Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sorinus06
    replied
    Am schimbat la Sandero 1.2 bujii Beru upt 4 motorul merge super si la turatii mici si la turatii mari. Recomand cine vrea sa incerce.

    Leave a comment:


  • Neohori
    replied
    Am luat tester de buji, am vrut eu sa vad clar cum lucreaza si da , la bujiile de marca gen Denson, NGK iridium nu au fost probleme dar la cele ieftine de 10-14 lei bucata apar diferente de scanteie , de exemplu la un Renalut 2 poli nu aveam scanteie la 2000rpm dupa care brusc aparea si pana la 6000rpm mergea superb - e, exact in acea plaja soferul reclama o intrerupere la motor , am schimbat acea bujie si a disparut problema .
    Clar acest tester e mega binevenit in trusa mea de scule si testere . Am unul luat pentru test individual , cu beculet dar acesta nu arata numai daca functioneaza sau nu , deci ori mpoarta ori buna , nu am avut niciodata posibilitatea de a verifica in plaje de turatie si in timp util .
    Cele renault 128 in coada la cod pentru 1.6 mpi sunt mizerabile la forma arcului electriv vs un Denso k20TT (non iridium) , dau o scanteie haotica , merge catre un electrod si scurt trage si la celalalt moment in care scanteia din alb devine rosiatica - clar aici e o pierdere de putere
    Cele iridium sunt superbe , arc concentrat , alb intens continuu - Denso K20TT se apropie foarte mult de cele iridium doar ca flama nu este asa concentrata .

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    vezi sa dai de cateva ori la rand cu spray wd40, demontezi bujiile cu motorul cald, cu tubulara +prelungitor + teu de forta din trusa de tubulare.E mai rezistent.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Mie imi e si teama sa fac un control la bujii; NGK iridium, montate de peste 80 de mii. Poate imi fac curaj, zilele urmatoare.

    Leave a comment:


  • Neohori
    replied
    Dupa ce am spalat catalizatorul si toata linia de admisie cu L&M catalysator (atentie la cum trebuie folosit) motorul merge mai BINE decat mergea cand era nou , foarte multumit de bujiile clasice de la NGK bkr6e, 25k sa mearga bine , nu ma intereseaza la 7-8k km/an cat fac eu cu asta mica dar sa mearga impecabil .
    Am facut comanda si la un tester de bujii cu 2 intrari , ori poti compara 2 buji intre ele ori doar le verifici cu facilitatea de a putea regla turatia motorului de la 0 la 6000 rpm , 250 lei am dat pe cutiuta . Am si tester cu bec dar acesta nu pune in evidenta clar intreruperile la o anumita plaja de turatie .
    Denso ik20TT le-am montat pe un seat altea 1.6 mpi - pe acest motor functioneaza impecabil , le-am verificat pe site inainte nu le-am montat la om cu forta .
    Am si un set nou de renault originale luate pentru test comparativ cu NGK dar nu am mai avut timp sa verific , acum astept testerul .

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Hai mah, ngk bkr6e am folosit eu 27000km,le-am schimbat cand incepea sa meargă prost și aveam lag la pedala de accelerație (Neohori stie la ce ma refer).

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Chiar m-ai facut curios, si daca mai dainuie masina pana la urmatorul schimb de bujii, o sa incerc si su NGK bkr6e. Deocamdata de abia le-am schimbat (<1000km).

    Leave a comment:


  • Neohori
    replied
    Foarte buna interventia , IK 20 sunt foarte potrivite la acest motor atat ca se consuma electrodul central aproape ca la una clasica
    IK 20TT nu respecta clasa de temperatura 20 echivalent 6 la NGK , sunt prea reci , corespondentul la iridium TT trebuie luat cu o clasa de temperatura superioara cu 1 treapta respectiv 21 .

    Eu raman pe NGK , cel mai frumos functioneaza motorul pana acum avand in vedere ca am testat o sacosa de diverse buji .

