Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sorin1983
    replied
    eu am ik20tt n-am poze ca am uitat... au fost 155 lei si cum am mai spus se simte diferenta...

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Si eu le-am ridicat.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Sa nu ziceti ca nu ma tin de cuvant.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Mersi, la fel. Sper ca vor face casa buna cu GPL si 1.6_16v.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Idem, astazi le ridic si eu de la autoeco.
    Sa le uzezi sanatos, ai ales foarte bine.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Am comandat IK20 daca tot a venit primavara.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Au acelasi varf de iridium, diferenta e ca ik20 au intervalul de schimb dat de producator de 20.000 km, iar ik20tt de 120.000km.
    IK20 sunt mai bune dpdv performante decat ik20tt, si 20.000 km cred ca rezista pe gaz.
    Parerea mea e ca ik20tt nu rezista 120.000 pe gpl.

    Cert e ca ik20 sunt intradevar bujii foarte bune, se va simti o schimbare majora. Vin de fabrica cu gap de 1.0 si-ar fi bine sa le pui ca atare.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Deci se consuma si IK20TT si IK20 rapid, dar IK20 ar fi mai ok pe GPL.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Nu, am ik20tt momentan de vreo 20.000 km care sunt cele din poza.
    Am folosit de test un set de ik20 de la kojak ce aveau deja un rulaj de 20.000 km cand le-am pus eu.

    Despre ik20tt: electrodul central, iridiumul, mi se pare ca se consuma cam repede pentru ce ar trebui sa insemne 120.000 km, banuiesc ca e de la faptul ca merge pe gaz, se subtiaza foarte mult.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Stai ca m-am pierdut, care se preteaza, care nu la gaz? Vad in poze ..20TT, parca ziceai ca ai Ik20.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Rulate 20.000-25000 pe gpl, am gasit gapul 1.1, foarte uzat electrodul central, foarte subtiat, la una dintre ele am incercat sa il reglez si cand am pus lera sa-l aduc la distanta, s-a rupt. Le-am facut pe toate la 1.0 si e in regula, se simte o imbunatatire si un mers mai stabil.
    Oricum am facut comanda de ik20, din punctul meu de vedere nu prea se preteaza la gaz, parca e topit electrodul din iridium.
    Intentionez sa tin macar 20.000 pe cele ce voi pune, apoi cred ca trec pe cele mai ieftine beru, normale, pentru 1.6 16v de reno.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    Originally posted by Kavarnap View Post
    Dacă merge așa rău motorul, aș pune pariu că e vreo bobină, la mine așa a fost mereu.
    De la bujii doar era leșinată, cât de uzate ar fi fost. Bine, să nu fie de-alea cu mai mulți electrozi, eu doar cu alea am avut probleme.
    am schimbat si bobina(am de rezerva) si a disparut misfire pe cilindrul respectiv doar ca merge prost si consuma mult.

    in alta ordine de idei am comandat ik20tt(dupa ce am citit mai sus o sa le las cum vin ca as vrea sa folosesc si gpl desi pana acum nu am reusit) si trebuie sa desfac si pe megane sa vad de care iridiu am acolo
    ideea e ca intai sa mearga foarte bine pe benzina si dupa ma ocup si de instalatia gpl(Stag 4 cu inj. hana)

    am pus ik20tt si in opinia mea s-a schimbat mersul (in bine) foarte mult... mult mai rotund si trage mai bine... vad ca si consumul a inceput sa scada la un mers destul de alert... pe gpl inca da in nas si incepe sa clipeasca check engine... cred ca are totusi nevoie de o revizie la instalatie desi are doar 7000 km si un an de la ultima... asta daca nu cumva a fost doar factura data trecuta
    Last edited by sorin1983; 7 March 2018, 21:26. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Am testat eu o pe Denso K20TT distanță mai mică (atât de recomandată pentru GPL aici pe forum și nu numai) cât și mai mare și concluzia (detaliată aici http://www.loganclub.ro/forum/bujii_gpl-t23671p6.html) e că distanța cea mai bună pentru talpă și consum e cea mai mare, cu care au venit din fabrică bujiile.
    Drept urmare și la IK20TT tot cât au din fabrică am lăsat (ceva tot pe la 0,95-1 mm), și sunt mulțumit și de cum trage și de consum.
    Despre distanța de 0,8 înclin să cred că se referă la condiții particulare, probabil bujii chinuite pe taxi mulți km.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Sunt deja de câteva mii de km pe mașină, cu gap-ul de fabrică (probabil 1mm) pe care nici nu m-am obosit să-l măsor pentru că știam că nu se modifică. Dar citind pe site-ul lor, am văzut recomandarea de 0,8.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Da, am modificat eu gapul la 0.9.
    Dupa o saptamana le-am facut la loc 1,1 pentru ca se schimbase comportamentul masinii.
    Ar fi bine sa le pui asa cum vin.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google