Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ManGreek
    replied
    Mie imi trebuie pt logan 1 ph2, nu logan 2... si bosch nu stiu daca sunt ca alea denso tt

    http://www.epiesa.ro/bujii-dacia-log...piesa-1987387/ cred ca acestea sunt potrivite.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Kavarnap View Post
    Astea sunt pentru GPL. Fara gpl: http://www.epiesa.ro/bujie-dacia-log.../subcat-10251/ Asta la epiesa. La altii n-am stat sa caut acum.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Folosesc de 10000 km bujii renault fata de ngk de fabrica. Par ok și acestea și mai prietenoase la consum, cel puțin aceasta este senzația mea. Urmează la 60000 km sa le schimb, o sa ma hotărăsc la momentul respectiv.

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Uite aici și pentru 1.2: http://www.epiesa.ro/bujii-dacia-log...piesa-1987387/

    Leave a comment:


  • ManGreek
    replied
    De unde le-ai achizitionat la 36lei/buc ? Oare pe 1.2 sunt compatibile ? Pt 1.2 am gasit pe net la 68lei bucata si mi se par prea scumpe. http://www.daciashop.ro/aprindere/ap...so-tough-1216v
    Last edited by ManGreek; 14 October 2016, 08:52.

    Leave a comment:


  • portocala611
    replied
    Am folosit și k20TT, bune, dar astea sunt altceva, de consum nu pot spune nimic deocamdată,nu m-a interesat acest aspect, le folosesc de câteva zile,voi monitoriza acest aspect și te țin la curent, voi pleca pe la munte peste doua săptămâni.

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Eu am tot 1.6 16v și K20TT care au adunat vreo 25.000 pe gaz și mă gândesc serios de tot la IK20TT, mai ales că prin catalog ziceau de durată undeva la 100.000 km.
    Ai idee dacă a avut vreun efect asupra consumului schimbarea la IK20TT sau alte schimbări, chiar subiective?

    Leave a comment:


  • goguspan
    replied
    un singur lucru vreau sa subliniez de Denso K20 TT, aveti grija, eu am avut fabricate in japan, acum am in indonezia si se simte diferenta, cele de japan sunt putin mai bune.

    Leave a comment:


  • portocala611
    replied
    Dupa N schimburi de bujii clasice,azi dupa 30 si un pic mi de km cu actualul logan,m-am hotarat sa trec la cele cu varf suptire(IK20TT de la Denso)si pot spune ca fac toti banii(36 lei buc).Nu sunt ceva iesit din comun,dar peste la orice capitol fata de o bujie clasica,foarte multumit de alegerea facuta.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Eu folosesc in prezent Champion , par ok , nici o diferenta notabila fata de cele originale instalate de fabrica.

    Leave a comment:


  • Marius Dedal
    replied
    am folosit Beru si am fost multumit de ele

    Leave a comment:


  • brasil
    replied
    Pentru Logan 1.2 16v an 2011 ce bujii îmi recomandați champion (piesenet) sau beru (daciashop)?

    Leave a comment:


  • matache2000
    replied
    Asa gandeam si eu (tot patit) dar am dat comanda de piese .
    Poate o sa le tin pe stoc si las configuratia actuala.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Daca merge perfect, las-o asa! Si nu glumesc, am patito )))

    Leave a comment:


  • matache2000
    replied
    Originally posted by madi View Post
    @matache2000 au inceput sa se crape izolatia dupa ce ai umblat la chiuloasa?
    Da a inceput sa crape dupa ce am umblat la chiuloasa dar nu cred ca are legatura , am gasit si vasilina Beru si o sa schimb si fisele ca am un set de rezerva .
    Chestia este ca acum am pe masina 2 bujii Eyquem cu 1 electrod ,o bujie cu 2 electrozi Renault si una cu 3 electrozi tot Renault si masina merge perfect.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google