Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kojak
    replied
    20 - 25 mii fără probleme, preformate maxime.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Dar ca perioada de functionare optima(mai ales pe GPL) cat ar tine aproximativ?

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Ai ales bine, n o sa te dezamăgească.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    O sa imi comand Denso Power K20, am gasit cu 37 lei/ buc. Vedem ce iese apoi.

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Andrei, eu am pus pe al meu 16V euro 4 IK20TT.
    Eu merg preponderent pe gaz, iar astea par foarte bune: ralanti stabil, mașina vioaie și consum OK.
    PS: Le-am pus cum au venit, cu distanța standard, mai mare.
    Last edited by Kavarnap; 28 February 2018, 21:37.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Da!

    Dupa ce le-am avut io pe a mea i le-am dat lui samy. Flatulence 1.6 16v cu gaz.

    E adevarat ca deja aveau peste 20mii km de exploatare cand le-a pus el...asa ca s-au consumat ca lumanarile , de-aia nici nu le-a tinut mult nu le-a tinut mult, insa cat timp le-a avut, iti poate confirma cat de bine, chiar agresiv, urca in ture.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Am inteles, mersi! Dar totusi IK20 power is potrivite pentru 1.6 16v? Ma refer ca si clasa de temperatura, etc? Mai am si GPL pe deasupra.
    Last edited by andreyi; 28 February 2018, 17:52.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Si sa nu umblii la gap, orice ai lua, pune-le asa cum vin.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Intre cele 2 ia IK20.
    IK20TT sunt long life, cu electrod din ceva aliaj platina-iridium.
    IK20 sunt full iridium la electrod, au durata de viață mai redusa însă sunt mai performante decat IK20TT.
    Am avut ambele tipuri însă rămân fidel IK20.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Pentru 1.6_16v, ce bujii cu iridium mai recomandati? NKG sau Denso? Ma tenteaza Denso IK20TT din prisma pretului. Acum am Champion Copper Plus cu care masina porneste la sfert si merge ok, doar ca fiind pe GPL mi-am propus sa le schimb mai des(max 30.000 km).
    De fapt, am de ales intre IK20TT si IK20, vad ca au preturi asemanatoare.
    Last edited by andreyi; 28 February 2018, 09:22.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Corect si asa. Daca le schimbi la 5-6-10 ani, merita sa reglezi gap-ul cum iti convine.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Ngk alea nu erau pentru renault. Foarte bine ai facut dar eu as fi luat unele cu 0.9-0.95 direct.
    Nu sunt cu iridium si reglaj la 0,95; bujiile alea nu sunt individualizate, pentru fiecare motor. Le adaptezi, modificand gap ul.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    ...
    NGK urile au venit cu 8,0; reno spune 0,95.
    ...am procedat in consecinta; le-am adus la 0,95.
    ...
    In momentul de fata am peste 80 de mii cu ele; inca mai merg.
    Ngk alea nu erau pentru renault. Foarte bine ai facut dar eu as fi luat unele cu 0.9-0.95 direct.
    80.000 avea un coleg care zicea ca "daca merg, de ce sa le schimb?"
    Corect si asa. Le schimbi doar daca te lasa-n drum.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Pentru ca scanteia e diferita, din ce am experimentat si eu, nimic nu a mers mai bine decat reglajul cu care a venit bujia de noua. Indiferent ca a fost beru normale, ik20, ik20tt sau k20tt, toate au mers mai bine daca nu le-am modificat gapul.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    De ce nu e bine?
    NGK urile au venit cu 8,0; reno spune 0,95.
    Producatorul bujiilor spune ca trebuie individualizat reglajul pentru fiecare tip de motor.
    DO I NEED TO SET THE GAP WHEN INSTALLING A NEW SET OF PLUGS?
    A: Maybe. A spark plug part number might fit hundreds of different engines from many different manufacturers. Although the NGK factory will set the gap to a preselected setting, this may not be the right gap for your particular engine. The incorrect plug gap for your engine can contribute to a high rate of misfires, loss of power, plug fouling, poor fuel economy and accelerated plug wear. It is always best to check the gap against the manufacturer's specifications. If adjusting the gap on fine wire or precious metal plugs such as platinum or iridium, be very careful not to apply any pressure or prying force to the fine wire center electrode or insulator as they can be damaged. The gap should be adjusted by only moving the ground electrode.

    Another consideration that should be taken into account is the extent of any modifications that you may have made to the engine. As an example, when you raise compression or add forced induction (a turbo system, nitrous or supercharger kit) you must reduce the gap (about .004" for every 50 hp you add). However, when you add a high power ignition system (such as those offered by MSD, Crane, Nology) you can open the gap from .002-.005".

    If you have any questions, please contact the NGK Spark Plugs Tech Staff:
    Tech Support - Click here

    The manufacturer of your vehicle, the company that produced the aftermarket products you've used and/or your service technician are all additional sources of gapping information if you've modified your vehicle.

    ...
    Eu m-am documentat la vremea respectiva si am procedat in consecinta; le-am adus la 0,95.
    ...
    In momentul de fata am peste 80 de mii cu ele; inca mai merg.
    Last edited by IancuMIC; 6 February 2018, 16:08.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google