Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Asa-i, uleiul bun.
    Doar ca mai exista si superbun, mai scump, si deja nu stii daca mai merita sa pui pe orice junghi de motor cu regim de exploatare normal.
    Mobil1 -bun
    RLi- cam prea bun pentru 1.4 aspirat.

    La bujii, treaba poate sta un pic diferit, merge sa pui ce gasesti mai bun.

    Cat dai pe Iridium Power, 140-150 sau se gasesc si mai ieftine?
    Last edited by mr.K; 16 May 2017, 10:36.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Il convoc pe hyraiama sa ne spune despre bujii.

    Bre, uleiul bun e excelent pentru orice masina, nu conteaza ce junghi e.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Iridium Power au durata recomandata de folosinta de 15.000 - 25.000Km.
    Atata timp cat simt clar acum o diferenta la accelerare, cu astea noi, inseamna ca alea vechi care aveau 19.000, s-au apropiat de limita optima de exploatare.
    Iridium TT au durata de pana la 120.000Km. Astea se pot tine mult si bine in motor, sunt bujii longlife, insa nu vezi performate ca si cu Power, oricum net superioare renoaielor oem cu 2 sau 1 crac.

    Originally posted by mr.K View Post
    ...si uleiuri exotice...
    Apropos de asta, maine imi vine RLi
    Amsoil n-a reusit sa-mi ajunga in timp util, asa cum ma hotarasem in final.
    Last edited by Kojak; 15 May 2017, 21:28. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Bujii Denso Iridium Power IK20, durata de exploatare cca. 19.000Km.

    Au fost inlocuite bineinteles tot cu IK20 (a nu se confunda cu IK20TT).
    Pai nu le tii si tu 60-80k, ca sa le amortizezi, le schimbi la fel de repede cum schimb io Renoaiele cu 2 craci?
    EU ti-am zis, din banii dati pe bujii si uleiuri exotice iti luai si tu o masina cu zvâc, asa cum iti doresti sa se comporte Loganul.
    Last edited by mr.K; 15 May 2017, 19:45.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Si? O sa fii atent? Eu cred ca tu aveai de gand sa te uiti in alta parte atunci cand face, dar, acum ca ti-au zis ei sa fii atent, parca te simti putin mai bine.

    Leave a comment:


  • alexsr
    replied
    Un update . Am fost la reprezentanta si mi-au tras de baterie si de borne in toate directiile. Beton. Verdict , sa fiu atent daca mai face.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Bujii Denso Iridium Power IK20, durata de exploatare cca. 19.000Km.

    Au fost inlocuite bineinteles tot cu IK20 (a nu se confunda cu IK20TT).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Chiar te rog.

    Leave a comment:


  • alexsr
    replied
    Ba nu e bune. Am sa revin sa spun ce am rezolvat.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Lasa bujiile in pace, ca nu au nimic. E bune.
    Drumuri bune.

    Leave a comment:


  • alexsr
    replied
    Am verificat si factura si codul este 7700500155. Deci codul este ce trebuie.Totusi am sa ii vizitez . Masina se misca bine , este adevarat ca setul precedent l-am tinut cam 50 000 de km si se simtea , cu noul set este alta viata. Nu am sa mai tin nici un set atat de mult timp.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by alexsr View Post
    Multumesc de raspuns . Maine am sa insist sa imi schimbe bujiile.
    Uita-te pe factura si vezi codul de la bujii.
    La care reprezentanta ai fost? IATSA sau Apan?

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Trebuie intimidati putin....spune-le cum iti merge dupa schimbul lor, ameninta-i ca prajesti ABS ( desi nu-i adevarat si stiu si ei asta insa ii pune pe ganduri)

    Iar pt ca ai k4m insista sa iti puna bujii cu 155 in coada pe care sa scrie Made in France

    Adica 77 00 500 155

    Leave a comment:


  • alexsr
    replied
    Multumesc de raspuns . Maine am sa insist sa imi schimbe bujiile.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Ai 2 variante :

    - ti-au pus bujii fara rezistenta interna de deparazitare - nu cred


    - ti-au bujii corespunzatoare dar una sau mai multe sunt rebuturi, au rezistenta interna ce tinde spre 0 (ca si cum nu ar avea) sau e intrerupta.....sau se intrerupe cand se incalzeste

    Deci nu corespunde, mai ales cand mergi....chestiile astea se pot intampla daca le scapa accidental pe jos, eventual repetat

    Nu toate bujiile fac asa, doar unele care din fabrica sunt rebuturi....

    La fel sa intamplat si cu celebra nota tehnica cu bujii multielectrozi la k4m....in realitate rezistenta interna era problema si sa nimerit lotul cu multielectrozi

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google