Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by cosmin83 View Post
    am fost vineri la dacia cu o problema,acolo era un domn cu loganu diesel si avea 400,000km si abia la km astea ii schimba ambreajul si discurile pe spate,in rest nici un fel de probleme.
    Sint doua variante posibile ca sa faci 400.000 km de cind a aparut DCI-ul pe piata:
    1-Masina de taxi,firma de distributie sau ceva de genul asta...deci nu are cum sa tina ambreajul 400.000
    2-masina care a alergat prin toata Europa sau nu a lasat nici un cm de asfalt de la noi din tara sa nu-i treaca pe sub roti,deci a facut doar drumuri lungi...asta e o varianta posibila.
    Media la un ambreaj de MPI este de aproximativ 180.000 km,iar la DCI de 220.000.Exista si cazuri exceptionale,dar astea sint raritati de 1% sau mai putin.
    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

    Comment


    • #77
      eu ma indrept sper 220.000km si inca ambreiajul pare sa mai tina
      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

      Comment


      • #78
        da eu stiu la dieselul meu asa e,dar masina firmei e de 1.4 mpi.nici la ala nu merge,ca vad ca colegul blue_eyes86 la reglat.

        Comment


        • #79
          43 600 praf nu mai pleaca de pe loc
          are 5 ani,

          Comment


          • #80
            Si cum ai reusit performanta?

            Comment


            • #81
              salutate... eu nu stiu cum mergeti voi cu masina si cum cade dupa 100 de mi dar eu merg putin agresiv si patineaza grav...62.000...sapta viitoare al fac,daca am timp....e un pol fata de la alte masini orcum...
              http://www.loganclub.ro/forum/polish...-t43640p4.html

              Comment


              • #82
                Agresivitatea fata de ambreiaj, in general la plecare, e ca si cum ti-ai fura banii singur; inteleg stilul mai sportiv(unori fiecare avem nevoie de putina adrenalina) care nu are nimic in comun cu cel distructiv.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #83
                  mergand cu 60 si incercand sa schimb in tr5
                  nu te mira mai sunt multi care nu au ajuns la 40 000,calitate romaneasca,recomand celor care vor masina sa se mai gandeasca.

                  Comment


                  • #84
                    in mod normal ,un ambreiaj in conditii normala de exploatare,duce cca 100000km.la o skoda veche cu disc de ambreiaj adevarat original ,l-am dus pana la cca 120000km,mai mergea daca nu se distrugea rulmentul de presiune.discurile moderne care nu mai au in compozitie azbest,tin mai putin.

                    Comment


                    • #85
                      Da, cred ca e un punct de vedere realist; in plus as adauga ca in mod normal discul este cel care se duce primul( sau cel putin asa e normal) si bineinteles cu aceasta ocazie se recomanda sa schimbi intreg kit-ul (impreuna cu rulmentul de presiune).
                      La cei ~50 de mii, nici un semn ca ar trebui sa ma gandesc la o eventuala inlocuire; sper sa ma duca cat mai mult.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #86
                        l-am schimbat acum si am pus un luk. eu zic ca se merita. fugiti toti de valeo ca e o mare porcarie

                        Comment


                        • #87
                          fugiti toti de valeo ca e o mare porcarie
                          Valeo e din fabrica, la unii a tinut > 100k. N-o fi chiar mare porcarie.

                          Comment


                          • #88
                            eu am 72.000 km cu kitul de fabrica dar cred ca o sa ma lase in curand.Daca stau in trafic 1-2 ore si vreau sa plec doar din ambreiaj incepe si trepideaza bordul ca toate cele

                            Comment


                            • #89
                              Ca sa pleci cu motoare mici pe benzina de pe loc "din ambreiaj" iti trebuie 50m ca sa ridici piciorul complet de pe pedala si nu cred ca e prea fericit nici ambreiajul nici motorul.

                              @lucian981 cati km ai parcurs cu ambreiajul din fabrica?

                              Comment


                              • #90
                                Treaba cu plecatul exclusiv din ambreiaj doar cu aportul relantiului nu e deloc o practica prea ortodoxa pentru transmisie; daca te obisnuiesti sa o faci, trebuie sa ai foarte mare rabdare, altfel ori o opresti, ori o dai in "nas" si o faci sa tremure;in acest fel dupa aceasta obisnuinta vii si postezi aici ca ti-a cazut prematur ambreiajul. Nu recomand decat la coborarea pantei.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google