Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • portocala611
    replied
    Am folosit și k20TT, bune, dar astea sunt altceva, de consum nu pot spune nimic deocamdată,nu m-a interesat acest aspect, le folosesc de câteva zile,voi monitoriza acest aspect și te țin la curent, voi pleca pe la munte peste doua săptămâni.

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Eu am tot 1.6 16v și K20TT care au adunat vreo 25.000 pe gaz și mă gândesc serios de tot la IK20TT, mai ales că prin catalog ziceau de durată undeva la 100.000 km.
    Ai idee dacă a avut vreun efect asupra consumului schimbarea la IK20TT sau alte schimbări, chiar subiective?

    Leave a comment:


  • goguspan
    replied
    un singur lucru vreau sa subliniez de Denso K20 TT, aveti grija, eu am avut fabricate in japan, acum am in indonezia si se simte diferenta, cele de japan sunt putin mai bune.

    Leave a comment:


  • portocala611
    replied
    Dupa N schimburi de bujii clasice,azi dupa 30 si un pic mi de km cu actualul logan,m-am hotarat sa trec la cele cu varf suptire(IK20TT de la Denso)si pot spune ca fac toti banii(36 lei buc).Nu sunt ceva iesit din comun,dar peste la orice capitol fata de o bujie clasica,foarte multumit de alegerea facuta.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Eu folosesc in prezent Champion , par ok , nici o diferenta notabila fata de cele originale instalate de fabrica.

    Leave a comment:


  • Marius Dedal
    replied
    am folosit Beru si am fost multumit de ele

    Leave a comment:


  • brasil
    replied
    Pentru Logan 1.2 16v an 2011 ce bujii îmi recomandați champion (piesenet) sau beru (daciashop)?

    Leave a comment:


  • matache2000
    replied
    Asa gandeam si eu (tot patit) dar am dat comanda de piese .
    Poate o sa le tin pe stoc si las configuratia actuala.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Daca merge perfect, las-o asa! Si nu glumesc, am patito )))

    Leave a comment:


  • matache2000
    replied
    Originally posted by madi View Post
    @matache2000 au inceput sa se crape izolatia dupa ce ai umblat la chiuloasa?
    Da a inceput sa crape dupa ce am umblat la chiuloasa dar nu cred ca are legatura , am gasit si vasilina Beru si o sa schimb si fisele ca am un set de rezerva .
    Chestia este ca acum am pe masina 2 bujii Eyquem cu 1 electrod ,o bujie cu 2 electrozi Renault si una cu 3 electrozi tot Renault si masina merge perfect.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    @matache2000 au inceput sa se crape izolatia dupa ce ai umblat la chiuloasa?

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Poti sa pui si mama bujiilor, e ff probabil sati faca la fel...dealtfel chiar tu ai zis ca tia facut cu 2 seturi...

    Vezi ca pe siteuri la bujii -chiar ngk- e data explicatia la fenomenul tau...si treaba vinw frecvent de la fise, nu fac contact in cap cu conectorul...sau nu etanseaza pe langa, din cauza protectiei siliconice imbatranite

    la fel cu unsoarea, poti pune si mama ei...nu are dea face...
    Eu folosesc vaselina dielectrica Beru (zkf01 parca)

    Leave a comment:


  • matache2000
    replied
    Bujii am comandat NGK dar cu fisele stau in dubiu pentru ca arata bine ,se poate sa fie de la lipsa vaselinei dielectrica ca am citit ca ar putea sa fie aceasta o cauza.
    Si daca stiti unde as putea sa gasesc aceasta vasilina?

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Chestia sta in felul urmator:
    -daca izolatorul ( asa se numeste ceramica) e spart in partea care sta in motor, atunci ai detonatii...cauze pt detonatii pot fi multe

    -daca izolatorul e fisurat/spart pe partea care e afara, cum e cazul tau, este de la fise, nu izoleaza perfect si scapa pe langa......am patito asa si eu cu un set de ngk

    Deci as zice sa incerci cu alt set de fise....si alte bujii evident nu cele crapate

    Leave a comment:


  • matache2000
    replied
    Am o problema ciudata si poate ma ajutati sa o elucidez ,acum 2 luni am schimbat bujiile cu 2 electrozi Renault cu unele cu 3 electrozi tot Renault cam la 2 saptamani incepe si intrerupe masina la accelerare mai puternica ,dupa o scurta inspectie gasesc o bujie cu ceramica fisurata si caut bujiile vechi cu 2 electrozi sa montez una pentru a putea sa merg cu masina mai departe dar observ ca si in cele vechi aveam una crapata dar in partea de sus(nu dadea rateuri).
    Cumpar alt set Eyquem cu 1 electrod ,le montez totul OK pana astazi cand incepe iar sa intrerupa ,ma duc direct la bujii le desfac pe rand si gasesc la nr 2 una cu ceramica putin maronie la baza si o schimb , plec mai departe si dupa 100m incepe iar sa intrerupa rau se aprinde martorul in bord ,opresc iar sa verific si acum era la nr1 ceramica fisurata de sus pana jos .
    Care ar putea sa fie cauza de la 3 seturi sa crapat izolatia ?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google