Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vitriol
    replied
    Originally posted by Hirayama View Post
    [...]
    La gpl marii producatori de bujii recomanda un gap mai mic, adica 0.7-0.8

    In realitate la mine cu un asemenea gap merge de tot rahatul

    Adica gap mic, mers marunt, uniform dar fara "vlaga" la accelerari mai puternice [...]
    Aceeasi treaba am simtit-o si eu cand am zis sa le reglez "ca la carte". Dupa 3 zile le-am facut inapoi la 0.9.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Originally posted by CatalinRobert View Post
    Imi puteti recomanda si mie niste bujii pentru 1.6 8v...ceva mai bun un pic decat unele stock...am un mers mai sportiv
    Pana acum am avut Ngk bkr6ez.
    Dar as vrea ceva nu foarte scump...gen pana in 20 de lei/buc
    Multumesc.
    Inainte sa vand loganul montasem beru z203 cu care facusem vreo 10.000 km.
    Am avut si k20tt, dar beru sunt peste.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Mey, problemele lui Catalin nu vin de la bujii

    Din alta parte vin....vedeti pe topicul lui detalii despre dsn etc...

    La gpl marii producatori de bujii recomanda un gap mai mic, adica 0.7-0.8

    In realitate la mine cu un asemenea gap merge de tot rahatul

    Adica gap mic, mers marunt, uniform dar fara "vlaga" la accelerari mai puternice

    Optim la mine e 0.9-1 unde trage bine dar daca aprinderea (fise bobina bujii etc) nu e bine pusa la punct, la ture mari va da rateu

    Inca ceva....bujiile cu 1 electrod sunt foarte pretentioase la amestec....un amestec dezechilibrat poate face ca bujia sa dea rateu


    Bujiile alea cu 2 electrozi nu sunt pretentioase si pot aprinde amestecurile cele mai proaste, inclusiv gpl.....dar neajunsul lor este ca electrodul fiind expus mai mult se uzeaza mai repede.....de aia au 2 electrozi


    Dsn lui Catalin nu are aceeasi gestiune electronica ca loganul, nici aceeasi lambda si nici acelasi raport de comprimare daca nu ma insel....

    Plus ca la el deja sunt unele probleme mai sus de bujii asa ca pana nu le rezolva, bujiile sunt ultima lui grija
    Last edited by Hirayama; 12 June 2017, 01:15.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Pentru Denso: https://www.denso.com/cgi-bin/global...name=4w-22.txt
    Alte detalii: http://www.tutorialelogan.ro/2014/05...bujii.html?m=1
    Alt link: http://www.masini.ro/forum/content/A...nte-electrozi/

    Originally posted by Kojak View Post
    ...
    Toata lumea care intra pe un forum, zic io ca e in stare sa frece goagalu si sa se informeze (sau nu)...
    Ca bine ai zis: "sau nu". Exista oameni care nu stiu ce sau unde sa caute si intreaba pe forum unde pot gasi indicatii (un link de exemplu).

    Ca sa inchei orice comentariu.

    Originally posted by Kojak View Post
    ...
    Vino cu experiente personale asupra pieselor pe care le-ai folosit...
    Asta cauta in primul rand cei care intra aici, experiente personale...
    Originally posted by Kojak View Post
    ...
    Cel putin, asa zice lumea, io nu le-am incercat...
    Pacea fie intre noi!
    Last edited by Fanez; 12 June 2017, 00:10. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Daca n-ai gaz, cartea recomanda 0.9 +/- 0.05. Sunt ok cu 0.9 asa cum vin alea oem.
    Cu gaz, 0.7-maxim 0.8
    Iridiumurile vin cu 1.1, io le-am lasat asa, nu le-am mai reglat.
    Last edited by Kojak; 11 June 2017, 23:44.

    Leave a comment:


  • CatalinRobert
    replied
    Ok si gap ul la bujie cat trebuie sa fie?
    Pentru ca am vazut ca sunt si cu 0.8 si cu 0.9.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    In afara de link-uri, tu mai stii si altceva?
    Da!
    Vino cu experiente personale asupra pieselor pe care le-ai folosit
    Am venit. N-ai vazut postarile respective.
    Asta cauta in primul rand cei care intra aici, experiente personale, pareri si sugestii.
    Desigur dar nu ca cele date de tine, cum ar fi: (nu stau sa caut acum ce teleshoping faceai pentru RedLine) si nici "cu bujiile Yjzkm trage mai bine, ai 15 CP in plus si consumi mai putin cu 5l%" cum argumentezi tu.
    Nu e atac la persoana
    Atac nu e, e doar "luat la misto" (nu-mi aduc aminte sa ne cunoastem atat de bine incat sa ne permitem. Eu nu mi-am permis si nici tie nu ti-am permis).

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    In afara de link-uri, tu mai stii si altceva?

    Toata lumea care intra pe un forum, zic io ca e in stare sa frece goagalu si sa se informeze (sau nu) de acolo.

    Nu faci altceva decat sa bagi umplutura inutila in topicurile tehnice. O faci de fiecare data, nu e prima oara.

    Vino cu experiente personale asupra pieselor pe care le-ai folosit, nu cu site-uri.

    Asta cauta in primul rand cei care intra aici, experiente personale, pareri si sugestii..de la unu', doi, "n" persoane.

    Nu e atac la persoana, sper ca m-am facut inteles.

    Nea Iancu, asta a fost ultima mea "discutie" cu fane.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Daca simti ca nu trage motorul si ai impresia ca bujiile "este cauza".
    Care sunt efectele unor bujii uzate sau defecte?

    zgomot diferit al motorului
    consum mai mare de combustibil
    putere mai mica a motorului
    functionare neregulata a motorului
    rateuri
    In functie de tipul si calitatea bujiilor, dar si de modul de functionare a motorului, unele se pot uza mai repede decat altele.
    Alte comentarii... mai bine n-am.
    Last edited by Fanez; 11 June 2017, 23:02.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Am inteles.
    Atunci, poti incerca niste Denso K20TT.
    Sunt mai ieftine (sau pe acolo - sub 15lei/buc) decat OEM si cu siguranta mai bune (ca raspuns al acceleratiei, ma refer...ca iar vine ala si vorbeste de longevitate ).
    Cel putin, asa zice lumea, io nu le-am incercat.

    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
    Last edited by Kojak; 11 June 2017, 22:47.

    Leave a comment:


  • CatalinRobert
    replied
    Bun, atunci nu trebuia sa scriu mers sportiv. )
    Ziceam sa iau tot ceva gen ce am acum(bkr6ez) cu care am simtit motorul mai elastic si raspuns putin mai ok.
    Iridium sunt prea scumpe pentru mine...

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Va rog sa va potoliti.
    Nea Kojak, sari cam des calu'.
    Considera asta un ultim avertisment.
    ...
    Sa revenim, asadar.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Dupa ce ca esti...., mai esti si sensibil ca o fata mare!

    Ai si tu report din partea mea, da' pt. ceva ce nu (te) doare!

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Daca esti asa "tehnic" foarte frumos din partea ta. Daca esti nesimtit ai un report din partea mea. Ti-am trecut cu vederea cateva "nimicuri" si ti s-a urcat la chelie.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    Diferenta la bujii consta in longevitatea lor
    Sa mori tu!?
    Tu ar trebui sa ai drept doar de read only pe tehnic, hai fuga la cafenea!

    O scanteie "perfecta" sau cat mai buna se traduce (si) printr-un raspuns foarte bun al acceleratiei.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google