Cum se schimba pivotul ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Du-te in service sa iti faca o verificare,sa nu cumva sa ai un pivot,chiar daca ai 3000 de kilometri.

    Comment


    • #47
      Nu stiu pe ce alta masina mai exista semipuntea fata asa ca la Logan (parca la Oltcit, dar nu sunt sigur), dar pivotul se duce dupa 3000 km numai daca soferul masinii crede ca are sub fund un Humvee si se poarta ca atare sau pivotul are un defect de fabricatie.
      Colegului de forum care nu era lamurit cum e sa suspenzi masina si sa verifice jocul pivotului la mana: jocul la directie si rulmenti se verifica prin miscari scurte si tari pe orizontala, iar jocul pivotului si al capului de planetara - prin miscari scurte si tari pe verticala. Daca tu nu poti e partea a doua.
      Nu schimbati pivotul ca dupa o saptamana sa schimbati bucsele si dupa inca o saptamana tot bratul, ca nu faceti decat sa dati o palma la un c***t, munciti ca romanul (mult, des si prost) si, cu un strop de ghinion, puteti imprima numarul masinii pe un pom sau pe un om (ocazie cu care vedeti daca merge si airbag-ul).
      Si mai ceva: daca tii la masina si la viata ta, dupa fiecare manevra la semipunti, e bine sa faci geometria, chiar daca numai o verifici (desi in toate cazurile exista mici surprize cu efecte mari pe termen lung...).
      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

      Comment


      • #48
        nici la oltcit nu este semipuntea fata ca la logan,la logan nu mai este bratul superior,rolul acestuia este preluat de amortizor,si dupa inlocuirea oricarui subansamblu al semipuntii se face obligatoriu directia

        Comment


        • #49
          pivotul la logan se poate schimba prin presare atit la scoatere cat si introducere,sfatul meu schimba bascula cu totul altfel risti ca presarea celui nou sa nu iti mai prinda la fel de bine ca prima data si risti sa o dai cu cracii in sus pe GOLANCA




          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #50
            Se poate schimba pivotul uşor prin presare, numai că pentru o mai mare siguranţă se dau trei puncte de sudură pentru a prinde pivotul de braţ, mai bine zis pentru al fixa mai bine, să nu apară probleme. Iar la următoarea schimbare se va înlocui braţul cu totul.

            Comment


            • #51
              Prietene sa nu faci asa ceva !Sudura dauneaza grav,gandeste-te la temperatura imensa pe care o dezvolta ,ucide pastila din pivot!


              post moderat:
              nu mai folosi functia QUOTE daca raspunzi la ultimul post, se intelege ca lui ii raspunzi!
              Last edited by crististreulea; 5 October 2009, 12:57.

              Comment


              • #52
                Stai linistit maestre ca nu trebuie sudat cu autogenul, dai 3 puncte cu aparatul de sudura continua si nu ucizi nimic. Bineinteles asta este o tiganeala si o solutie temporara (care totusi tine macar un an), solutia ideala si mult mai eleganta este sa schimbi bratul cu totul, da costa mai mult
                P.S. Numai presat nu va mai sta pivotul acolo mult timp, iese la prima groapa din brat!

                Comment


                • #53
                  Pai ceea ce spui nu are nici un rost ! Cele 3 puncte vor ceda f repede deci va fi munca in zadar.Nu am depresat pivotul dar imi imaginez ca trebuie incalzit intocmai ca volantul de la dacia 1300 atunci cand schimbi coroana ,metalul la racire sa va strange !

                  post moderat:
                  nu mai folosi functia QUOTE daca raspunzi la ultimul post, se intelege ca lui ii raspunzi!
                  Last edited by crististreulea; 5 October 2009, 12:57.

                  Comment


                  • #54
                    Chiar daca nu are rost ce spun eu, am vazut operatiunea acum aproximativ 1 an si pivotii sunt si acum pe masina unui amic. Nu trebuie incalzit pivotul ca sa iasa, la coroana vechii dacii erau incalzite 2 metale diferite cu un coeficient de dilatare diferit, pivotul este din acelasi metal ca si bratul deci nu vrei reusi decat sa coci bucsile bratului eventual! Cum am spus mai sus este o tiganie ieftina dar care totusi tine pana se face rost de bani pentru o treaba profesionista.