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Nu stiu ce sa zic...eu la 1.4 mpi 8v (an fabr. 2006) folosesc de cca. 10 ani incoa', DOAR bujii Denso Iridium IK20 (Iridium Power), diferite fata de IK20TT.
    Le schimb anual, sau la maxim 1,5 ani (cca. 2 schimburi de ulei motor).
    La ITP-ul pe care-l fac anual (facut pe bune!), noxele ies mereu in parametrii.
    O singura data am pus IK20TT si mi s-a parut ca exista o diferenta sesizabila fata de IK20 dpdv. al raspunsului acceleratiei la turatii joase si medii, primele fiind mai "lente", avand un comportament clasic, sa zic. Le-am dat afara dupa 5000km si am revenit la IK20.

    Leave a comment:


  • Neohori
    replied
    Dupa ce am fost respins la ITP din cauza gazelor am inceput cautariele .
    Denso IK 20 TT NU sunt adecvate motorului 1.6 mpli 8v productie pana in 2008 !
    Denso K 20 TT superb
    Renault cu 168 la coada superb
    NGK BKR6E (sau cod 6962) CELE mai bune bujii din toate punctele de vedere

    Am testat de la DEnso 3 coduri, renault 3 coduri , NGK 2 coduri iridium 2 coduri clasice cu 1 si 2 electrozi
    Testul a fost realizat pe baza de emisie noxe la statie ITP pe parcursul a 30 zile

    Sfat : lasati "avioanele" la motorul k7m 710 .
    Bujiile incompatibile "comunica" foarte rau cu calculatorul si acest test il puteti face singuri : dupa montaj se reseteaza din bord parametri, se pleaca la drum , in primi 30 km se observa o variatie a consumului aproape in timp real la o bujie ce comunica bine ( de exemplu 12,8 litri la prima plecare iar dupa 2 km ajunge sub 9 litri ) iar la buji incompatibile afisajul este foarte lent si cu variatii nesemnificative .

    Cu IK 20 TT am avut valoarea la gaze dubla fata de norma E4 , m-a intrebat cel de la statie daca nu am pornit 2 motoare cumva ...atunci mi-am amintit de unica modificare la motor respectiv bujiile

    Cu NGK bkr6e motorul functioneaza ireprosabil , consum perfect , pornire usoara adica nu simt diferenta intre denso iridium si clasice , raspunde perfect la reprize fara lag , nu " da in nas" la plecare de pe loc cum facea cu Eyquem .
    Una peste alta la 2 schimburi de ulei intra si setul de buji la 50 lei 4 bucati .

    Inainte de alte discutii repet, este vorba STRICT de motorul K7M 710 1,6 mpi 8v .

    Leave a comment:


  • sorinus06
    replied
    beru poly-v tit UPT 4 pentru 1.2 16 v a folosit cineva?

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Și distanța dintre electrozi este foarte importantă.

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Contează și de unde sunt achiziționate bujiile iridium. Pe piață există și copii. Copiile nu au pastilă iridium.

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Nu știu de unde a rezultat această demonizare a bujiilor IK20TT și nu vreau să las impresii greșite prin ce am scris mai sus, deci voi completa.

    În primul rând acestea sunt bujii cu iridiu, cu performanțe superioare bujiilor cu electrozi de nichel, cupru sau alte table.
    De asemenea acestea au o durată de viață mai mare decât a celor menționate mai sus, cu mențiunea că distanța trebuie verificată și refăcută, electrodul subțire uzându-se treptat, așa cum reiese și din pozele puse mai sus.
    Se poate verifica acest lucru în răspunsul pedalei, consum, stabilitate a ralantiului, evident fiecare raportându-se la mașina sa și la starea ei.

    Personal cred că 35.000 km cu GPL este o durată de viață bună pentru unul din cele mai ieftine seturi de bujii cu Iridiu de pe piață (sub 200 lei).
    Și le recomand, bineînțeles nu cui dorește să dea 30 de lei pe set și să le țină toată viața mașinii.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    De cateva zile motorul merge neregulat, mai ales in primele doua minute dupa pornire. Banuiesc ca sunt de vina bujiile, alte cauze n-ar fi decat benzina proasta dar am benzina luata acum doua saptamani, iar mersul prost al motorului a inceput acum vreo 3-4 zile. Nu stiu cati km am, dar cam pe la 40k. Bujiile sunt cele din fabrica (2016).
    Desigur, conteaza si cum exploatezi masina, cate porniri faci etc.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google