Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da...e mai usor sa dai "ignore" acolo unde esti pus (singur) in situatia sa combati nu idei/pareri, ci niste norme...pai da ignore si gata, treci mai departe ca n-ai ce face, adevarul ramane acelasi.

    Comment


    • Si apropo de treaba asta: cand ii spui unui om ca "bate campii" ataci ideile lui, sau persoana lui ?

      Comment


      • Guido intotdeauna cel mai destept cedeaza,ce rost mai are sa pui paie pe foc?

        Comment


        • Tot timpul combat ideea/parerea, daca mai sar calu' cer scuze, nu vreau atacuri la persoana, din pacate cateodata mai escaladeaza situatia.

          Tu probabil ca esti un tip ok si probabil ca am putea bea o bere impreuna fara sa ne scoatem ochii (am mai patit asta) dar ai idei fixe si gresite dupa mine vazut (si dupa alti colegi).

          Eu ti-am aratat cu normele in fata ca un ulei se incadreaza in cerintele producatorului, tu tot sustii ca n-a fost testat pe motor, si te mai si incurci in norme.

          Originally posted by Sp3dY View Post
          Guido intotdeauna cel mai destept cedeaza,ce rost mai are sa pui paie pe foc?
          Nu sunt un tip destept, dar muncesc mult )))
          D-asta nici nu cedez asa usor.
          Last edited by Octavian; 26 February 2015, 19:59. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Sunt precizate mai multe norme ACEA dar niciodata nu o sa se comporte ca un ulei cu o singura norma. Asa si cauciucurile allseazon (ca o comparatie vorbind), practic se pot utiliza atat iarna cat si vara insa niciodata nu se vor comporta ca niste anvelope dedicate pentru iarna sau pentru vara.

            Comment


            • Adica sa se comporte ca un ulei specific (nu cred ca e ulei cu o sg norma...sau o fi)

              E perfect adevarat, tocmai de asta trebuie studiata si fisa produsului, unu poa sa aibe valori mai mici decat altu specific si sa se incadreze totusi in norma celui specific.
              Dar daca valorile declarate de producator arata ok (la unele capitole chiar mai bune) atunci de ce sa nu-l folosesti.

              Comment


              • Originally posted by Sp3dY View Post
                Guido intotdeauna cel mai destept cedeaza,ce rost mai are sa pui paie pe foc?
                N-am la ce sa cedez, sau, poftim, daca vrei, nu-mi cade demnitatea sa spun ca cedez. Chiar nu ma intereseaza. Deja m-am relaxat de multa vreme.

                Dar este ridicola/penibila situatia in care scrii pe un forum monomarca faptul ca merge bine cu uleiul de fabrica. Oau, ce mi-am mai imbogatit cunostintele . Era nevoie sa citesc aici ca sa aflu ca urechea mea nu ma inseala .

                Si tot eu bat campii... Si, desigur, pun si paie pe foc...

                Comment


                • Originally posted by guido View Post
                  Dar este ridicola/penibila situatia in care scrii pe un forum monomarca faptul ca merge bine cu uleiul de fabrica. Oau, ce mi-am mai imbogatit cunostintele . Era nevoie sa citesc aici ca sa aflu ca urechea mea nu ma inseala .
                  "Piticii erau în groapa și groapa conținea pitici."

                  Comment


                  • In viata reala, nu ceri acid acetilsalicilic la farmacie, ci aspirina.
                    Unii umbla numai cu acetisalicilicul in gura pe aici, doar ca userii vor sa stie ce marca e mai ok. Eventual, daca sa puna varianta aia tamponata, locala.
                    Ori sa pui originalul de la Bayer.
                    Sau sa cumperi Aspenter.

                    Vorbiti limba comerciala, sa inteleaga toti.

                    Ca eu X Cess tot nu pun.

                    Comment


                    • Pentru mine Mobil 1 este cel mai bun (NL 0w-40).
                      Last edited by prometheus; 27 February 2015, 00:27.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Originally posted by Octavian View Post
                        Adica sa se comporte ca un ulei specific (nu cred ca e ulei cu o sg norma...sau o fi)

                        E perfect adevarat, tocmai de asta trebuie studiata si fisa produsului, unu poa sa aibe valori mai mici decat altu specific si sa se incadreze totusi in norma celui specific.
                        Dar daca valorile declarate de producator arata ok (la unele capitole chiar mai bune) atunci de ce sa nu-l folosesti.
                        OK, tu ai spus-o mai clar si ma bucur ca s-a inteles ideea. Si guido tot cam asta doreste sa sugereze pe-aici. Existenta a foarte multe tipuri de ulei cu (,) caracteristici asemanatoare pun in incurcatura pe cel care trebuie sa aleaga si de multe ori se alege cu inima si nu cu capul.
                        Last edited by Cromatic; 27 February 2015, 05:40.

                        Comment


                        • Si indiferent cum aleg, culmea culmilor, motorul tot nu produce mai multa putere si nici nu se uzeaza mai repede; variaza doar banii scosi din buzunar.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Dar cine isi ia un ulei ca sa produca mai multa putere?

                            In conditii normale toate sunt ok, toate rezista cu succes la cate o forja, un mers asa mai sportiv, pica tabla si poti sa vinzi motoru in stare perfecta de functionare.

                            Daca te crezi reisar cu 70-80 cp si-ti bati joc de motor e absolut indicat sa ai un ulei mai bun, altfel il poti da gata (uleiu, apoi daca mai insisti, vine si motorul) in cateva minute daca ai ghinionul sa indeplinesti conditiile necesare (canicula, tinut permanent in 4500-6000 rpm in trepte mici, iti arat cum face motorul la 4000 rpm cu DaciaOil dupa 15 minute de tortura...poa' sa fie ulei proaspat pus, rezultatul e acelasi)

                            Comment


                            • canicula, tinut permanent in 4500-6000 rpm in trepte mici
                              Pai hai sa facem un topic pentru "reisari" car fac astfel de "manevre" cu masinile lor si au nevoie de uleiuri reising, si il lasam pe asta pentru restul de 99,8% din loganisti care merg la paine cu masinile si nu beneficieaza de amre lucru in plus platind mobil 1 fata de elf.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Nu...nu trebe topic separat.

                                Nu cred ca 99% din colegii d-aci merg numai dupa paine cu utilajul (si eventual o naveta la servici).
                                Sunt multi impatimiti/cu pitici pe creier, sau pur si simplu vor ceva mai bun in motor pt linistea neuronala/a piticilor.

                                Io din ce povestesc sunt majoritate din pataniile proprii, nu povesti de la cunoscuti (eventual mai expun din experientele fratelui ca-l cunosc destul de bine ) )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google