Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Eu le-am reglat la 0.9; au venit cu gap 0,8. Acum am cu ele ~80 de mii.
    Cu putina atentie, se poate, desi unii sustin ca nu e indicat.

    Leave a comment:


  • gabrielg67
    replied
    Sal! Am o intrebare pentru cei care au avut NGK Iridium IX si s-au mai jucat cu GAP-ul lor. Care a fost cel mai bun reglaj, cel care a raspuns cel mai bine pe toata plaja de turatii? In mod special pentru GPL.
    Last edited by gabrielg67; 12 October 2017, 20:28.

    Leave a comment:


  • bogdan_1984
    replied
    probleme la pornire. se balbaie motorul, scade pana aproape de 500 rpm, apoi creste dar are un mers tremurat in ralanti. in mers nu arata simptome de 3/2 pistoane. o singura data s-a oprit. bujiile sunt originale cu 2 electrozi si sunt schimbate acum vreo 20.000 km. fise si bobina niciodata schimbate. anul acesta pentru prima data a fost curatat senzorul de turatie. mpp a fost curatat la 60.000 km, acum are ~140.000. mecanicii de la dacia mi-au zis ca la a doua curatare e posibil sa strice. testul clip nu arata vreo problema (testul a fost facut la cald)

    imi puteti recomanda o marca si model de bujii macar la fel de bune ca cele de origine? sau sa merg tot pe acest model?

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Bujii Logan

    A mea a avut inițial Champion.
    Apoi am pus Denso K20TT, bune dar pe gaz le-am schimbat repede (20.000) iar
    distanța mică la gaz am experimentat-o și nu o aprob deloc, pedala era mai proastă și consumul ușor mai mare. Cu distanță mai mare pe gaz am fost mai mulțumit.
    Acum am pus IK20TT, bune și astea.

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    Deci, daca vin japonezii si cumpara "porcaria"/abatoru din "Pocreaca Deal", porcii sunt japonezi?
    Adica schimba tehnologia si materia prima? Sau numai directia in care curg banii....?

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Eu am auzit ca sunt facute de NGK in Franta, ca au cumparat fabrica.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Io stiam ca sunt Equiem. Sau cel putin asa veneau odata.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • goguspan
    replied
    salutare, defapt bujiile renault originale sunt Beru defapt, sa stie toata lumea

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by Hirayama View Post
    [...]
    La gpl marii producatori de bujii recomanda un gap mai mic, adica 0.7-0.8

    In realitate la mine cu un asemenea gap merge de tot rahatul

    Adica gap mic, mers marunt, uniform dar fara "vlaga" la accelerari mai puternice [...]
    Aceeasi treaba am simtit-o si eu cand am zis sa le reglez "ca la carte". Dupa 3 zile le-am facut inapoi la 0.9.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Originally posted by CatalinRobert View Post
    Imi puteti recomanda si mie niste bujii pentru 1.6 8v...ceva mai bun un pic decat unele stock...am un mers mai sportiv
    Pana acum am avut Ngk bkr6ez.
    Dar as vrea ceva nu foarte scump...gen pana in 20 de lei/buc
    Multumesc.
    Inainte sa vand loganul montasem beru z203 cu care facusem vreo 10.000 km.
    Am avut si k20tt, dar beru sunt peste.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Mey, problemele lui Catalin nu vin de la bujii

    Din alta parte vin....vedeti pe topicul lui detalii despre dsn etc...

    La gpl marii producatori de bujii recomanda un gap mai mic, adica 0.7-0.8

    In realitate la mine cu un asemenea gap merge de tot rahatul

    Adica gap mic, mers marunt, uniform dar fara "vlaga" la accelerari mai puternice

    Optim la mine e 0.9-1 unde trage bine dar daca aprinderea (fise bobina bujii etc) nu e bine pusa la punct, la ture mari va da rateu

    Inca ceva....bujiile cu 1 electrod sunt foarte pretentioase la amestec....un amestec dezechilibrat poate face ca bujia sa dea rateu


    Bujiile alea cu 2 electrozi nu sunt pretentioase si pot aprinde amestecurile cele mai proaste, inclusiv gpl.....dar neajunsul lor este ca electrodul fiind expus mai mult se uzeaza mai repede.....de aia au 2 electrozi


    Dsn lui Catalin nu are aceeasi gestiune electronica ca loganul, nici aceeasi lambda si nici acelasi raport de comprimare daca nu ma insel....

    Plus ca la el deja sunt unele probleme mai sus de bujii asa ca pana nu le rezolva, bujiile sunt ultima lui grija
    Last edited by Hirayama; 12 June 2017, 01:15.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Pentru Denso: https://www.denso.com/cgi-bin/global...name=4w-22.txt
    Alte detalii: http://www.tutorialelogan.ro/2014/05...bujii.html?m=1
    Alt link: http://www.masini.ro/forum/content/A...nte-electrozi/

    Originally posted by Kojak View Post
    ...
    Toata lumea care intra pe un forum, zic io ca e in stare sa frece goagalu si sa se informeze (sau nu)...
    Ca bine ai zis: "sau nu". Exista oameni care nu stiu ce sau unde sa caute si intreaba pe forum unde pot gasi indicatii (un link de exemplu).

    Ca sa inchei orice comentariu.

    Originally posted by Kojak View Post
    ...
    Vino cu experiente personale asupra pieselor pe care le-ai folosit...
    Asta cauta in primul rand cei care intra aici, experiente personale...
    Originally posted by Kojak View Post
    ...
    Cel putin, asa zice lumea, io nu le-am incercat...
    Pacea fie intre noi!
    Last edited by Fanez; 12 June 2017, 00:10. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Daca n-ai gaz, cartea recomanda 0.9 +/- 0.05. Sunt ok cu 0.9 asa cum vin alea oem.
    Cu gaz, 0.7-maxim 0.8
    Iridiumurile vin cu 1.1, io le-am lasat asa, nu le-am mai reglat.
    Last edited by Kojak; 11 June 2017, 23:44.

    Leave a comment:


  • CatalinRobert
    replied
    Ok si gap ul la bujie cat trebuie sa fie?
    Pentru ca am vazut ca sunt si cu 0.8 si cu 0.9.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    In afara de link-uri, tu mai stii si altceva?
    Da!
    Vino cu experiente personale asupra pieselor pe care le-ai folosit
    Am venit. N-ai vazut postarile respective.
    Asta cauta in primul rand cei care intra aici, experiente personale, pareri si sugestii.
    Desigur dar nu ca cele date de tine, cum ar fi: (nu stau sa caut acum ce teleshoping faceai pentru RedLine) si nici "cu bujiile Yjzkm trage mai bine, ai 15 CP in plus si consumi mai putin cu 5l%" cum argumentezi tu.
    Nu e atac la persoana
    Atac nu e, e doar "luat la misto" (nu-mi aduc aminte sa ne cunoastem atat de bine incat sa ne permitem. Eu nu mi-am permis si nici tie nu ti-am permis).

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google