Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Chiar te rog.

    Leave a comment:


  • alexsr
    replied
    Ba nu e bune. Am sa revin sa spun ce am rezolvat.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Lasa bujiile in pace, ca nu au nimic. E bune.
    Drumuri bune.

    Leave a comment:


  • alexsr
    replied
    Am verificat si factura si codul este 7700500155. Deci codul este ce trebuie.Totusi am sa ii vizitez . Masina se misca bine , este adevarat ca setul precedent l-am tinut cam 50 000 de km si se simtea , cu noul set este alta viata. Nu am sa mai tin nici un set atat de mult timp.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by alexsr View Post
    Multumesc de raspuns . Maine am sa insist sa imi schimbe bujiile.
    Uita-te pe factura si vezi codul de la bujii.
    La care reprezentanta ai fost? IATSA sau Apan?

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Trebuie intimidati putin....spune-le cum iti merge dupa schimbul lor, ameninta-i ca prajesti ABS ( desi nu-i adevarat si stiu si ei asta insa ii pune pe ganduri)

    Iar pt ca ai k4m insista sa iti puna bujii cu 155 in coada pe care sa scrie Made in France

    Adica 77 00 500 155

    Leave a comment:


  • alexsr
    replied
    Multumesc de raspuns . Maine am sa insist sa imi schimbe bujiile.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Ai 2 variante :

    - ti-au pus bujii fara rezistenta interna de deparazitare - nu cred


    - ti-au bujii corespunzatoare dar una sau mai multe sunt rebuturi, au rezistenta interna ce tinde spre 0 (ca si cum nu ar avea) sau e intrerupta.....sau se intrerupe cand se incalzeste

    Deci nu corespunde, mai ales cand mergi....chestiile astea se pot intampla daca le scapa accidental pe jos, eventual repetat

    Nu toate bujiile fac asa, doar unele care din fabrica sunt rebuturi....

    La fel sa intamplat si cu celebra nota tehnica cu bujii multielectrozi la k4m....in realitate rezistenta interna era problema si sa nimerit lotul cu multielectrozi

    Leave a comment:


  • alexsr
    replied
    Dupa schimbarea bujiilor a inceput sa se reseteze computerul de bord si din când in când si radio . Eu suspectez ca nu mi-au pus ce trebuie la schimb, motorul este 1,6 16v si parca am citit pe aici , acum nu mai gasesc , ca erau probleme cu unele tipuri de bujie pentru motorul asta. Am cateva sute de km de la schimb , maine sun la reprezentanta unde le-am schimbat dar cred ca ma vor trimite la plimbare .

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Bine ca ati adus vorba; se fac de acum 65 de mii de cand am BKR6EIX.
    La prima ocazie va trebui sa fac o inspectie.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    De care NGK iridium?

    Ai 3 variante la NGK :


    - NGK iridium IX - gama entry level - electrod central iridium dar cu electrod lateral de nickel


    - ngk iridium premium - gama premium - electrod central iridium si cu electrod lateral cu pastila de platina, are avantajul ca Gap-ul ramane constant, rezista mai mult in timp; iridium de la aceasta gama este "laser welded" si asta ajuta mai mult la fiabilitate


    - ngk iridium racing care nu-si prea au rost la masinile de strada




    Iridium iX este foarte ok, eu prefer premium sau denso iridium TT.....motive sunt multe


    In anumite situatii insa la fel de bine se va descurca si o bujie OEM, mai ales din acelea cu 2 electrozi.....conditia fiind sa fie originala si facuta cum trebuie

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    NGK Iridium sunt ok?

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    IK20TT și se simte într-adevăr diferența față de cele obișnuite. Relanti foarte stabil, răspuns prompt la accelerație. Rămâne de văzut câți km vor menține ștacheta sus.

    Leave a comment:


  • vi_escu
    replied
    Da, merg. La pretul ala sunt excelente.

    Leave a comment:


  • dani p
    replied
    Originally posted by robbie_ro View Post
    Recomand Denso K20TT pentru 1.4MPI. Cel mai bun raport pret/calitate. Le am de 2 ani si se comporta excelent.
    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

    despre astea e vorba? Merg la logan?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google