergeau foarte bine, dar la 20.000 km le-am schimbat, răspunsul pedalei era schimbat. Nichelul ăla de pe electrozi se pare că nu rezistă la gaz prea mult, poate pe benzină or ține mai mult.
    Pentru a păstra răspunsul motorului cât mai apropiat de ce manifestă când sunt bujiile noi, am pus IK20TT, deocamdată par să meargă ca inițial. Denso le laudă cu peste 100.000 de mile pe benzină, deci or avea ceva viață și pe gaz, oricum peste 20.000 ai TT-urilor simple.....

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Poate nu face 20 25k într un an.
    Tine tu ik20tt, 120k și ia vezi după aia, poate se sudează de chiulasa, dacă nu le mai scoți sa le verifici măcar din când în când.
    Îo unu n as tine atâția km bujiile, indiferent de recomandări.
    Fac peste 20.000 km pe an, si pe GPL. Valeu, asa putin rezista IK20? Inseamna ca tre' sa le schimb la an.

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    k20tt merg pe gaz? 1.6 16v ma intereseaza...

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Și după aia vii la mine și mi zici ca ți da masina în nas.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    150.000 km le tin, sa fac economii

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Poate nu face 20 25k într un an.
    Tine tu ik20tt, 120k și ia vezi după aia, poate se sudează de chiulasa, dacă nu le mai scoți sa le verifici măcar din când în când.
    Îo unu n as tine atâția km bujiile, indiferent de recomandări.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    O sa-ti faci damblaua cu alea, apoi o sa iei ik20tt, ca sa nu le mai schimbi ca pe șosete

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google