Cum se schimba pivotul ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se schimba pivotul ?

    Stie cineva cum se schimba pivotul la Logan?

  • #2
    De scris despre cat consuma sau cum se depaseste este usor, dar asta nu mai stie nimeni ?

    Comment


    • #3
      Pai alea le cam experimentam toti,dar mecanici....nu suntem
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        in manualul de reparatii de aici te-ai uitat ?
        numar secundele

        Comment


        • #5
          Eu nu as recomanda schimbarea pivotului singur, ci cum se obisnuieste in service...adica se shimba bascula cu totul(cred ca se stie ca la logan pivotul este bagat in bascula prin presare)
          Last edited by bobo77; 13 January 2007, 03:21.
          Multa lume, putini oameni...

          Comment


          • #6
            Daca scria in manualul de service mai intrebam ?
            Nu scrie in el ;)

            Comment


            • #7
              de obicei se schimba bascula cu totul pt un simplu pivot( DAR o bascula costa 2 milioane iar un pivot 350 de mii) deci dai bascula jos ca asta e prea simplu iar pivotul il scoti cu o presa hidraulica la un service de preferinta( daca te pricepi macar putin e prea simplu ai 4 suruburi la roata si 2 la bascula unde se prinde de lonjeron si cu inca unul la bara de torsiune deci ai vreo 10 12 de toate treaba de o ora) succes
              Last edited by Cristi_Xp; 10 January 2008, 18:29.

              Comment


              • #8
                Vechi topicul, dar de apreciat raspunsul ;)

                Comment


                • #9
                  Recomand inlocuirea bratului inferior in cazul in care sunt probleme la pivot, pivotul este intradevar presat in brat dar prin depresarea pivotului defect si remontarea altui pivot in aceeasi cota (in bratul inferior)nu se poate asigura o fixare destul de ferma-suprafata de contact dintre cele doua piese este destul de mica-, in plus, pdv propriu acel brat cu pivot uzat mai are doi cuzineti elastici care sufera socuri asemenea pivotului
                  Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                  Comment


                  • #10
                    Pivotul se poate schimba si direct pe masina ,dar de preferat e sa se dea bratul jos.Operatia asta se poate face de 2 ori in siguranta,fara a afecta cotele de presare prea tare.Dupa aceea schimbi bratul cu totul ca se duc si bucsile,si nu prea merita bataia de cap sa inlocuiesti tot pe bratul vechi.
                    Cine foloseste pivoti din aia fantoma cu 350.000 lei(35 ron),isi face de lucru degeaba ,ca tin de la 12 pina la amiaza.Folositi piese mai scumpe dar de calitate si atunci nu-s probleme dupa 2-3000 km.
                    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                    Comment


                    • #11
                      eu am un zgomot, dranganit cand dau in gropi, se aude cand ajunge roata jos, si pe o parte si pe alta, eu ma gandeam sa fie de la bascula... voi ce ziceti ? nu e zgomot metalic
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Pivotul uzat se poate verifica cu un levier la fiecare roata virata la maxim, daca are joc "sus-jos" e clar ca e uzat. Pivotul depresat si inlocuit cu unul nou nu mai sta niciodata fix pe brat, singura solutie este aplicarea a 3-4 puncte de sudura intre pivotul nou presat si brat, asta fiind o solutie ieftina si de scurta durata (pana se duc bucsile bratului).

                        Comment


                        • #13
                          cred ca poti face maxim odata aceasta schimbare de pivot dupa aceea trebuie sa schimbi tot ,verifica si starea bucselor de pe bascula daca tot o dai jos, prinde-o in menghina si baga un levier pe gaura bucsi si misca stg-dreapta daca vezi ceva dezlipit sau ca se misca f tare i-a una noua gasesti la cca 100-120 lei cu totul,daca faci singur ai grija la bara stabilizatoare te vei chinui cu ea ca sa o aduci pe pozitie iti recomand sa te duci la service sa schimbi,sa ne zici ce ai facut
                          nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                          Comment


                          • #14
                            Eu recomand sa schimbe ambii pivoti(stg-dreapta)!
                            Bafta!

                            Comment


                            • #15
                              de ce nu scrie nimic an manualul de reparatii logan la ce le mai postati?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google