                    Comment


                    • #55
                      Sustin ideea cu schimbatul bratului cu totul!Cumperi o bascula complet echipata si ai scapat de griji!Mai ales ca bascula veche are si ea ceva gropi la activ si se mai deformeaza...e viata voastra in joc...
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by vasile78 View Post
                        Chiar daca nu are rost ce spun eu, am vazut operatiunea acum aproximativ 1 an si pivotii sunt si acum pe masina unui amic. Nu trebuie incalzit pivotul ca sa iasa, la coroana vechii dacii erau incalzite 2 metale diferite cu un coeficient de dilatare diferit, pivotul este din acelasi metal ca si bratul deci nu vrei reusi decat sa coci bucsile bratului eventual! Cum am spus mai sus este o tiganie ieftina dar care totusi tine pana se face rost de bani pentru o treaba profesionista.
                        Serios? Si cam pe ce drumuri merge ? Oricum e mai bine sa schimbi bascula cu totul ,cat despre bucse ,le scoti in momentul in care incalzesti bascula ,ca o data ce o scoti de pe masina trebuie sa schimbi si bucsele . E o tigaie ieftina dar de asta am avut bani ,dar stai linistit ca in afara de masinile nemtesti nici un nu e mai departe !

                        Comment


                        • #57
                          Pai ce nu intelegi maestre? Ma tot dau cu curul de pamant de cateva posturi ca depresarea pivotului este tiganie si poate sa tina sau nu, si am mai spus ca e infinit mai bine daca se schimba bascula cu totul, ce tot dati cu halbe de bere pline in mine ? Baiatul care a facut tigania nu a dat bratul jos, a desfiletat capul pivotului, a pus sub brat (sub pivot) o bucata de teava, i-a dat 4-5 ciocane in cap si a iesit ( ca e presat). Pivotul nou a intrat in locul celui vechi fara prea mult efort si a fost sudat, tigania a fost facuta acum vreun an si inca tine! Inca odata, nu incurajez niciodata tigania, spun doar ce am vazut!

                          Comment


                          • #58
                            Nu ştiu dacă e ţigănie sau nu, dar atâta timp cât în manualul de service spune că se pot schimba şi subansamblele (pivot , capete de bară), nu văd de ce nu ar ţine.Am văut foarte bine cum se face treaba prin service-uri.Am fost le service să-mi facă o diagnoză şi mi-au spus că trebuie să schimb braţul cu totul şi bieletele cum că ar avea joc din caseta de direcţie. Hai să fim serioşi, n-am folosit maşina pe drumuri de ţară, am rulat pe asfalt. până la caseta de direcţie sunt atâtea subansamble care să preia şocurile. Sunt conştient că peste alte 40,000 km voi fi nevoit să schimb braţul cu totul, dar cred că e ceva.....

                            Ahh.... şi încă ceva, am dat braţul jos cu grijă pentru a putea executa operaţia, nu am lucrat direct pe maşină.
                            Last edited by Yody; 12 October 2009, 17:17. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #59
                              Chiar in seara asta am vazut pe un nene cu loganu cum i a sarit pivotul si a ramas cu roata oblica, norocul sau ca rula printre blocuri cu 5km/h. Te ia groaza cand te gandesti ca poti ramane pe la munte sau pe la tara sambata seara cu masina in drum. Nu inteleg de ce nu s-au pus ansamble mai rezistente, eu am trecut cu dacia 1310 peste o cale ferata, mai exact la iesirea din Bacau-pt cine stie zona- si am sarit in sus la propriu,ca in filme, fiindca aveam vreo 40-50/h si nu stiam zona si nu a patit nimic masina. Acum cu loganul mi e si frica sa ma gandesc ce as fi patit, chiar amtrecut acum cateva saptamani prin Bacau si respectiva cale ferata era la fel cu damburi de 40-50cm, poate are cineva poze sa puna daca e din BC, serios e pericol public zona, chiar daca acum au pus indicatoare

                              Comment


                              • #60
                                pai daca la nenea ala i-a sarit pivotul,ori era inconstient cu toate ca stia de acel pivot,ori era afon de nu auzea cum bate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google